11-23-2019, 09:43 PM
Колеги Здравейте,
живея в Германия и досега карах само Мерцедеси но откакто се качих на Волво вече не искам да чуя за Мерцедес дано не съжалявам,
от вчера съм собственик на споменатото Волво, външно състоянието му е много добро и окачването също е много добре
но от днес започнаха проблемите , омасляването което е на снимките го видях но собственика каза че това е от гарнитурата на вентилите но мен ме съмнява да е така
тъй като вече под колата има две локви със масло погледнах я и ми се струва че теча е накъде от горе от задната лява страна на двигателя зад отвора за наливане на масло,
но ще видя по точно като я кача на подемник от къде идва теча,
отворих капака на ангреажа и видях че е чист не е омаслен съмнавах се в някой семеринг, гледах доста видеота и направих теста с ръкавицата веднага след като запалих колата ръкавицата се изду като балон, също като затворя капачката на маслото и вдигна щеката за проверка на маслото от там излиза дим което пак може би означава
някакво надуване или задръстване, друго което забелазах е че моторчето под отвора за наливане на маслото не се движи и свири леко като изгася колата,
също намерих и един кабел от дясната страна който не е включен никъде а е маркиран със син цвят със син е маркиран и един мотор на големия клапан който е свързан към одушника ли е незнам със голям маркуч и отива към радиатора отпред, ауспуха е чист няма сажди или масла, колата ми харесва и не ми се иска за някой дребен проблем да я продавам затова моля за помощ , занимавам се с електроника и няма проблем да направя каквото и да ме посъветвате.
Благодаря
живея в Германия и досега карах само Мерцедеси но откакто се качих на Волво вече не искам да чуя за Мерцедес дано не съжалявам,
от вчера съм собственик на споменатото Волво, външно състоянието му е много добро и окачването също е много добре
но от днес започнаха проблемите , омасляването което е на снимките го видях но собственика каза че това е от гарнитурата на вентилите но мен ме съмнява да е така
тъй като вече под колата има две локви със масло погледнах я и ми се струва че теча е накъде от горе от задната лява страна на двигателя зад отвора за наливане на масло,
но ще видя по точно като я кача на подемник от къде идва теча,
отворих капака на ангреажа и видях че е чист не е омаслен съмнавах се в някой семеринг, гледах доста видеота и направих теста с ръкавицата веднага след като запалих колата ръкавицата се изду като балон, също като затворя капачката на маслото и вдигна щеката за проверка на маслото от там излиза дим което пак може би означава
някакво надуване или задръстване, друго което забелазах е че моторчето под отвора за наливане на маслото не се движи и свири леко като изгася колата,
също намерих и един кабел от дясната страна който не е включен никъде а е маркиран със син цвят със син е маркиран и един мотор на големия клапан който е свързан към одушника ли е незнам със голям маркуч и отива към радиатора отпред, ауспуха е чист няма сажди или масла, колата ми харесва и не ми се иска за някой дребен проблем да я продавам затова моля за помощ , занимавам се с електроника и няма проблем да направя каквото и да ме посъветвате.
Благодаря