The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спукано казанче или теч от помпата

#1
Здравейте , от както имам колата - XC 70 D5 185 k.с. - при пълненен на казанчето за чистачките с по - голямо количество течност - над 3 литра , една част от течността изтича от подкалника в дясно. Когато наливам до 2 литра няма проблеми. Свързано питане - възможно ли е да се регулират пръскачките на фаровете? Вчера извадих бушона им , защото при миене хвърлят голямо количество течност и оливат предният прозорец. 
Ако някой е имал подобен проблем , моля да сподели.
Поздрави и успешен ден
Reply

#2
(10-29-2019, 08:13 AM)tonito82 Wrote: Здравейте , от както имам колата - XC 70 D5 185 k.с. - при пълненен на казанчето за чистачките с по - голямо количество течност - над 3 литра , една част от течността изтича от подкалника в дясно. Когато наливам до 2 литра няма проблеми. Свързано питане - възможно ли е да се регулират пръскачките на фаровете? Вчера извадих бушона им , защото при миене хвърлят голямо количество течност и оливат предният прозорец. 
Ако някой е имал подобен проблем , моля да сподели.
Поздрави и успешен ден

Сега ще ти обясня. Предварително предупреждавам, правоверните фенове на марката да не четат.

Казанчето ти се състои от две части (горна и долна), залепени помежду си чрез нагряване и огъване на един "мустак", в съотношение горе-долу 2/3 литра.
Тъй като китайчето което е произвеждало казанчетата (както и повечето части в колата) е дремало на 3-тата си работа, не е залепило добре двете части на казанчето. 
Проблемът е меко казано "хроничен".
Във Фото Мое бяха "отстранявали" проблема веднъж ....
Когато демонтирах казанчето установих, написаното по-горе. 
Лепих го, но явно не използвах правилната технология, защото от тежестта  и вибрациите двете части пак се разделиха малко и пак прокапа .
Не е болка за умиране. Просто наливам по-малко течност. 
Мен лично ме дразни и смятам да го реша този "проблем", вероятно напролет вече.
-----
Що се отнася до пръскалките отговорът е НЕ.
Пак хроничен проблем. Голям смисъл от тея умиватели няма, освен ако не караш нейде из калната Тундра, посред нощ, зад джип без калници.
Освен това, помпата на тези умиватели няма да те изкара още дълго, особено ако използваш течност, разреждана с вода.
Ще ръждяса, ще се раздуе и ще се спука. Може и да не изтича течност от там въпреки, че е в най-ниската част, защото ръждата ще запуши каналите.
Оригиналната помпичка е "само" 120 лева във Фото Мое, въпреки че АБСОЛЮТНО СЪЩАТА оригинална помпа, само че с логото на БМВ и АУДИ струва 30 лева.
Може да си купиш и неоригинална за 15 лева.
Аз лично използвам старата оригинална помпа като запушалка.

----
Ако някой правоверен фен все пк е изчел горното, моля да не се хаби да пише, няма да споря. Волво е "фор лайф, стига лайфа ти да е с продължителността на този на котка, да речем.
Reply

#3
tonito82 много е вероятно водата в казанчето да е замръзнала и затова да се е спукало. Бих те посъветвал да лепиш със двукомпунентно епокси. Permatex PERMAPOXY 5 MINUTE Plastic WELD 2 ако можеш да го намериш в България или да го поръчаш ще ти свърши идеална работа. Аз съм доволен.

Ogo, като ми намериш помпичка за чистачките на BMW или AUDI от дилъра в тяхна genuine опаковка, а не на VDO, и това за 30 кинта, ще ти стисна ръката. Иначе VDO помпичка за 30 -40 кинта се намира веднага.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#4
Ogo , che4ef , благодаря за коментарите и съветите. Ще пробвам почивните дни да локализирам проблема . Ако не ще наливам по-често по малко течност. Една питанка - много ли трябва да се разглабя , понеже нямам достъп до канал?
Успешен ден
Reply

#5
Toni би трябвало да е лесно. Честно да ти кажа казанче съм сменял само на старото 850. Достъпа е отдолу и се развиват три или четири болта. Не е трудно, но са съжаление не мога да дам подробности.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#6
Привет, колега, лятото сменях двете помпички и правих инсталация. Всичко става по-лесно и удобно когато я няма бронята.
V70 2,4T AWD 
Reply

#7
(10-31-2019, 06:52 AM)tonito82 Wrote: Ogo , che4ef , благодаря за коментарите и съветите. Ще пробвам почивните дни да локализирам проблема . Ако не ще наливам по-често по малко течност. Една питанка - много ли трябва да се разглабя , понеже нямам достъп до канал?
Успешен ден

Чудя се как да се изразя по-меко, за някого, който нито се е сблъсквал с някакъв проблем, нито се е мъчил да го разреши, обаче иначе знае как " би трябвало". И тъй като не се сещам за достъчно културен израз ще си замълча.  Мисля че, достатъчно културно помолих, "правоверните" да не се хабят да коментират. 
Това е по повод на всичкознаещия колега. 

Сега, както каза nogopechen6 , по лесно става с махната броня  .  Ето едно видео. Модела не е същия но платформата е, така, че не е много по-различно. 
За да демонтираш казанчето първо измъкваш нагоре тръбичката за наливане на течността. Тя влиза на стегнатост, така че няма страшно. 
Самото казанче се държи на три болта. 
Внимавай с развиването и завиването, че на мен единия ми тръгна накриво, разбих резбата и сега се държи само на два. 
Ето ти малко снимки с тема за размисъл :

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Reply

#8
ogo, тежко детство ли си имал?
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#9
(10-31-2019, 08:24 PM)iago Wrote: ogo, тежко детство ли си имал?

Не по-тежко от твоето!
Reply

#10
Аха.. не ти личи.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)