Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да си поплача малко от моето XC 90 2.5Т
Масленият сепаратор


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
Thanks given by: julianov83
Ясно. А този сепаратор с вътрешен клапан ли е? Не подлежи на промивка, така ли? От къде си го поръчал и имаш ли някакъв номер на част. Да проверя дали съвпада с моя (би трябвало да е еднакъв) . Понеже като гледам с карето ми какво стана и колко пъти връщах, че не съвпада и на края си го намерих сам...с тоя сепаратор, след като го сваля ако има нужда от смяна ще ме въртят пак 10 дни ... по добре да си го поръчам сам от някъде и за ден-два да го изчакам. Ако има нужда да се сменя де... А цената каква му е ориентировъчно? Благодаря ти още веднъж за информацията и напътствията.
Цитирай
Thanks given by:
Парт номерът е 8692211, аз си го поръчах от български сайт,  и естествено се различават, положенията на отворите за горните мъркучи, но паснаха с малко зор... Това на снимката е което си поръчах и сложих, на втовата снимка е оригиналът


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
Thanks given by: julianov83
Много благодаря. От полза ще ми е,а предполагам и не само на мен.
Цитирай
Thanks given by:
Забравих да кажа че 90% съм сигурен че няма клапан вътре и с накисване с бензин или нещо друго ще може да се прочисти сепараторът но аз нямах време да седи разглобена колата, а и бях си поръчал и ми пристигна другият... Клапънът е един болт с дупка и клапънче вътре който пропуска само в едната писока.. Седи завит на колекторите... Както и смяната на тръбичката която излиза от него дълга около 15см която трябва да се смени... Видях в нета че има цял КИТ но вече беше късно.. Но когато почнеш и разглобиш колекторите и свалиш сепараторът ще видиш и разбереш за какво става въпрос... И ако е запушено ще трябва да прочистиш и отворът към картерът от където се отича маслото от сепараторът... Дано ме разбираш за какво говоря... Не е нищо сложно, в процесът на разглобяване ще ти стане ясно... Успех.
Цитирай
Thanks given by: julianov83
(02-07-2019, 09:35 AM)julianov83 написа: Един колега беше ми писал да проверя турбото за луфт на работното колело - ако има малко луфт радиално е допустимо, ама ако хлопа и аксиално (по посока на оста) не е добре. Благодаря за информацията.

Аз ти го бях казал. Big Grin

Между другото, аз залагам, че разхода за масло е изчезнал защото си сменил марката.. и респективно старото е било някво криво. Имаше драма с едни гръцки масла по нашенските магазини (внос от гърция, маслото си беше някво марково - но не помня името). Няколко приятели бяха купили и сипали такова и колите им го харчеха като гориво...
Цитирай
Thanks given by: julianov83
Колеги, ето тук също става въпрос за вентилацията на картерните газове и казват, че освен "резервоара" има доста още прикачен инвентар който е консуматив и е едноразов, та следователно е хубаво да се смени - https://youtu.be/hOHQoiy_QPI?t=660
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Изображение: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Цитирай
Thanks given by:
Напълно е възможно. То предишното, дето го спипах го взех от Испания - Cepsa уж трябва да не е менте ама...знае ли човек. Ще видим, то скоро ще дойдат жегите и ще се види. Дано да е от това.
Цитирай
Thanks given by:
(02-08-2019, 11:11 AM)ivobivo написа: Колеги, ето тук също става въпрос за вентилацията на картерните газове и казват, че освен "резервоара" има доста още прикачен инвентар който е консуматив и е едноразов, та следователно е хубаво да се смени - https://youtu.be/hOHQoiy_QPI?t=660

Лелеее... човека добре обяснява, аз не съм от чак толкова младите, ама на руски имам чувството че ако ще моето име да ми каже някой няма да го разбера, камо ли да ми обяснява нещо повече.  Smile Иначе има логика в това. Днес като я вдигах да сменям карето от долу гледам, за че покрай интеркулера се е "подпикала" с масло яко... Клй знае и там колко е задънена с глеч. Има логика, когато не може да се "издиша" маслото като хората да го гори...
Цитирай
Thanks given by:
Здравейте! Преди двайсетина дни ходих с моя "уникат" до Испания и обратно - да си види родината(нали от там го купих) та след около 1700-800 километра каране започна когато е в нагорнище и му подам още малко газ (да го натоварвам) на 5-та скорост се усеща едно придърпване и удар в скоростната кутия. На връщане вече започна да се усеща по-често , ако го "лъжа" с газ-та по-нежно го няма този проблем (колата беше с 5 човека, багаж и ли голям куфар на тавана) а и ми направи впечатление, на връщане вече, че в нагорнище като не я тормозая с много газ тя съответно започва да намаля скоростта, но стига даже до 80 км, например - някъде към 1700-1800 оборота - вече се усеща, че и тежи на 5-та, но не сваля на 4-та скорост...трябва да я "сритам" малко на педала, че да свали скорост надолу. Смених и маслото на кутията преди около 15 Хил. Км. - всичкото с претакане. Сега се чудя дали да източа каквото пусне от пробката (около 3 литра) и да му налея свежо, понеже точно 3,5 литра имам останало, или направо да я хвърлям на сервиз за ремонт. И ако е тъй ме насочете в кой сервиз да я карам. Благодаря предварително.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)