The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Задни амортисьори

#51
Днес, по съвет на Станчони намерих един магазин, май Тех-ко се казваше и поръчах чифт "Монро". След смяната ще пиша за ефекта.
Reply

#52
Монро са 3 -вида ти от кой си поръча ?
Reply

#53
Без поддържане на ниво. Абе, най-простите за 99лева. Гаранцията им е две години. Тези с три години гаранция бяха с двайсетина лева по-скъпи, а онези с нивата изобщо не ги коментирах. Прецених, че колата няма да векува при мен и е излишно да купувам нещо скъпо. Обикновено ги оженвам 18-годишни, две години остават.
Излишно е да казвам, че са газови.
Reply

#54
Само питам аз взех Рефлекс с 3 години гаранция но през далечната 2009 и май са пак за смяна.
Моя грешка тогава беше че не смених и пружините.С нови пружини може би още щяха да са читави.
Reply

#55
Трудна работа. Дават среден живот на тези части около 80 000 километра. От 2009 досега вероятно си ги подминал. Овен това нашите пътища и дупки са "по-така". Ако искам да си повдигна колата, която не е клекнала, ще подложа малко гума или шайби. На Реното правих така, на БМВ - то купувах усилени пружини, само дето дадох по 80 лева на бройка.
Reply

#56
При всички положения съм минал над 80 000км.
Аз я взех края на лятото 2008 и съм кара само 1есен и 1зима и април месец на следващата година ги смених.
И до сега 99 000км.
Reply

#57
tortomanin Wrote:Днес, по съвет на Станчони намерих един магазин, май Тех-ко се казваше и поръчах чифт "Монро". След смяната ще пиша за ефекта.

Дано да нямам повод да ям шамари после ...

:mrgreen:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#58
В България дребните проблеми се оправят с помощта на дестилати, а след третия вече няма почти никакво значение кой черпи.
Reply

#59
tortomanin Wrote:В България дребните проблеми се оправят с помощта на дестилати, а след третия вече няма почти никакво значение кой черпи.

Пич ! Big Grin
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#60
Днес новите амортисьори бяха курдисани. Задницата стана с една идея по-висока, возенето се подобри леко, но най-важно е поведението в завой, което още не е тествано. Не може да няма подобрения, но не трябва да се забравя, че не са сменени и четирите. А като ги сменя /не обичам високите скорости по магистрала, но съм фен на планинското каране/ да не кажа: Защо не ги смених по-рано!?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)