Волво Клуб - България
Фаровете на ХС90 би-ксенон - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Volvo XC (Cross Country) (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Thread: Фаровете на ХС90 би-ксенон (/showthread.php?tid=25751)



Фаровете на ХС90 би-ксенон - zorba - 04-29-2019

Понеже пластмасата почна за се напуква(един път бяха полирани) и реших че ще я сменя с нова. Купих два нови фара за ХС90 но Н7 + Н7 защото са най-евтини. Разглобих ги чрез нагряване, в ютуба има клипчета.
По същия начин разглобих и моите. Реших че мога да им променя малко визията и боядисах лъскавата част с боя(черен мат plasti dip).
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Това са различните етапи.
И това е резултата Wink
   
Рефлектора на лупата не се разглобява и съответно не може да се почисти както трябва, а и е почнал да дава фира(вероятно заради това ми се струва че не светят добре), но след интервенцията има разлика в осветяването.


RE: Фаровете на ХС90 би-ксенон - ivobivo - 04-29-2019

Ти да видиш...утре мисля да ги разгледам отблизо, че и моите са едни матирани Wink


RE: Фаровете на ХС90 би-ксенон - zorba - 05-01-2019

Това е резултата.
   


RE: Фаровете на ХС90 би-ксенон - glamav - 05-02-2019

Аз разглобих моя единия фар точно заради лошо осветяване. Почистих лупата но се оказа че рефлектора се е поизпекъл малко. Трябва си нов фар или рециклиране. За съжаление никой не прави нищо афтърмаркет за Valeo.
Основата на фара еднаква ли е на старите и новите фарове ?


RE: Фаровете на ХС90 би-ксенон - zorba - 05-03-2019

Основата не е напълно еднаква, но разликата е малка. Гледах да купя евтини фарове, защото ми трябваше само "стъклото".
Такива почти:
https://www.ebay.co.uk/itm/Scheinwerfer-Set-Volvo-XC90-Bj-02-H7-H7-inkl-OSRAM-Lampen/223482237409?hash=item34089451e1:g:dh8AAOSwWrNcHpQC&frcectupt=true
Рециклирането на рефлектора на би-ксенона е сложно, не е невъзможно, но лупата се държи от една пластмаса която е стопена и ако се махне после трябва да се измисли начин за захващане.
Ако знаех че е така най вероятно първо щях да разглобя би-ксенона, а тези които купих да ги сложа временно на колата за да движа с тях.


RE: Фаровете на ХС90 би-ксенон - glamav - 05-07-2019

Никак не е сложно разглобяването. Отчупваш трите пъпки, вършиш работа, после пробиваш дупка по оста на пъпките и затваряш с винтче и шайбичка. Имам няколко снимки по темата но нито една след интервенцията.


Това са трите вече отчупени пъпки.
   

Това е след махане на рефлектора.
   


А заради това не свети фара.
   


Търся си един брой такъв рефлектор за да го рециклирам, просто няма начин да не я карам тази кола една седмица.


RE: Фаровете на ХС90 би-ксенон - zorba - 06-03-2019

Понеже обнових "стъклата" та реших да сменя и крушките D1S с - OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER.
Светят екстра.
Старите нямаха проблем. Също OSRAM XENARC 66144 ще ги пусна за продажба, ако на някой ще му свършат работа да драсне ЛС.


RE: Фаровете на ХС90 би-ксенон - iago - 06-07-2019

Приятел ми препоръча едни пичове (Car Valeting) и ходих на оглед с колата. Като оставя колата за боя, ще им занеса фароверете. Полиране на "стъклата", разглабяне на лупите с нанасяне на ново покритие на рефлектора (там във ваничка, ала-бала..) а бе реставриране от-до 300лв. На моят приятел са му взели 400лв като им е закарал колата директно, ама той е с ML, а там фаровете се свалят тегаво, не е като при нас.

Питах ги дали има смисъл да полираме стъклата (знам, че са пластмаси, казвам стъкла, за улеснение) или да купя както zorba два обикновени фара и да вземем пластмасите от тях, казаха, че няма драма да ги полираме, после с фолио. Поне на този етап няма да се изтъни материала толкова, така че за поне 2 години не би трябвало да има драми. Някога после вече ако се наложи пак и още карам колата и т.н. ще правя кат Жорката и аз.

Предполагам до края на Юли ще оставя колата за боя и ще занеса фаровете, така че като имам реален резултат ще пиша пак.