02-19-2019, 05:01 PM
(02-19-2019, 11:41 AM)Васил Димитров Wrote: Благодаря ви за отговорите! Малко със закъснение отговарям , но не ми остава много свободно време тези дни. Честно казано се надявах ДПФ и ЕГР да са премахнати, но уви оказаха се на мястото си Едно друго нещо обаче много ме гложди отвътре и то е,че адски много ме прекараха с километрите на автомобила. Признаха си,че бил на 200к/ км. и са върнали километража на 150к/ км. Аз я взех на доверие, уж чрез приятел и други познати на 167к./км. и не я проверих / огромна и непростима моя грешка, за която се надявам и се моля да не съжалявам /.Оказа се,че автомобила ми е на завидните 425к./км. навъртяни в Италия за 8 години. Според вас трябва ли да се притеснявам толкова много??? Колата се държи отлично, автоматика включва плавно,всичко и смених/ масла,ремъци,филтри / , ходовата част е отлична / установена след две щателни проверки / Как мислите ???
DPF-а и EGR-а не са нещо, което е монтирано с цел да се разглоби и премахне...
Какви проблеми създават?
Макар, че ако мотора си работи както трябва и не прави сажди(неправилно изгаряне, горене на масло) не би трябвало да имаш проблем нито с EGR, нито с DPF.
Нищо, че колата е на 425к.