The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Проблем при пълен десен Volvo xc90 - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Volvo XC (Cross Country) (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=18) +--- Thread: Проблем при пълен десен Volvo xc90 (/showthread.php?tid=25463) |
Проблем при пълен десен Volvo xc90 - rudizl - 12-03-2018 Малко се позачудих как да кръстя темата... Проблемът е следният- при десен завой, дори и да не е пълен, но при ниска скорост, се чува нещо като стържене в дясно. Сега забелязах, че пък при пълен ляв с ниска скорост има нещо като... прескачане, все едно гумата ми има голяма бабунка отдолу, или че минавам през някакъв камък. Предполагам, че двете неща са свързани. Някакви идеи? Ако задавате допълнителни въпроси, може би ще успея да го опиша по- точно... 10х Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - che4ef - 12-03-2018 Здравеей колега, Залагам на полуоска или главина. Най-вероятно полуоска. Поздрави Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - rudizl - 12-04-2018 Благодаря, порових из нета. Намирам някави неща за външно /вътрешно каре... Това свързано ли е с полуоската? Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - zorba - 12-04-2018 rudizl Wrote:Благодаря, порових из нета. Намирам някави неща за външно /вътрешно каре... Това свързано ли е с полуоската?Двата края на полуоската обикновено завършват с карета. Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - rudizl - 12-04-2018 Благодаря, лаик съм в тази област А свързани ли са с полуоската, или са разглобяеми при xc90? Т. е. смяна на каре, ако това е проблемът, означава ли и смяна на полуоска и обратно? Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - iago - 12-04-2018 За съжаление само външните карета се предлагат отделно. Вътрешните няма - вървят с цялата полуоска. Но обикновено се чуват външните карета. То е едно малко като "чукане" и се чува на оборот на колелото. При разбити вътрешни карета по-скоро ще усетиш вибрация в купето. Също така заради начина по който работят, по-натоварени и по-често чупещи са външните карета. Нооо, задължително оглед преди купуването на каквито и да е части. Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - Ханко - 12-06-2018 Здравейте, и аз имам подобен проблем. От спряно положение или при ниска скорост ( 10 - 15 км/ч. ) настъпя педала на газта се чува шум " Кррррр " все едно нещо се опитва да зацепи . Не се чува постоянно , в повечето случаи се чува при завъртян волан на дясно , понякога и в изправено положение на волана. Възможно ли е този шум да е против пробуксуване на колелата или нещо подобно ? Преди няколко месеца монтирах нова раздатъчна кутия и се замислям дали нещо не се е разбило по нея , но факта , че не се чува постоянно ме кара да си мисля , че не е от нея. Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - che4ef - 12-06-2018 Quote:Преди няколко месеца монтирах нова раздатъчна кутия и се замислям дали нещо не се е разбило по неяНе би трябвало. Според мен кутията е наред. Естествено има вероятност, но след преглед ще се разбере. Провери си полуоските и тампоните (мисля че така се казваха) на control arms. Срам не срам ама не се сещам как е на български. Ето снимка: Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - iago - 12-06-2018 Носач :mrgreen: Re: Проблем при пълен десен Volvo xc90 - che4ef - 12-06-2018 Quote:Носач :mrgreen: Да бе, вярно! Ай ше го @$№@!%$ в носача, че не се сетих. |