Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Здравейте!
Рових, та се рових, но не успях да намеря почти нищо за Volvo C70 coupe (99-04). Бих искал да обменя малко повече инфо за тази кола, всякакви мнения и коментари ще са добре дошли! Много сериозно се замислям за тази кола, но липсата на информация ме кара и много да се откажа. Както всеки, нормално и аз, попитах най-близките си хора, но за жалост никой не е имал опит с тази рядка кола. Да, но почти всеки вдигаше ръце, съветвайки ме да не си вземам Volvo, тъй като са им скъпи частите (двойно по-скъпи от тези на Мерцедес (тъй-като дилемата ми е между CLK и C70)..
Така де, бих се радвал на вашите коментари, съвети и т.н. На този етап дори не съм избрал нито с какъв двигател да е, но държа да е автоматик.
Благодаря предварително на всички отзовали се
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Ще започна моя коментар така :
1. Частите на Volvo не са от най евтините,но не се чупят толкова често.Давам пример ,който съм споменавал и в други теми,за моето S60.Вече 167 000 км,а съм сменил едни биалети и един вътрешен кормилен накрайник.Като цена за удоволствието - под 200 лева с труда.Колата е карана повече в БГ по красивите ни пътища.
2. Масло не гори и грам.
3. Разхода е повече от приличен за мощния мотор : 5-5,5 извънградско ,смесения 6,6-7,2 на сто.(това за D5 мотора)
Хайде сега дай да видим ,какво са отговорили колегите от Мерцедес форума и да започнем обстойната дискусия. :wink:
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
На 208 купето частите по окачване и дрън-дрън са като на W202 или с други думи като на нормална цетка а пък част от тях са заменими и с тези на W210...Има и някои с окачване на 203 ама са рядкост.
Колата въпреки че изглежда малка е доста тежичка, към 1400кг е.Като седнете няколко човека и багаж и започваш да гониш двата тона и тук вече идва проблема с моторите.Бюджетния ти вариант е 136 коня 2.0 мотора или ЦЛК200.Куц кон за дълго каране, по светофарите ще те правят на смешен много коли.Вече след това скачаш на 200Компресор или 230компресор, предполагам за 3,2 не си помисляш.Ако по колата всичко е платено ОК но внимавай с акциза понеже 200 с неговите 136 коня е единствения мотор на това купе който не е акцизен.Като горене го смятай 8-8 и нещо извънградско и 12-13 градско но може да ти гори и мноооого повече ако имаш желание, просто настъпи педала и изключва бензиновата помпа и включва центрофугата :lol:
Регистрирай се във форума на клуба на mbclub.bg и търси Илия Горанов, той има ЦЛК като неговото май че не беше с компресор и може да ти обясни най-добре.
V40 B4204S '97
Posts: 489
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
С риск да ме оплюят много от колегите ще си кажа мнението.
Очевидно си се насичил към 2-врата кола за "гъзарийки". От тук само мога да те посъветвам Мерцала. Волвото не е спортна кола, въпреки че имат много сериозни бройки. Самият факт, че R серията на 60-ката (която много ми харесва) я освиркват доволно из автомобилните медии говори сам за себе си.
Предполагам като искаш "двувратка" разходът на гориво не те касае особено много, защото това не са икономични коли.
За поддръжка не мога да говоря, защото не съм имал С70 нито пък CLK, но имам ес80 и приятел с Е-класа, цените за поддръжката не са много различни. Предполагам и в твоя случай ще е така.
Както сам каза С70 е редичка, докато CLK има колкото щеш, така че изборът ще е между повече екземпляри, а пък и за чаркове 1 ден като се наложи, ще можеш по-лесно да намираш.
Сподели какво има като инфо от кухнята на МБ форума, че ми стана интересна дилемата.
2001 S80
Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Благодаря ви за бързите отговори
Честно да ви кажа не очаквах да вземете мерцедеса под такова внимание : )))
Наистина много харесвам Мерцедес, но ако ще е ЦЛК, по-добре е да е W209. Но тъй като фактора парички никак не е маловажен, предпочитам да се спра на C70. Та, много благодаря за това което писахте.
Не че съм тръгнал да си купувам кола още утре, но и това ще стане живот и здраве, та искам да ви попитам за мнението ви дали няма да е по-добре да си вкарам кола отвън. Вариантите са два - Германия или Англия, като вторият, естествено - с дясна дирекция (на много хубави пари (има поне 5-6 коли на цени под 1000 паунда) Тоест, ако си я вкарам оттам, може и да ми стъпи на 3000лв. с разходите по пътя. А тук, от обявите които съм гледал, минимумът е 4500-5000лв... Какво бихте ми препоръчали за двигателя ? Не съм от шофьорите, които са завладели улиците на Варна и цяла България, но все пак никога не е излишна и малко повече мощност. Всъщност, как стои въпроса с данъците и акцизите ? Защо по дяволите това купе е толкова рядко срещано, а толкова яко !!?!?? : ))
Поздрави!
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
marto4kata: Винаги съм харесвал купетата и то не заради ...'спортният' им вид. Просто нямам намерение да си правя колата такси и като има врата за мен и за гаджето значи всичко е наред. За такива пари смятам, че почти няма кола, която да ми хареса повече откъм дизайн и комфорт. Дори най-базовите ЦЛК биха били по-скъпи от С70...
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Posts: 489
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2009
Reputation:
0
Ако гледаме 209 базата (модел от '02 ако не се лъжа) и я сравняваме с С70 (модел преди '00), нормално е да е значително по-скъпа.
Другото нещо е, че 2-вратките са като цяло по-скъпи само за т'ва, че се водят спорт купе. Ако бюджетът ти е достатъчен за най-евтините оферти на ЦЛК, които можеш да намериш, то по-добре търси читаво Волво за същите пари.
Другото нещо е, че ти искаш автоматик, нещо от което аз бягам на далече... Колегите автоматикаджии могат да ти кажат от кои модели да бягаш, защотото до колкото съм чел Волво слагат различни марки скорости при различните модели и някои може да са голям консуматив. Така че не знам дали на МБ автоматите са по-добри от тези слагани на Волво. Прочети тук: http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=13633 както и на още много места в този форум има много писано за автоматите
Относно от къде да купиш колата - и в Бг има много хубави попадения, но аз лично избрах Германия и то северо-западна. За Англия...десен волан по нашите пътища не си е работа, но ти си преценяваш.
2001 S80
Posts: 109
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Няма ли някой с този модел? Би било хубаво, човек първа ръка да каже мнение.
---
ex: C70 coupé ('00) 2.0T 226 hp
Posts: 57
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2009
Reputation:
0
marto4kata Wrote:От тук само мога да те посъветвам Мерцала. Волвото не е спортна кола, въпреки че имат много сериозни бройки. Самият факт, че R серията на 60-ката (която много ми харесва) я освиркват доволно из автомобилните медии говори сам за себе си
Защо, какво и е толкова на s60 R???? Ето и нещо за нея от мотоавангард!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ww.vbox7.com/play:af6b859d" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ww.vbox7.com/play:af6b859d</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.TOKODESIGNBG.COM" onclick="window.open(this.href);return false;">WWW.TOKODESIGNBG.COM</a><!-- w -->
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Абе аз ако имах парите едно Ц70 2.3Т5 240 коня и ми стига ,Това че частите на Волвото били по-скъпи от на Мерца :o за първи път го чувам ...
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
|