07-01-2019, 11:11 AM
Мараба пичове. Миналата седмица сменях радиатор + термостат и докато чаках да загрее/обезвъздуши/т.н. системата си цъкнах CFEто да ми показва темп. на охл течност и ми направи впечатление, че след като загрее хубаво на място си държи между 100 и 105 градуса. Но уреда на таблото не се мърда от средата.
Сега.. пределно ми е ясно, че тия 90 градуса, никога не са 90 градуса, плюс това уреда е направен да седи на средата в цял диапазон (примерно от 80 до 100 винаги е на средата), точно за да не се шашка* шофьора ако вижда колебания.
И все пак се зачудих дали е нормална тая температура, защото като стигне 105, дори не се включва перката, но въпреки това пада на 100 градуса. После пак вдига 105 -> 100 -> 105 и т.н.
За съжаление е рядко срещан V8-ка по наще земи, ама все пак всякакъв отзив за CFE и XC90 ми е интересен, без значение дали дизел или 3.2.
Сега.. пределно ми е ясно, че тия 90 градуса, никога не са 90 градуса, плюс това уреда е направен да седи на средата в цял диапазон (примерно от 80 до 100 винаги е на средата), точно за да не се шашка* шофьора ако вижда колебания.
И все пак се зачудих дали е нормална тая температура, защото като стигне 105, дори не се включва перката, но въпреки това пада на 100 градуса. После пак вдига 105 -> 100 -> 105 и т.н.
За съжаление е рядко срещан V8-ка по наще земи, ама все пак всякакъв отзив за CFE и XC90 ми е интересен, без значение дали дизел или 3.2.