03-15-2019, 07:01 AM
Здравей колега,
За жалост всичко, което описваш са точни симптоми за проблем с гарнитурата на главата. Имал съм същият проблем с друга кола, правеше го точно след запалване на двигателя и докато не се обезвуздуши надуваше, след това колата си роботеше нормално, защото количеството на въздуха в системата не беше много и концентриран на едно място, и се обезвуздушаваше постоянно през капачката, след сваляне шлайф и нова гарнитура всичко се оправи. При мен проблема се получи точно от спукан маркуч или от сипване на добавка за промиване на системата. Аз залагам на гарнитура на главата, но всеки сам си решава, а и все пак, за какво са тези сервизи като не могат да установят от какво е проблема.
За жалост всичко, което описваш са точни симптоми за проблем с гарнитурата на главата. Имал съм същият проблем с друга кола, правеше го точно след запалване на двигателя и докато не се обезвуздуши надуваше, след това колата си роботеше нормално, защото количеството на въздуха в системата не беше много и концентриран на едно място, и се обезвуздушаваше постоянно през капачката, след сваляне шлайф и нова гарнитура всичко се оправи. При мен проблема се получи точно от спукан маркуч или от сипване на добавка за промиване на системата. Аз залагам на гарнитура на главата, но всеки сам си решава, а и все пак, за какво са тези сервизи като не могат да установят от какво е проблема.