Здравейте фенове на марката!
Преди няколко дена спазарих и придобих един прекрасен автомобил Volvo XC70 T6, като годината по талон пише че е 2011.
Кратко обобщение на предисторията...
Принципно съм заклет Субару фен от много време, но поради наличието на 3 малки деца в семейството и липсата на достатъчно място в Outback III, се наложи да изневеря на марката за първи път преди 2 години. Купих си Discovery III, което определено не беше любов от пръв поглед, но се научихме да се харесваме. Има 3 реда седалки, невероятни за годината си екстри, тегли безпроблемно караваната ни цяло лято, а и съпругата ми се кефи на преимуществото да кара такъв "малък" градски автомобил
Всичко с джибата си е супер, дори и търся нов собственик в момента, но просто не съм фен на дизелите. Не ме разбирайте погрешно, но просто не са моите автомобили.
Та дълго време търсех подходящото бензиново комби, 6 цилиндъра, бензин, автоматик и 220+ кончета и с цена около 20000лв. Както може би се досещате опциите не бяха много. След като Субарото outback IV не ме намери, аз намерих новата си страст Volvo XC70 бензин
Гледах няколко колици 3.2 с по 238 кончета, ноо километрите им бяха от тук до луната.
След няколко огледа, тест драйв, преглед в сервиз и т.н. си купих ето това:
Чудесен автомобил, внесен от Канада на реални 116хил. км, проверен в Carfax. 305 кончета, V6, турбо. Редовно сервизирана и гледана кола. Разбира се колата е изписана тотална щета след Wind Storm с множество външни забележки, но без отворени еърбеци, проблеми с двигател или геометрия. Наистина има забележки почти по всички детайли, предното стъкло е сменено, фаровете са със сабележки, ноо сърцето...сърцето на колата е още младо и пъргаво. За останалото си има Павлин от Ауто дъ Бест (най-добрия бояджия). Има си всички възможни екстри за модела без навигация, но на кола на 8 години по-добре без нея.
Колата е с адаптивно окачване и се държи прекрасно на пътя.
Общо взето това е.
Побира 3те деца за сега, скоро слагам и теглич и потегляме с караваната към Гърция. Четох че го има филма при дърпането на товар с този вид двигател и че има мн. висок въртящ момент пък и товарът си тежи, та страда скоростната кутия в случая, но това за ще разкажа живи и здрави на есен.
Ще се радвам ако колеги с подобни автомобили споделят информация и впечатления, защото не можах да намеря много инфо във форума, или просто търсачката не работи при XC70+T6
Преди няколко дена спазарих и придобих един прекрасен автомобил Volvo XC70 T6, като годината по талон пише че е 2011.
Кратко обобщение на предисторията...
Принципно съм заклет Субару фен от много време, но поради наличието на 3 малки деца в семейството и липсата на достатъчно място в Outback III, се наложи да изневеря на марката за първи път преди 2 години. Купих си Discovery III, което определено не беше любов от пръв поглед, но се научихме да се харесваме. Има 3 реда седалки, невероятни за годината си екстри, тегли безпроблемно караваната ни цяло лято, а и съпругата ми се кефи на преимуществото да кара такъв "малък" градски автомобил
Всичко с джибата си е супер, дори и търся нов собственик в момента, но просто не съм фен на дизелите. Не ме разбирайте погрешно, но просто не са моите автомобили.
Та дълго време търсех подходящото бензиново комби, 6 цилиндъра, бензин, автоматик и 220+ кончета и с цена около 20000лв. Както може би се досещате опциите не бяха много. След като Субарото outback IV не ме намери, аз намерих новата си страст Volvo XC70 бензин
Гледах няколко колици 3.2 с по 238 кончета, ноо километрите им бяха от тук до луната.
След няколко огледа, тест драйв, преглед в сервиз и т.н. си купих ето това:
Чудесен автомобил, внесен от Канада на реални 116хил. км, проверен в Carfax. 305 кончета, V6, турбо. Редовно сервизирана и гледана кола. Разбира се колата е изписана тотална щета след Wind Storm с множество външни забележки, но без отворени еърбеци, проблеми с двигател или геометрия. Наистина има забележки почти по всички детайли, предното стъкло е сменено, фаровете са със сабележки, ноо сърцето...сърцето на колата е още младо и пъргаво. За останалото си има Павлин от Ауто дъ Бест (най-добрия бояджия). Има си всички възможни екстри за модела без навигация, но на кола на 8 години по-добре без нея.
Колата е с адаптивно окачване и се държи прекрасно на пътя.
Общо взето това е.
Побира 3те деца за сега, скоро слагам и теглич и потегляме с караваната към Гърция. Четох че го има филма при дърпането на товар с този вид двигател и че има мн. висок въртящ момент пък и товарът си тежи, та страда скоростната кутия в случая, но това за ще разкажа живи и здрави на есен.
Ще се радвам ако колеги с подобни автомобили споделят информация и впечатления, защото не можах да намеря много инфо във форума, или просто търсачката не работи при XC70+T6