The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какво означава предупреждението на тази лампа?

#1
Здравейте, колеги! От известно време започна да ми свети предупредителна лампа на таблото на колата. Тя е Волво V40, 1997 година на производство. Не виждам разлика в поведението и - двигателят пали нормално, движи се добре, ускорява се добре, но...... Тази лампа ми вади очите! Можете ли да ми кажете за какво е, тъй като се рових в Интернет, но такъв символ не видях?! Ще кача две снимки. На първата се вижда какви лампи светват когато включа контакт, а на втората се вижда лампата, която остава да свети при вече запален двигател... Ще бъда благодарен за съветите ви! 

[Image: esGNMhA.jpg][Image: tYBNxxX.jpg]
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply

#2
След доста ровене в Интернет, попаднах на клипче в Ю Тюб, където се вижда, че въпросната лампа която свети непрекъснато на таблото, означава, че ИМОБИЛАЙЗЕРЪТ Е ВКЛЮЧЕН !!!!!!!!!!! Сега въпросът ми е как да изключа въпросния имобилайзер и от къде? Дали е комбинация на натиснати бутони на дистанционното, при включен контакт или изключен, какво време се задържат бутоните????? Нямам представа как се "обучава" алармата, но е някак по този начин! А ето и въпросният видеоклип за който написах в началото..... 

https://www.youtube.com/watch?v=4UimXCNzG-I
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply

#3
Здравей,
Въпросната лампа има няколко функции. Ако няколко минути след запалване на двигателя изгасне, това е подсещане за сервизен интервал. Виж  [/url][url=http://volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=16057]ТУК
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply

#4
Благодаря за идеята! Опитах варианта с натискане на бутона за зануляване на дневния километраж, но нищо не стана! Лампата си свети постоянно, дори и след три минути на натиснат бутон! Въпросът е в това, че тя си свети непрекъснато по време на движение на колата. Няма го ефектът да угасне след известно време...... Ако сте обърнали внимание, колата е произведена 1997 година, а този начин за изчистване на грешката е за коли след 2000 година...
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply

#5
Тази лампа няма нищо общо със сервизния интервал. След подаване на контакт имобилайзера търси ключа, ако го намери лампата изгасва и вече може да се стартира двигателя, ако не направи връзка с ключа лампата мига и двигателя не може да запали. Ако двигателя стартира и лампата остане да свети означава "Check engine", двигателя ще продължи да работи, но се препоръчва диагностика. В допълнение се препоръчва да се провери капачката на резервоара.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#6
Ако имобилайзера е изключен, за да може да се пали с обикновен ключ, няма ли пак да свети?!
Ключа ти оригинален ли е, или не...? Имобилайзера работи ли? И от колко време започна да свети?
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#7
В момента съм със правен ключ - копиран от оригиналния. Само че, той е обикновен, без чип в него. Преди време го направих за всеки случай - да може да отключа вратите... Купих колата само с един ключ... Гумичката на ключа беше закъсана и с времето, съвсем се скъса. Тогава си поиграх и открих чипа и го измъкнах от старрата гумена обвивка. В момента съм го залепил в основата на контактния ключ и така си върви поне от една година колата. Имало е момент, в който започва да примигва тази лампа и въобще не стартира двигателя, но като изключа контакта и отново го включа, вече нямаше проблем. Притеснен съм с парите, затова се реших на такова нещо... Този ключ, който ми беше резервен, го направих за около 30 лева, а такъв със чип, е над 130 лева и не мога да ги дам! Не знам как се включва или изключва имобилайзера! Алармата е допълнително монтирана на колата, защото оригиналната не работеше като купих колата. Обаче в последно време ми направи впечатление, че тя започна да отключва и заключва вратите. Сирената ми я махна майстора, който е слагал допълнителната аларма... В момента е късно, но утре ще снимам нещо, което не знам каква роля играе в колата, но то е близко до контактния ключ и е свързано с кабелче....... Възможно е да е нещо свързано с алармата или имобилайзера... Утре през деня ще погледна и капачката на резервоара - дали е заключена и дали няма някакъв проблем около нея. А въпросната лампа започна да свети постоянно от около две седмици... За сега е това, момчета... Утре ще допълня със снимка и ще ви пиша какво съм видял при капачката на резервоара... Явно, ще трябва да махна чипа от мястото където съм го залепил и да мисля за друг вариант!...
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply

#8
Ето снимка на нещо, което не знам за какво е... Като го гледам, не ми се вярва да е оригинално изпълнение от производителя на колата! Дали е възможно да има нещо общо със имобилайзера на колата, нямам представа... Държи се само на едно тънко кабелче и свободно се мърда... Възможно е да се прекъсне проводник в него... 
https://imgur.com/uzmIE8d
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)