The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да си поплача малко от моето XC 90 2.5Т

(02-07-2019, 02:03 PM)stefanrk Wrote: Масленият сепаратор

Трябваше да навъртя малко километри преди да направя категорично заключение - Преди смяна на масления сепаратор - 400 мл. на 1000 км. След подмяната му - 0 мл. на 1000 км. 
Междувременно разни "майстори" ме съветваха да правя ремонт на турбото, двигателя и какво ли още не ...
Reply

(05-19-2019, 09:24 AM)julianov83 Wrote: Здравейте! Преди двайсетина дни ходих с моя "уникат" до Испания и обратно - да си види родината(нали от там го купих) та след около 1700-800 километра каране започна когато е в нагорнище и му подам още малко газ (да го натоварвам) на 5-та скорост се усеща едно придърпване и удар в скоростната кутия. На връщане вече започна да се усеща по-често , ако го "лъжа" с газ-та по-нежно го няма този проблем (колата беше с 5 човека, багаж и ли голям куфар на тавана) а и ми направи впечатление, на връщане вече, че в нагорнище като не я тормозая с много газ тя съответно започва да намаля скоростта, но стига даже до 80 км, например - някъде към 1700-1800 оборота - вече се усеща, че и тежи на 5-та, но не сваля на 4-та скорост...трябва да я "сритам" малко на педала, че да свали скорост надолу. Смених и маслото на кутията преди около 15 Хил. Км. - всичкото с претакане. Сега се чудя дали да източа каквото пусне от пробката (около 3 литра) и да му налея свежо, понеже точно 3,5 литра имам останало, или направо да я хвърлям на сервиз за ремонт. И ако е тъй ме насочете в кой сервиз да я карам. Благодаря предварително.

Звучи като за ремонт... Sad 
Виж температурата на маслото на кутията. С 5 степенната кутия ли е колата? Ако да - един допълнителен охладител на маслото би свършил идеална работа, особенно ако теглиш каравана или тежко ремарке.
Reply

Не тегля , а няма и теглич- смятам,че не е и теглила, ама и на мен ми мирише на ремонт. А иначе кутията е 5 степенен Айсин със възможност за ръчен режим - 55-50 ли беше модела или нещо такова.Беше понатоварена добре по време на пътуването де...но въпреки това не е нормално това. Купих ВИДА-та преди повече от половин година, но още не съм я инсталирал, тъй като се оказа, че лаптопа ми не става и трябва да купя нов, но все не ми остава време да се занимавам с това ....Та да и видя температурата, ама то счупеното си е счупено.А по принцип в какви граници трябва да е температурата? Да се пробвам да я прочета с някаква друга диагностика. И за ремонт на кутията кой може да ми препоръчате?
Reply

Здравей. И на мен ми звучи като за ремонт, но може би си в начален стадий. Моята такава кутия я ремонтирах при Любо от с. Мартен (до Русе се намира) за 3к лв Sad Но все пак моята кутия беше доста зле. Ако се решиш на ремонт аз също препоръчвам да сложиш допълнителен охладител - цената с поставянето е под 200лв
V70, D4, 2015г, 181 к.с., ръчни скорости
S60, D5, 163 к.с, автомат
S40, B4184S2, 2000г., 122к.с. , бензин + ГИ
Reply

Здравей аз ремонтирах скоростите на моето XC90 D5 2006 При Дивалс бул. 'Свети Климент Охридски' 113, София 1756 излезе ми солено бая неща бяха заминали + муфата на раздатката но аз съм с aisin warner tf-80sc т,е 6 степенната скоростна кутия което успях за прочета да се образовам за тези скоростни кутии е че си искат обслужване на време иначе и заминава Хидроблока които в случая е скъпата част за ремонт. Доста негативни мнения прочетох за хора които са сложили допълнителен охладител и доста са се напатили така че не мисля е необходимо ако не теглиш с колата.
Reply

Благодаря ви на всички. В момента съм на вълна "подмяна на другия (моя си) автомобил в семейството" с нов и волвото ми остава малко на заден план. А и жена ми ходи тези дни доста насам-натам и каза, че не е имало проблеми. Намислил съм така или иначе имам около 4 литра масло остатък от предишната  смяна- ще го сменя само това, дето и изтича от картера. То е горе долу толкова. А иначе гледам, че като почнаха жегите разхода на масло на двигателя пак си дойде на "нормата" от миналото лято - около литър за 1000 км. Та на първо време ще пробвам да сменя масления сепаратор с прилежащите му маслопроводи да видя дали ще има някакъв ефект. Защото ако се окаже, че и мотора е издухал...няма да влизам повече във филма...до тук съм на 17-18 000 лева. Ако трябва да ремонтирам и двигател за 2-3 , и скорости за още толкова...а реално колата си е същия кенеф и вътре и отвън....май ще отива за части в някоя морга за кой колкото даде и ще приключвам с това приключение.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)