03-23-2014, 07:26 AM
Здравейте,
От месец съм собственик на VOLVO XC90, 2.4D, 185к.с, 6-степенна АСК, 95000км. пробег, дата на производство 11.2005г.
Колата е закупена и поддържана в МП с пълна сервизна история. Изключително много и се радвам , но...:
четейки американски и английски форуми на Volvo неприятно се изненадах за проблема с автоматичната скоростна кутия.
Останах със заключението, че имат фабричен дефект и общо взето между 80 000км и 150 000км пробег неминуемо се скапват, независимо как се експлоатира автомобила.
Нормално е да се стресирам след четеното и отивам в МП-Люлин. От там ми казаха, че на 85000км е сменено около 4 литра масло и филтър на АСК.... както и, че било необходимо да се смени цялото масло на 100% "веднага"..... при положение, че са изминати само 10 000км.
Не е проблем да го сменя, но и за тази смяна има противоречиви мнения. От Volvo пишат, че се прави пълна смяна само тогава, когато има проблем!? Според тях сервизното обслужване на АСК включва смяна на тези 4-5литра масло и филтъра през около 80 000км пробег.
Въпросите ми към Вас колеги е:
- На 100% ли имат доказан фабричен дефект АСК AISIN и няма ли начин да се избегне?
- Как да разбера какъв модел е моята АСК?
- Отстранен ли е дефекта и от коя година на производство?
- В крайна сметка какво включва обслужването на АСК?
Предварително благодаря за отговорите!
Поздрави!
От месец съм собственик на VOLVO XC90, 2.4D, 185к.с, 6-степенна АСК, 95000км. пробег, дата на производство 11.2005г.
Колата е закупена и поддържана в МП с пълна сервизна история. Изключително много и се радвам , но...:
четейки американски и английски форуми на Volvo неприятно се изненадах за проблема с автоматичната скоростна кутия.
Останах със заключението, че имат фабричен дефект и общо взето между 80 000км и 150 000км пробег неминуемо се скапват, независимо как се експлоатира автомобила.
Нормално е да се стресирам след четеното и отивам в МП-Люлин. От там ми казаха, че на 85000км е сменено около 4 литра масло и филтър на АСК.... както и, че било необходимо да се смени цялото масло на 100% "веднага"..... при положение, че са изминати само 10 000км.
Не е проблем да го сменя, но и за тази смяна има противоречиви мнения. От Volvo пишат, че се прави пълна смяна само тогава, когато има проблем!? Според тях сервизното обслужване на АСК включва смяна на тези 4-5литра масло и филтъра през около 80 000км пробег.
Въпросите ми към Вас колеги е:
- На 100% ли имат доказан фабричен дефект АСК AISIN и няма ли начин да се избегне?
- Как да разбера какъв модел е моята АСК?
- Отстранен ли е дефекта и от коя година на производство?
- В крайна сметка какво включва обслужването на АСК?
Предварително благодаря за отговорите!
Поздрави!