The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Монтаж на машинката за ел. регулиране на фар на волво в40

#1
Здравейте колеги. Имам Волво В40 2002г. с по-новите двусекционни фарове, основа хром. Реших да си ги подменя, закупих си нови на Депо, но на мястото където се монтира машинката за ел. регулиране на новите има някаква черна пластмаса, а в средана й има една шпилка, която като я въртя наляво или надясно мести рефлектора. Дали се демонтира и как тази пласмаса, за да монтирам машинката за ел. регулиране на фаровете.Ако някой е правил товада сподели.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#2
Нямаш никакви грижи. Описаната от теб черна пластмаска (с метален винт, с ябълка накрая) е същото нещо като машинката от стария ти фар, но ръчно и се наглася еднократно и влиза тук (не където има червена гресчица, а от другата страна):
[Image: 023179056.jpg?r=0]
Как се демонтира - загледай се в показаната бяла пластмаска. Предполагам снимката ще ти е много по-полезна от всякакви обяснения Smile Натискаш нагоре (към капака), а с другата ръка държиш рефлектора да не шава през някоя от дупките за смяна на крушка.
Проблема ти по-скоро ще бъде с монтажа на машинката на левия фар - няма място. Преачт ти тръбите на климатика. А на десния отдолу - ламарината под фара.
Ушите за монтаж на машинката към фара са 3 - 2 тесни и едно дебело. Така и да искаш не можеш да я сложиш настрани. За да ме разбереш:
[Image: 023106567.jpg?r=0]
[Image: 023106548.jpg?r=0]
[Image: 023106549.jpg?r=0]
Обърни внимание, че дебелото ухо на машинката съм го пилил. Така мога да монтирам/завия машинката към фара в коя да е от 3-те позиции. Е, аз я завивам така, че да стои "легнала", защото права подпира. Съвет - уцели ябълката към рефлектора преди да натикаш фара на мястото му (ако вече не си де) защото си е игра на нерви и опит. Ако дойда аз за 30 секунди ще ти я уцеля, но първия път се мъчих 10-тина мунути (без паузите за цигара и псувни)...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Колега, запознат съм с горното. Много блогадаря за отговора, но моето питане, може би не е достатъчно конкретизирано, не зная, след като откача от бялата пластмаса показана от теб на първата снимка ябълката, този винт, на който края му е и самата ябълка, как да го демонтирам. Ясно, че с въртене навън, но дали той заедно с пластмасата ще излезе, за да могам да монтирам ел. машинката.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#4
Захвата е 1:1 с този на машинката. Завърташ леко да освободят ушите и да съвпаднат с каналите на корпуса на фара и вадиш навън.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Много благодаря за консултацията, след като го подменя ще пиша. Това ще бъде след няколко дин, тъй като имам много работа в службата
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#6
Много благодаря за нужната и изключително полезва ми информация предоставена от колегата във форума. В неделя успешно поставих машинката за ел. регулиране на фаровете в закупените от мен нови такива. Прецених, че следва да демантирам фаровете, след което с помощта на голяма отверка натиснах точно на мястото под бялата пластмаса, в която е поставена ябълката на гореописания винт, след което го натиснах в обратна посока и визуално установех, че е излязал. Завъртайки го го откачих от корпуса на фара след което мантирах машинката.
Смятам, че следва да отбележа, че най-лесно се поставя машинката, след като отвътре от таблото й се укаже да вдигне фара най-високо. При това положение се мантира много лесно и удобно, при положение, че фара се пак е демантиран.
Това е от мен по този въпрос, успех.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#7
Здравейте, колеги,
Имам следния въпрос: на В40 с едносекционни фарове, преди около 2 седмици започна самопроизволно да се включва моторчето за регулиране на десния фар. При неколкократно включване-изключване на фаровете, проблемът временно се решаваше, до следващото палене.
Разгледах темите във форума, тази мисля че беше най-информативна и свалих машинката. Опитах да я отворя - капачето е на 4 (или 5) щипки, но имаше малък проблем - една метална пластинка (прикрепена в единия си край като зегерка към бялото стебло с ябълковидния край) подпираше малко пластмасово палче и пречеше да се издърпа капака. Някак си успях да извъртя палеца и пластинката и свалих капачето. Сега не мога да го събера обратно - палеца упорито отказва да влезе под пластинката. Монтирах го "пробно" над пластинката, за да видя, дали изобщо машинката ще проработи - не ще! Нито издава звук, нито реагира по какъвто и да е начин. Въпросите ми са: машинката на едносекционните и на двусекционните фарове една и съща ли е? Има ли някакъв трик да "подпъхна" палеца под пластинката?
I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours.
Jerome K. Jerome

ex: Volvo V40 1.8, 122 hp
now: Volvo S60 2.4D, 163 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)