The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да си поплача малко от моето XC 90 2.5Т

Че колата не е ок, явно не е ок.. ама каква е тая огромна драма, че чак да я хвърлиш за части? Стаб. щангата е елемент от окачването който е нормално да се разбие. Между другото се продават и отделно само тампони, като за целта трябва да свалиш щангата и да отрежеш хубаво старите. Нямам идея дали се получава добре или е отбиване на номера. Според мен има огромен шанс да се получи. В смисъл ако стаб. щангата е препъни камъка, ебаси.

Но да, или я закарай в някой сервиз и я почвайте с ремонта или я пускай за кой колкото даде и да се свършва. Не се обиждай колега, но до тук яко оплакване и нулев ремонт по колата. Сама няма да се оправи. Smile
Reply

(02-03-2019, 01:10 PM)iago Wrote: Че колата не е ок, явно не е ок.. ама каква е тая огромна драма, че чак да я хвърлиш за части? Стаб. щангата е елемент от окачването който е нормално да се разбие. Между другото се продават и отделно само тампони, като за целта трябва да свалиш щангата и да отрежеш хубаво старите. Нямам идея дали се получава добре или е отбиване на номера. Според мен има огромен шанс да се получи. В смисъл ако стаб. щангата е препъни камъка, ебаси.

Но да, или я закарай в някой сервиз и я почвайте с ремонта или я пускай за кой колкото даде и да се свършва. Не се обиждай колега, но до тук яко оплакване и нулев ремонт по колата. Сама няма да се оправи. Smile
+100
Напълно съгласен! 
Като аз също не искам да обиждам колегата.
Всеки си има право на мнение, разбира се, но аз бих постъпил като iago - или ремонтирам, или продавам... 
Поздрави и успех!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

На мен глупавите тампони на стабилизиращата щанга сами по себе си не са проблем. Просто вече ми писна. То в тая кола не е едно с едно...отвратил съм се и просто вече не съм сигурен дали има някакъв смисъл да се занимавам с тая гробница. Със всяко сядане в нея намирам нови и нови извращения. А от това да си намразиш колата от първия поглед няма по-гадно нещо. Та за това ..не правя никакви драми - това е просто една купчина старо желязо - вярно скъпа купчина, ама все пак си е желязо.
Reply

Е....
Ти я ремонтира и после в кофата.
Поне в продай.
Reply

(02-03-2019, 02:46 PM)Tisho Wrote: Е....
Ти я ремонтира и после в кофата.
Поне в продай.

Прав си...  Sad просто има моменти , в които ме обзема някаква апатия и отчаяние, и ми идва наистина да я заиграя с тухла - еденичка на газ-та в монтанския язовир.

(02-03-2019, 01:10 PM)iagо Wrote: Но да, или я закарай в някой сервиз и я почвайте с ремонта или я пускай за кой колкото даде и да се свършва. Не се обиждай колега, но до тук яко оплакване и нулев ремонт по колата. Сама няма да се оправи. Smile

Ааааа, тук не си прав. Това, че не пиша във форума за всяко отвито болтче не значи че не съм направил нищо до момента. Аз ако не я бях пипал до сега... Нещата да са приключили вече (може би и да беше по добре така)  до момента съм наблъскал още 3500-4000 лева в колата. И доста часове работа. Тя беше развалина за скрап, бе човек. Както и да е... Не се оплаквам, просто питам и съответно пиша за да съм от полза и на други хора как съм се справил или как смятам да подходя към по-сериозните и тежки проблеми. Нито хленча, нито търся съжаление от някого... На 35 години съм и не очаквам да дойде добрата фея със вълшебната пръчка и или да ми оправи колата, за или да я вземе и да ми остави пликче с пари.  Smile
Reply

В такъв случай се извинявам. Бях останал с впечатлението, че само трупаш в листа със счупено.
Reply

Какво става с големият разход на масло, някакво развитие...
Reply

(02-05-2019, 01:38 PM)stefanrk Wrote: Какво става с големият разход на масло, някакво развитие...

Здравей, ами с разхода... Не смея да се хваля, но като смених маслото със Cepsa,  която бях купил от там за всеки случай (да си доливам по пътя ако се наложи, понеже светна лампата за маслото още като тръгнах) не ми се наложи да доливам по пътя, но го налях тук - за 12 000 км. долях над 9 литра  - абе на 1000-1300 км. излизаше съобщение за ниско ниво и сипвах по литър. След втората смяна (някъде Октомври месец със масло Форд- за първите 1500 км долях литър и след това преди 5-6 дни видях на пръчката, за че е преди минимума и му сипах малко по-малко от литър, но това е за близо 7 000 км,което според мен вече е поносимо. Сега.... дали е заради студеното време, или заради самото масло - не знам, но времето скоро ще се затопли, аз тъкмо ще съм прикарал за смяна и ще разбера като започнат жегите ще покаже веднага, ако пак съм на литър на 1000- ясно вече... . Тогава и ще реша как ще процедирам с мотора - дали ще го отварям или не. Ще му замеря и компресията, въпреки, че измерената компресия не е критерии. На "издухал"  двигател, който "смуче" масло през сегментите компресията много често излиза като на чисто нов-масления филм уплътнява и на уреда излиза екстра - 13-13,5, а всъщност колата гори колкото бензин, толкова и малсло (случвало ми се е друг път) . Като имам някакъв резултат ще пиша.
Reply

Питам защото и аз имам същият пробле с разхода на масло  при мен беше 1л на 1200 - 1300км смених масленият сепаратор който беше тотално запушен и маслените пари не се втечняваха за да постъпят отново в картера а си отиваха някъде през турбото, сега след смяната разходът падна до 0,5л на 1000км но ми се струва че още е висок май наред за смяна е турбото  колата е xc70 2.5t бензин 209hp, пи смяната има и един болт клапан който е завит на всмукателните колектори с една тънка тръбичка, също тотално запушени  от масленият сепаратор изтече към 0,3л масло което се беше натрупало вътре, не ми се мисли за кулера какво ще е положението вътре ама и там ще погледна като дойде ред на турбото, дано на някой му е полезна информацията .. Успех
Reply

Ами, благодаря за информацията. Двигателя е същия, ще проверя и аз тогава този сепаратор, щом си паднал на половинка на 1000 може вече и турбото да го издухва. Един колега беше ми писал да проверя турбото за луфт на работното колело - ако има малко луфт радиално е допустимо, ама ако хлопа и аксиално (по посока на оста) не е добре. Благодаря за информацията.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)