Смяна на вътрешно каре/полуоска на V50 2.0D 6 степенна ръчна - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Серии S/V/Cxx на Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Смяна на вътрешно каре/полуоска на V50 2.0D 6 степенна ръчна (/showthread.php?tid=26315) |
Смяна на вътрешно каре/полуоска на V50 2.0D 6 степенна ръчна - nuksha - 04-23-2020 Здравейте, колеги. Пуснах инфо във Facebook групата, но реших да драсна и тук, защото намирам информацията за полезна. От около 2 години имам VOLVO V50 2.0D 136 к.с. 6 степенна ръчка, края на 2006-та. Преди няколко месеца забелязах, че при ускорение, особено при изкачване на наклон, се появяват вибрации в купето. Отпускам газта и вибрацията изчезва, натискам и се появява отново. Стигнах до извода, че е вътрешно каре на дясната полуоска. Закупих нова, неоригинална полуоска и я смених (VKJC 5755 на SKF). Нямаше никакви проблеми с изключение на това, че имаха разлика в дължината спрямо оригиналната И по-точно, на aftermarket-a, разстоянието между висящия лагер и края, който трябва да влезе в скоростите е по-малко от тава, което е на оригиналната (ще се ореантирате по снимките). След смяната вибрациите при ускорение изчезнаха, но започна да капе масло от скоростите, защото полуоската не влиза достатъчно и семеринга не може да уплътни. Та ... ако решите да сменяте полуоска с афтърмаркет и размер като на въпросния SKF, колата е преди 2007-ма и лапата изглежда монтирана, като на снимката, ще трябва да си закупите и друга лапа с парт номер: 31259313 (лично взех втора ръка, защото нова не си струва парите). Надявам се да съм бил полезен. |