The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Технически въпроси за 240 GLE

#1
За да не пускам тема за всичко, което ме интересува по колата ще пиша всичко в тази тема. Като начало ме интересува как са монтирани предното и задното стъкло, дали са лепени или се държат само от уплътнението ? Намират ли се нови уплътнения ? Намират ли се щипки за лайсните по купето или от каква кола стават ?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://oldguns.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://oldguns.blogspot.com/</a><!-- m -->
Reply

#2
Предното стъкло е лепено,а задното е на уплътнение.Щипките от Лада са подобни ,но не държат като оригиналните.При вносителите на автостъкла можеш да провериш за нови уплътнения.Поздрави.
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#3
Щипките са тегавиня и където няма или не ловят - ще треа да се взимат други мерки...
Reply

#4
А как стои въпроса с щипките на лайсната от предното стъкло Sad ? Много гадно се чупят Sad Дали могат да се поръчат, също и уплътнението от лайсната.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://oldguns.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://oldguns.blogspot.com/</a><!-- m -->
Reply

#5
Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://oldguns.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://oldguns.blogspot.com/</a><!-- m -->
Reply

#6
indenor xd-88 Wrote:Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?

Мен също ме интересува схемата за обезвъздушаване. Търсих доста из интернет,но досега имам намерени няколко различни начина по които се обезвъздушава. Наистина както казва колегата спир.апарати на предните колела са с по три пробки за обезвъздушаване - по две отстрани на спир.апарат и една отгоре. Ако някой е правил това упражнение моля да сподели опита си. По принцип спир.система на 2хх е доста по-различна от тази на останалите коли, имам в предвид че е двойнокръгова диагонална и отпред на всяко колело е с по два спир.маркуча и по четири спир.цилиндърчета на апарат. Отзад към моста има два маркуча и разпределител на спир.усилие на задните колела (т.нар. "кантарче"). Може да прозвучи странно,но системата доста наподобява тази на Москвич 408 и 412 :wink: . Поне това което виждам в стария осмак на баща ми,който все още е в движение.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#7
Колеги, на моята двойка ги обезвъздушавах като почвах от най-далечното колело или задно дясно , слет това задно ляво предно дясно и най-на края предно ляво . Няма значение с колко пробки са апаратите стигнеш ли до колелото ги обезвъздушаваш . Номера е да не ги откъснеш при отвиването .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#8
indenor xd-88 Wrote:Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?
Системата е двукръгова и се обезвъздушава в определен ред.Дясната схема е за 240.    
old volvo never die they only go fasterSmile
Reply

#9
Ivo Wrote:
indenor xd-88 Wrote:Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?
Системата е двукръгова и се обезвъздушава в определен ред.Дясната схема е за 240.[ATTACHMENT NOT FOUND]


Благодаря ти Иво,както винаги точен и навременен отговор :thumbleft: .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#10
Попитах понеже аз разполагам с ето това :

:roll: :roll: :roll:


Attached Files Thumbnail(s)
       
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)