The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Проблем с паленето сутрин. - Printable Version +- Волво Клуб - България (https://volvoclub-bg.com/forum) +-- Forum: Volvo cars (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Серии S/V/Cxx на Volvo (https://volvoclub-bg.com/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Проблем с паленето сутрин. (/showthread.php?tid=68) |
Проблем с паленето сутрин. - хамлет - 01-19-2006 Имам проблем с паленето сутрин, последните 2-3 седмици се прояви. Вярно че зимата Дизелите палят по трудно. Колата ми е S40 двигател 1.9ТД (73kW). В момента с едно подгряване на свещите е по4ти невъзможно да запаля, след второто подгряване пали след доста въртене на двигателя, а при три подгрявания след 3-4 оборот(мисля не е нормално). Преди коледа колата палеше оше след първото подгряване при 1-2 оборота. Незнам дали така може някой да предположи и да даде съвет кое трябва да погледна. Лично аз се надявам да са само свещи, но знае ли човек пък и тук ми е малко скъпо да ходя по сервизи и пр. Та всеки който може да помогне моля да дава съвети тук. Поздрави на всички, дано ви хареса сайта който подхванахме със s0me0ne.bg П.П. Надявам се скоро да пусна и главната страница, ще ни трябват материали с който да понапълним така че не се стеснявайте да пращате ;о) :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Re: Проблем с паленето сутрин. - Пангев - 01-19-2006 xamlet Wrote:В момента с едно подгряване на свещите е по4ти невъзможно да запаля, след второто подгряване пали след доста въртене на двигателя, а при три подгрявания след 3-4 оборот(мисля не е нормално). Преди коледа колата палеше оше след първото подгряване при 1-2 оборота. 99% ти е изгоряла свещ(и). Причините за непаленето на дизела могат да се сведат в общи линии до 2 - недостатъчна компресия и изгоряла свещ/и. Понеже компресията не се скпва за месец-два остава второто. Успех Re: Проблем с паленето сутрин. - sss - 01-19-2006 Ace Wrote:Диагностика.xamlet Wrote:В момента с едно подгряване на свещите е по4ти невъзможно да запаля, след второто подгряване пали след доста въртене на двигателя, а при три подгрявания след 3-4 оборот(мисля не е нормално). Преди коледа колата палеше оше след първото подгряване при 1-2 оборота. Re: Проблем с паленето сутрин. - vasun - 01-21-2006 Я преопръчайте едно място за sss Wrote: Диагностика., че и при мен е същия май случая... Re: Проблем с паленето сутрин. - sss - 01-21-2006 vasun Wrote:Я преопръчайте едно място заПрепоръчвам ти "Юве" - на Симеоновско шосе 51 (около резиденциите).sss Wrote: Диагностика., че и при мен е същия май случая... Аз лично съм много доволен. Дават и гаранция за свършената работа (устна ), но до сега не ми се е случвало да си ползвам гаранцията. Тел. 962 52 99 Трябва да си запазиш час. Re: Проблем с паленето сутрин. - vasun - 01-21-2006 ммдамм, търсех и из други форуми. Много са доволните от ЮВЕ, там ще отида. (Има и недоволни, но то не може иначе). Мерси за инфото. Re: Проблем с паленето сутрин. - sss - 01-21-2006 vasun Wrote:ммдамм, търсех и из други форуми. Много са доволните от ЮВЕ, там ще отида. (Има и недоволни, но то не може иначе).Сподели после ти от кои си - от доволните или недоволните :wink: ! - хамлет - 01-23-2006 А в тоя смисал с проблема за паленето сутрин някой има ли идеа какъв модел свещи да си взема? някаква номерациа и пр. че в книжката нищо не намерих ;о( - Пангев - 01-23-2006 В Autodata-та пише за твоята кола -подгряващи свещи: Champion - CH179 - хамлет - 01-24-2006 Ace Wrote:В Autodata-та пише за твоята кола -подгряващи свещи: Champion - CH179 ейй тия СН179 мноо трудно ще ги намеря май. Излизат само по руските и в някой БГ магазини, даже в ebay не намира подобен модел ;о(. Някой може ли да посочи аналози на BOSCH примерно за тия свещи или някъде да погледна да потърся |