The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Мек" педал спирачки V40

#1
Здравейте, проблема е следния-педала на спирачките е мек и потъва при продължително натискане.
Смених спирачната помпа ( главен спирачен цилиндър), смених спирачната течност в сервиз с машина, т.е. системата е обезвъздушена.
Положението в момента е при първо натискане на спирачка по време на движение педала се натиска много лесно и отива почти до долу(колата спира но не както трябва), отпускане на педала и второ натискане вече е нормално усещането, педала е по-твърд, не слиза до долу и колата спира(кове).
Как да разреша проблема с мекия педал при първо натискане.Защото на следващо кръстовище пак първо натискане= мек педал,второ-трето вече е нормален.
Волво v40 1.9 102 к.с 2001г.
Volvo 1.9 TD 2001 102Hp
Reply

#2
Колега, имах пролетта абсолютно същия проблем! Купих чисто нова спирачна помпа, смених я и положението не се подобри - също като твоето. Сдобих се и с ново серво - мислех, че моето може да е сдало багажа. Но съм грешал. Намерих си и ABS - да го сменям и него - изобщо не бе в това проблема. Купих и 2 л. спирачна течност... Реших си проблема като се въоръжих с търпение и близо два часа обезвъздушавахме по правилата с приятел. Учудих се колко въздух излезе... След това упражнение педалът се удърви и вече нямам проблеми със спирачките. Майката му е упоритост и търпение. Пробвай и сигурен съм, че ще успееш. Ако ти потрябват гореупоменатите чаркове - имам ги, ни хляб ни вода искат. Успех!
Reply

#3
Ok, ще пробвам и ще пиша.
Volvo 1.9 TD 2001 102Hp
Reply

#4
Ако си правил скоро някакви интервенции и е трябвало да обезвъздушаваш е възможно да не е направено както трябва, но аз лично си мисля че е ABS модула,тъй като модела си страда от това нещо. Лично аз съм сменил 1 на старата и един сега на сегашната и винаги проблема се е оправял. На старата обезвъздушавах няколко пъти,смених спирачна помпа,замалко да сменя и сервото, но проблема си оставаше. Мек педал,потъване и спира ама трябва да натискаш яко или да помпиш рязко. Смених АБС-а и всичко е бетон. Сега като взех новата,която е същата като твойта,точно след 3 месеца ми направи същия номер. Въобще не я чаках а направо взех първия АБС от първата морга смених го и воала ,всичко си дойде на мястото. На разваления от долната страна имаше надиси с бял маркер типично както си надписват частите по моргите. Явно не и беше първия АБС който е виждала. Успех
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#5
Било е въздух. Благодяра на отзовалите се. Весели и безаварийни празници!
Volvo 1.9 TD 2001 102Hp
Reply

#6
Здравейте Колеги,

За зла участ подобен проблем настигна и мен.
Както Колегите по-горе -> аз също смених спирачната помпа (главния спирачен цилиндър), но проблема изглежда не е решен.
Виждам две решения -> обезвъздушаване и смяна на ABS модула.
Преди да пристъпя към търсене на ABS модул, ми се иска да мина през по-лекия вариянт.
Относно обезвъздушаването, при някой автомобили се прави стандартно на изгасен двигател, като се започва от най-далечната към най-близката гума (зад. дясна, зад. лява, пр. дяс. пр. лява). Но някой с ABS модул се прави на контакт,  за да отвори евентуално клапан в ABS-a ако той съществува.
Бих искал да попитам ако някой има информация точно как да процедирам в случая.

Благодаря Предварително.

Volvo S60 D5 163к.с 2002г.
Reply

#7
Имам сходен проблем: http://volvoclub-bg.com/forum/showthread...0%BD%D0%B0 След последното обезвъздушаване обаче като че ли се закрепи(да не чуе дявола).
Reply

#8
(03-02-2019, 10:06 AM)pamporov Wrote: Имам сходен проблем: http://volvoclub-bg.com/forum/showthread...0%BD%D0%B0 След последното обезвъздушаване обаче като че ли се закрепи(да не чуе дявола).

Четно казано, от темата (която напълно отговаря на моя проблем) не става много ясно.
В крайна сметка от толкова объзвъздушаване и смяна на щуцери промени ли се нещо ...
Или най-вероятно проблема е другаде?
Попита ли в сервизите в които си бил, дали ABS модула не би могъл да е проблема?

Поздрави.
Reply

#9
В сервизите в които бях, или не разбират, или не им се занимава, или и аз не знам, и особено като видят Волво и им настръхват косите. Пълна незаинтересованост .... Прочети още един път и може би ще разбереш че след поредното обезвъздушаване спирачната система е като нова. С течение на времето "смуче" от някъде въздух и педала "омеква". Както писах последно, засега е добре, но са минали едва 2-3 месеца и малко км. Интересното е че при мен проблема с въздуха е в задно дясно колело. От там излиза въздух а от другите почти не. В drive.ru четох за подобен проблем. Руснака го е решил като е отвивал тръбичките към ABS-а и от една от тях излезнал доста въздух, който явно при конвенционалното обезвъздушаване трудно би излезнал. Смяната на ABS според мен няма как да реши проблема. Просто при самата смяна става и това обезвъздушаване на въпросната тръбичка. Но това си са мои разсъждения. Може и да бъркам.
Reply

#10
Колеги,

Мнения, предложения, напътствия.
Уикенда ще мъча да обезвъздушавам (от помпа, от ABS, от колелата).

Ще ви информирам за резултата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)