The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Серии S/V/Cxx на Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ (/showthread.php?tid=26079) Pages:
1
2
|
Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - creat3 - 11-08-2019 Здравейте, Някой сблъсквал ли се е с премахването на ДПФ-а, ориентировъчни цени, места за премахване в България? Ще съм много благодарен за всякаква информация ! RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - mjalby - 11-08-2019 В Плюс3 сменят. Има по-евтини и общо излиза около 600лв, което е малко над премахването, но спестяваш много главоболия и не димиш като трактор. За замърсяване да не говорим. Изборът е твой. Имаше едни реклами по радиото за едни тръби, където един се скъпеше "за пИдИсьет лева". RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - NuclearWinter - 11-12-2019 По-добре сменяй! Премахването е половинчато решение, което може да ти изпили нервите (и джоба), ако не е направено качествено! Аз, като препатил с некачествено преахване на ДПФ на V50-то, заявявам, че стигне ли се до смяна на ДПФ на XC60-то хич няма да се замисля! RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - creat3 - 11-12-2019 Благодаря за информацията! А може ли повече разяснения относно некачествено премахване? RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - mjalby - 11-12-2019 Проблемите идват от софтуерната част. Хардуерната е лесна - просто се реже, но за първото трябва да излъжеш машината за сумати параметри и трябва да знаеш как се прави. Вярно Ники Добрев си е добър, ама никога не се знае. А пък отидеш ли при друг, проблемите са ти гарантирани. Ако не те затруднявам и притеснявам, искаш ли да споделиш какво те кара да го премахнеш, вместо да го смениш? RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - NuclearWinter - 11-13-2019 http://volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=19116 RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - uglyface - 11-13-2019 В Ямбол мога да те свържа с момчето, което махна моя. Колата си върви без проблеми след манипулацията. Пиши ми на лично, ако те интересува. RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - BukToP - 11-13-2019 Извинявам се, че ползвам темата на колегата, но се "уредих" с една С30 2.0д с премахнат дпф. Искам да си я възстановя, та въпроса ми е може ли да ми налеят някъде оригинален софтуер? Някой ако знае колко ориентировъчно струва ще съм благодарен. МП, където могат със сигурност, сигурно ще обезмислят цялата операция. RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - NuclearWinter - 11-16-2019 Как действат (или би трябвао да действат) ДПФ-премахвачите: 1. Копират и запазват оригиналият софтуер на колата. 2. Правят корекции в софт-а, премахвайки ненужните функции. 3. Запазват корекциите в ЕКУ-то на колата. 4. Тестове. 5. Пазят оригиналният софтуер, в случай че си недоволен от интервенцията и искаш да вънеш нещата по старо му. 6. Предполагам, че лесно могат отново да се включат в обработка тези системи. П.П. За правилното КРАЙНО софтуерно премахване на ДПФ-а трябва да се премахне не само ДПФ-а, а също и системата за измерване на диференциалното налягане. П.П.1. Хубаво е да се премахне и АдБлу системата. П.П.2. Хубаво е да се премахне и ЕГР-а, ако има някакви проблеми с него. П.П.3. За това казвам, че е по-добре да си смениш филтъра и да експлоатираш чист автомобил, а не димяща и смърдяща бангия. Всичко това го пиша като препатил потребител RE: Volvo V50 1.6 110 Проблем с ДПФ - BukToP - 11-16-2019 Аз въобще не съм си и помислял да я карам така, искам всичко да си е оригинално. Аз по колите си не искам промени. Положението е следното: колата е с действащ TUV до 2020г., купена е от германка, не от автокъща или от "ония" германци. За избушения ДПФ разбрах по checksum грешката, която ми излезе на видата и веднага влязох в live данните и видях, че диференциалното налягане е 0. За проба откачих буксата на същия датчик и видях, че въобще не светна грешка. Извод 1: Колегите които искат да пробват някоя кола, която ги съмнява, но са без вида в момента откачат датчика за диференциално налягане или егр буксата и ако не светне лампа на таблото да се оглеждат за друга кола. Извод 2: ДПФ гърнето беше в оригиналния си външен вид в смисъл без заварки или белези от манипулации. Когато го свалих имаше 3 дупки от край в край като от прът. Така се избушва явно. Извод 3: При положение, че са ве прецакали с такава кола и не знаете откъде да намерите оригинален софтуер звъните в официалния сервиз. Звъннах във Волво сервиза в София и вторник имам час за възстановяване на софтуера на колата с оригиналния. Цената въобще не е страшна колкото си представях. Не може само ъпдейт, качва се наново оригиналния софтуер. По съвет на приемчика трябва да си сложа нов ДПФ, което вече е направено и във вторник ще мога да напиша какъв е резултата. Извод 4: Винаги могат да ви прецакат ако сляпо вярвате на хората тоест не вярвайте, а проверявайте задължително без значение от история, сервизни книжки, първи собственик, клетви, тюв и т. н. Извод 5: И Тюв вече не е Тюв хахаха, здраве да има. |