Волво Клуб - България
VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Volvo XC (Cross Country) (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Thread: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT (/showthread.php?tid=25579)



VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - Васил Димитров - 02-13-2019

Здравейте на всички ! Нов съм както във форума,така и във всичко свързано с Волво. От вчера съм горд нов собственик на VOLVO XC70 Cross Country D5 2.4 205k.s, модел 2010г. Като за начало съм много доволен от автомобила. Утре му предстои и нормалното след закупуване на автомобил втора ръка пълно обслужване /масла,ремъци,филтри и т.н/ Като всеки нов собственик на автомобил имам и куп въпроси, на които надявам се отговори да намеря тук при вас. Автомобила го закупих с 19-ки лети джанти с летни гуми и сега си търся джанти 16-ки при възможност железни, за да си закупя зимни гуми. Ако можете да ми помогнете откъде да намеря/може и втора употреба/ ще съм ви много благодарен,защото в нета не намерих кой знае какво. Другото ,което ме интересува е къде може тук във Варна да ми сменят езика на борд компютъра,защото от Италиански нищо не разбирам? Благодаря предварително за възможните отговори Smile !


RE: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - gusenica - 02-14-2019

Честито за придобивката,аз преди 4 м. си закупих точно такава,модел,година всичко същото и съм от Варна,но живея в Германия и на мен ми се иска да сменя езика във Варна и ще следя темата с интерес-пожелавам ти безаварийно шофиране,че в момента на мен ми сглобяват колата след издухана гарнитура и до тук не съм чак толкова горд.......


RE: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - stefanrk - 02-14-2019

За смяна на езика... Напиши (volvo tune line) във фейсбук... Хората се занимават само с волво и посещават различни градове при достатъчно кандидати...


RE: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - ale - 02-14-2019

Точно в един от скорошните постове на Volvo Tune Line пишеше, че записват часове за Бургас и Варна за м. март. Успех!


RE: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - Васил Димитров - 02-19-2019

Благодаря ви за отговорите! Малко със закъснение отговарям , но не ми остава много свободно време тези дни. Честно казано се надявах ДПФ и ЕГР да са премахнати, но уви оказаха се на мястото си Smile Едно друго нещо обаче много ме гложди отвътре и то е,че адски много ме прекараха с километрите на автомобила. Признаха си,че бил на 200к/ км. и са върнали километража на 150к/ км. Аз я взех на доверие, уж чрез приятел и други познати на 167к./км. и не я проверих / огромна и непростима моя грешка, за която се надявам и се моля да не съжалявам /.Оказа се,че автомобила ми е на завидните 425к./км. навъртяни в Италия за 8 години. Според вас трябва ли да се притеснявам толкова много??? Колата се държи отлично, автоматика включва плавно,всичко и смених/ масла,ремъци,филтри / , ходовата част е отлична / установена след две щателни проверки / Как мислите ???


RE: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - gusenica - 02-19-2019

Всички подобни са на не по малко от 300 000 (лично мнение) та то, ако са реални примерно 150 000 цената навън ще е такава,че автокъщите в БГ на 90% ще фалират. Щом всичко е наред си свиркай и не го мисли-облужвай редовно и т.н и т.н.


RE: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - maximata - 02-19-2019

Здравей колега. За километрите, това е напълно нормален пробег за кола на 8 години. Аз миналата есен взех XC70, но е 2009 и е ръчка. Взех го на 172 хил. километра, с ясното съзнание, че е на поне 350. Като цяло, хората не си купуват голямо комби за да го карат само в града, до работа примерно. Това си е кола за пътуване, съответно, няма как да е на сто и нещо километра. Щом се държи добре и си я обслужил, не мисля, че има място за притеснения. А масло на скоростите смени ли? А на Халдекса+филтър? Предвид, че колата е от Италия, не е да не сме чували истории за коли, на които само им е доливано масло в продължение на 200к километра, примерно.

Имам и едно питане. Споменаваш DPF и EGR. Според теб защо съществуват тези системи? Като си дал 20к, примерно за кола, не ми се струва чак пък толкова драматично да смениш клапана. А за DPF-a, ако конструктивно е здрав, във Варна имате едни пичове, дето имат машина за почистване и ги правят почти като нови. Ползвал съм ги за предишна кола и говоря от опит. В една друга тема, ме нарекоха еко маниак, и луд, щом искам да давам пари за DPF. Ама нито съм еко маниак, нито съм луд. Просто като излеза с детето за цял ден навънка и след това, като му извадя ебати черните сополи от носа, и малко се позамислям. И да, със сигурност не са най-големият замъсител дизелите, ама всеки прави каквото може, аз карам дизел, за това си поддържам DPF-a и ако, недай си боже се наложи, ще го сменя. Само така може да дишаме по-приемлив въздух.


RE: VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT - Tisho - 02-19-2019

(02-19-2019, 11:41 AM)Васил Димитров Wrote: Благодаря ви за отговорите! Малко със закъснение отговарям , но не ми остава много свободно време тези дни. Честно казано се надявах ДПФ и ЕГР да са премахнати, но уви оказаха се на мястото си Smile Едно друго нещо обаче много ме гложди отвътре и то е,че адски много ме прекараха с километрите на автомобила. Признаха си,че бил на 200к/ км. и са върнали километража на 150к/ км. Аз я взех на доверие, уж чрез приятел и други познати на 167к./км. и не я проверих / огромна и непростима моя грешка, за която се надявам и се моля да не съжалявам /.Оказа се,че автомобила ми е на завидните 425к./км. навъртяни в Италия за 8 години. Според вас трябва ли да се притеснявам толкова много??? Колата се държи отлично, автоматика включва плавно,всичко и смених/ масла,ремъци,филтри / , ходовата част е отлична / установена след две щателни проверки / Как мислите ???

DPF-а и EGR-а не са нещо, което е монтирано с цел да се разглоби и премахне... Idea
Какви проблеми създават? 
Макар, че ако мотора си работи както трябва и не прави сажди(неправилно изгаряне, горене на масло) не би трябвало да имаш проблем нито с EGR, нито с DPF.
Нищо, че колата е на 425к.