The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при пълен десен Volvo xc90

#11
Ааа, нихт "мамата" :lol:

Между другото тоя тампон, който е с вградената метална "плочка", за смяна е..... лек ужас :?
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#12
iago Wrote:Ааа, нихт "мамата" :lol:

Между другото тоя тампон, който е с вградената метална "плочка", за смяна е..... лек ужас :?

Чак пък ужас. Тези тампони се сменят. Но е добре да се смени с оригинални от МП. Сменят се всичките, независимо дали е заминал само един.
Reply

#13
Е тъй де.. сменил съм ги. И е тегаво. Най-вероятно Волво са измислили специализиран дорник/втулка/инструмент.

А това за смяната на всички е малко Ауди-джийско. И там като се разбие един шарнин сменят 8 носача... ама тва си е въпрос на лично мнение. Тампон като тампон.. като се разбие на десния носач, не виждам какво е общото с левият който си е здрав.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#14
Имах разбита дясна биалетка , смених я , разбира се шлайфа игра главна роля Smile , два дена не съм чувал " къркащият шум "
XC 90 2.5 T 2005г.
Reply

#15
Здравейте! Да споделя малко и аз за моя "старец" като го купих и щракаше здраво от ляво. По номер на рамата ми пращаха три различни карета и нито едно не пасваше! Та на края изнамерих оригиналния номер на частта и си намерих в един онлайн магазин някакъв ментак на Pascal за 57 лева!!! А онези, дето ми ги пращаха от разни елит Кар, ауто плюс и...какви ли не там дето и не ставаха започваха от 130 та стигнахме до 350 лв. А в МП пък ми заявиха - цялата полуоска върви - 1270 лв. Та с две думи- оправих се за 57 кинта. Това беше преди поне 2 месеца , значи вече има едни 2500-3000 км. (Колата не ми е основна- кара я жена ми). Но както пише и колегата - имам същия проблем : при пълен ляв волан имам чувството, че нещо като че ли заплита от дясно, направо усещам колелото как приплъзва по пътя...обмислям да пробвам с още едно такова външно каре...въпреки че не трака. Колегата, дето пусна темичката нищо не каза повече...какво е установил.
Reply

#16
Няма нищо за казване на този етап, вероятно след НГ ще я закарам, може би при Севдалин (от Варна съм) да я погледне. Преди известно време му я бях карал, той спомена тогава вътрешно каре, но колата така и не си показа рогата пред него.
Reply

#17
Колега, докъде стигна с решаването на проблема? И аз когато купих моята, Май 2017 имах съшият проблем, но се оправи: 
1.Гумите бяха по-големи от оригиналните 255 на нещо си, не помня точно сега, а трябва да са 235,60, 18. Смених ги и това "прескачане и удряне" при пълен ляв/десен почти изчезна.

2.Смених тампоните на носачите и предни амортисьори с горните опори и колата се оправи
И още нещо-по същото това време хидравликата направо ми отказваше, когато паркирах или завивам на бавна скорост. Все едно се набирах на стара Газка, ужас.
Сложих един магнит, завързан с кабел за щеката на капачката на хидравликата, посъбра малко боклуци и сега волана се върти значително по- лесно.Не знам дали така трябва да се върти, нямам база за сравнвние с друго хс90. Ще сменя и цялата хидравлична течност, когато се затопли.

И така, не помня от тогава да съм имал тези прескачания и удари все едно минавам през малки камъни или все едно някой удря с голям чук по гумата при пълен волан.
Moskvitch Aleko ex
Fiat Tempra 1.6i ex
BMW E36 1.6i ex
Volvo s40 2.0i now
Mercedes E-class Avantgarde 3.0d ex
Volvo XC90 2.4 D5 2008
Reply

#18
(01-19-2019, 11:00 AM)toninikolaev Wrote: Колега, докъде стигна с решаването на проблема? И аз когато купих моята, Май 2017 имах съшият проблем, но се оправи: 
1.Гумите бяха по-големи от оригиналните 255 на нещо си, не помня точно сега, а трябва да са 235,60, 18. Смених ги и това "прескачане и удряне" при пълен ляв/десен почти изчезна.

2.Смених тампоните на носачите и предни амортисьори с горните опори и колата се оправи
И още нещо-по същото това време хидравликата направо ми отказваше, когато паркирах или завивам на бавна скорост. Все едно се набирах на стара Газка, ужас.
Сложих един магнит, завързан с кабел за щеката на капачката на хидравликата, посъбра малко боклуци и сега волана се върти значително по- лесно.Не знам дали така трябва да се върти, нямам база за сравнвние с друго хс90. Ще сменя и цялата хидравлична течност, когато се затопли.

И така, не помня от тогава да съм имал тези прескачания и удари все едно минавам през малки камъни или все едно някой удря с голям чук по гумата при пълен волан.

Ами доникъде  не стигнах Smile
Онзи ден взех колата от бояджия за ремонт на разни дреболии по каското, така че още не съм я карал на майстор.
Иначе хидравличната ми течност е сменяна, имаше лек теч когато я купих, оказа се, че една стяжка е прецакана. Смениха го цялото. Това с магнита е добра идея, въпреки че аз лично нямам проблем с въртенето на волана. 
Проблемът не е и в гумите- 235/60/18 са. 
При мен обаче си стърже и презскача, явно ще се окажат вътрешни/вътрешно каре. Не знам за какви цени да се готвя Wink
Reply

#19
Аз другата седмица смятам да сменя външното, въпреки че не трака. Смених лявото (то чукаше здраво) ама от дясно както казваш и ти - заплита нещо... Ще го пробвам с външно - по-евтино е и по лесно за смяна. Пък ще видим какво ще стане. Вътрешното май върви в комплект с полуоската, ама не би трябвало да заплита колелото...според мен де..
Reply

#20
(01-19-2019, 01:30 PM)julianov83 Wrote: Аз другата седмица смятам да сменя външното, въпреки че не трака. Смених лявото (то чукаше здраво) ама от дясно както казваш и ти - заплита нещо... Ще го пробвам с външно - по-евтино е и по лесно за смяна. Пък ще видим какво ще стане. Вътрешното май върви в комплект с полуоската, ама не би трябвало да заплита колелото...според мен де..

Щом ,,заплита" ,много вероятно е да е вътрешното каре.И аз го имам този проблем от миналата година,но няма налична полуоска никъде в Европа.Ще има към 24 март. За ХС70 Undecided
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)