Волво Клуб - България
Как се разглобява централната конзола на 850??? - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Класическите 8xx модели Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: Как се разглобява централната конзола на 850??? (/showthread.php?tid=24607)



Как се разглобява централната конзола на 850??? - Mitinka - 12-12-2017

Здравейте колеги.Проблема ми е следния.Антифриза ми изчезва проверих на всякъде за течове но никаде няма, и остана само вътре да проверя парното , но незнам как се разглобява конзолата . Мисля че е от там някъде понеже под стелките е доста мазничко. Благодаря предварително


Re: Как се разглобява централната конзола на 850??? - Stoyanpol - 12-12-2017

Здрасти, няма нужда да разглобяваш, дръпни мокета отстрани при педалите и ще видиш дъното на радиаторчето.


Re: Как се разглобява централната конзола на 850??? - Mitinka - 12-12-2017

Добре колега благодаря за инфото.


Re: Как се разглобява централната конзола на 850??? - ivopifa - 12-12-2017

Да, не е необходимо да се сваля конзолата, а и не го пожелавам на никой - приключението е голямо (на 15-ти юни сменях изпарител на климатика).

Необходимо е да се работи и от двете страни - и от шофьорското място, и от пасажерското.
Мокет, няколко кори, няколко винта - не е сложно.
Тънкия момент е да не се подхожда с много сила, особено при обратния монтаж на новото казанче. Важно е също да се обърне внимание на уплътненията на двете водни съединения - ако са за смяна, да се подберат точно същите - както по размер, така и по предназначение (за високотемпературни водни съединения). Водните съединения се държат от един винт - не е необходимо да се стяга до откат.
Лично аз, преди няколко години, когато сменях казанчето, реших да ползвам старите заводски уплътнения - никакви проблеми. Тази година, при смяната на изпарителя, отново си ги оставих същите.


Re: Как се разглобява централната конзола на 850??? - st_krasi - 01-08-2018

Колега Mitinka ако все още не си го разглобил виж този линк <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=_lKq7c5I5GU">https://www.youtube.com/watch?v=_lKq7c5I5GU</a><!-- m --> .
И аз си мисля за смяна на това радиаторче, че ми намирисва на антифриз в купето . Колеги с повече опит- чюдя се дали има различни радиаторчета ?? Питам защото ми се иска като го разглобя да имам новото налично.


Re: Как се разглобява централната конзола на 850??? - ivopifa - 01-09-2018

Колега, когато свалиш радиаторчето, е желателно да имаш под ръка новото - иначе трябва да правиш байпас на двете тръбички. Охладителната течност на двигателя циркулира постоянно през радиаторчето, независимо дали парното се ползва или не.
Когато сменях моето преди години, реших, че едва ли ще карам колата още 20 години и съответно се спрях на най-евтиния вариант - NRF. Имах известни съмнения по отношение на размерите и монтажа, но нямаше никакви проблеми. Предполагам, че при различните производители има някакви толеранси в размерите, но те не са критични - в пластмасовия кожух има достатъчно място.


Re: Как се разглобява централната конзола на 850??? - st_krasi - 01-21-2018

Благодаря, колега . И аз така си го представям. За сега е проект с които не ми се захваща.