Волво Клуб - България
СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - Printable Version

+- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum)
+-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Серии S/V/Cxx на Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T (/showthread.php?tid=25954)



СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - vava - 08-24-2019

Здравейте,колата е на 210000 аз я карам вече 80 000 км и се чудя дали не е време за смяна на съединител . От известно време при натискане на педала се чува едно скърцане ,не забелязвам колата да пребоксува или други признаци  освен това скърцане и ,че педала е доста тежък ама той май си е все такъв ..
Интересуваме,ако тръгна да сменям колко приблизително излиза ремонта с маховик и без маховик. на 200000 едва ли няма да има нужда за смяна и на маховик де .. Smile


RE: СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - danitoo86 - 08-25-2019

Съединителя можеш да го разбереш лесно.Слагаш на 5 скорост със 100км/ч подържаш и рязко подаваш газ.Ако ускорява си окей.Ако не ускорява и стрелката на оборотомера бяга значи е тръгнал.Маховика трака яко на празен ход и се чува отпред в ляво силен гаден звук.Като трака и натиснеш педала,трябва да изчезне.


RE: СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - Tisho - 08-29-2019

Разбит маховик на бензинова кола е рядкост.
Трябва да е на много километри и поне веднъж сменян съединител.
При износване на съединителя педала става твърд и доста тежък за натискане. Ако си много упорит накрая нещата приключват със спукана долна помпа на съединителя(лагер-помпа). И колата на репатрак до сервиза.
Като сменяш съединителя смени всичко, лагер-помпа, притискателен диск и феродовия. За да си спокоен следващите 150-200 000км.


RE: СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - ogo - 09-04-2019

(08-29-2019, 06:53 AM)Tisho Wrote: Разбит маховик на бензинова кола е рядкост.
Трябва да е на много километри и поне веднъж сменян съединител.
При износване на съединителя педала става твърд и доста тежък за натискане. Ако си много упорит накрая нещата приключват със спукана долна помпа на съединителя(лагер-помпа). И колата на репатрак до сервиза.
Като сменяш съединителя смени всичко, лагер-помпа, притискателен диск и феродовия. За да си спокоен следващите 150-200 000км.
Другия вариант е  с доливане. Излиза по евтино от репатрака. Така стигнах от Търговище до София.  Wink


RE: СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - valentinno - 11-13-2019

Здравей Колега, 

Аз го играх този филм. Сменяш притискателя, феродовия и лагер помпата. Не е страшно.. Педала стана супер мек при натискане. Около 500+ излезе всичко.


RE: СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - vava - 11-14-2019

благодаря на всички писали по темата . Колата върви,ускорява добре ,педала не е твърд само това скърцане ме притеснява и имам чувството се появява в горещините . Не знам дали някъде не е за смазване за да изчезни това скърцане при натискане на педала


RE: СМЯНА НА СЪЕДИНИТЕЛ НА S60 2.5 T - jtboev - 11-16-2019

Здравей колега,
това скърцане на педала на съединителя си е характерно за платформата и не трябва да те притеснява. Аз като взех моята педала скърцаше и се притеснявах като теб, но вече 170К км навъртях (скоро стана на 330К км) и няма други проблеми освен скърцането. Опитвах да смажа с грес гадната пружина, но всичко е временно - след няколко дни пак започва да скърца. Писал съм и тук и съвета от колегите беше в общи линии просто да свикна със скърцането - от тогава просто съм го игнорирал.
Карай си колицата със здраве и дето се вика "това да и е проблема" Wink