The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



Волво Клуб - България
Надуване маркучи антифриз V50 - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Серии S/V/Cxx на Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: Надуване маркучи антифриз V50 (/showthread.php?tid=25650)

Pages: 1 2


Надуване маркучи антифриз V50 - dobrig - 03-14-2019

Здравейте колеги,

  Имам следният проблем и са надявам на вашата помощ. Колата е V50 2.0 136к. След около 5 мин. от запалване без значение топъл или студен двигател маркучите на охладителната система се втвърдяват доста и постепенно нивото на антифриза в казанчето намалява (от налягането според мен). Преди около три години ми изби маркуч, след това се спука корпус термостат, след това протече и водна помпа (която е сменена). Сменил съм четири капачки за казанчето (оригинални и не оригинални), когато надуе с-мата, тази последната отваря. В момента сълзи от един маркуч кум двигателя, но умишлено не го правя за да не избие от другаде. Колата не пуши бяло, маслото е чисто, антифриза е малко мътен (мръсен), но не е омаслен, върви нормално и харчи нормално, не загрява и няма грешки. Бях сигурен че е гарнитура на главата, но преди да дам една "шапка пари", реших да направа тест за изгорели газове в антифриза днес и се оказа отрицателен?! Когато запаля колата по маркуча който се връща от термостата към казанчето струята е на пресекулки (на обороти, като подам газ е плътна) и мисля, че има нещо като пяна (въздух)  Ако някой има някаква идея??????

Благодаря предварително!


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - Ma4kan - 03-14-2019

Здравей.
Въпреки, че казваш, че си проверил за газове в антифриза, описваш много близко до това което имах аз като проблем преди години. Вдигаше налягането в охладителната система, което беше съпроводено със загуба на течност "някъде". Лудницата беше пълна, както и при теб, смениха се няколко капачки, даже изкарахме един манометър за да видим какво е налягането, докато накрая не свалихме главата и се видя мииатюрен канал на гарнитурата между единия от цилиндрите и водния кръг. Как провери за газове в охладителната система?


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - dobrig - 03-14-2019

Здравей,

Проверихме с тест за изгорели газове - една колба, която е пълна с реактив се поставя на казанчето за 5мин (накарах ги да седи 15) и се променя цвета, ако има газове.

Интересното е че при постепенно отвиване на капачката до един момент освобождава налагането бавно и после все едно се отваря някакъв клапан и всичко се връща.


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - Ивайло златковски - 03-14-2019

Колеги, същия проблем с абсолютно същите симптоми го имах на предната ми кола ,ситроен ц5, но след смяната на капачката на разширителния съд всичко се оправи.! наистина не знам какво друго може да бъде..?


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - Tsetso - 03-15-2019

Здравей колега,
За жалост всичко, което описваш са точни симптоми за проблем с гарнитурата на главата. Имал съм същият проблем с друга кола, правеше го точно след запалване на двигателя и докато не се обезвуздуши надуваше, след това колата си роботеше нормално, защото количеството на въздуха в системата не беше много и концентриран на едно място, и се обезвуздушаваше постоянно през капачката, след сваляне шлайф и нова гарнитура всичко се оправи. При мен проблема се получи точно от спукан маркуч или от сипване на добавка за промиване на системата. Аз залагам на гарнитура на главата, но всеки сам си решава, а и все пак, за какво са тези сервизи като не могат да установят от какво е проблема.


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - dobrig - 03-15-2019

Благодаря за отговорите колеги!

Сменял съм 5 различни капачки (и евтини и скъпи "оригинални") - ще пробвам с още една, но ме съмнява. Интересното е че проблема започна, а може и така да си внушавам, след като изкъртих оригиналната капачка с отвертка, защото беше заяла.

Честно казано за съжаление и аз си мисля, че е гарнитурата, но защо не показа нищо на теста за CO, държаха колбата доста време подавах и газ???


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - v40born - 03-15-2019

Колега капачката да не опира горе във ватата от вътрешната страна на предния капак когато е затворен


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - dobrig - 03-15-2019

Не колега не опира.

Даже нямам вата. Дори двама комшии ми предложиха да демонтирам предният капак, че постоянно бил отворен  Angry .


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - dobrig - 03-18-2019

Колеги, а дали може да е запушен радиатор или корпуса на термостата?


RE: Надуване маркучи антифриз V50 - zorba - 03-19-2019

Ако е запушен термостата няма да ти загрява радиатора.
А ако е запушен радиатора, на пипане ще разбереш.