The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с Акселерометър

#1
Здравейте Приятели,сблъсках се със следния проблем и ако някой може да ми даде някаква информация ще съм благодарен.Колата е XC90,2003г.дизел,163кс.,автомат,изписа ми грешка,проблем в тракшън контрола и при проверка на тестера в MOTO PFOHE показа следното нещо:BCM-0090 Side accelerometer Faulty signal-DTC is found active,BCM-0103 Pedal position sensor Faulty signal-DTC is found not active.С две думи,заминал си е акселерометъра и евентуално датчика на сервото на педала на спирачката.Ако някой се е сблъсквал с този проблем или може да помогне със съвет нека драсне някой ред.Знам,че един от начините е смяна с нов,но предвид цената на тази част,бих искал и някое мнение .Благодаря предварително.
Reply

#2
При мен на S60 2001г. имаше проблем с DSTC сензора, който отговаря за страничното отклонение. Намираше се под предния подлакътник. Оказа се малък акселерометър, който струваше към 400 лева. С 3 букси. Изнамериха го от морга обаче и ми струваше 50 лева. Трудно е откриването на автомобили с такъв тип обороудване. Повечето са със STC, а там няма тези сензори. XC90 е с DSTC (DTC) както всички AWD оборудвани, докато седани и комбита, които не са 4х4 имат само STC, като при тях е опция DSTC. Другото наименование на DSTC за някои страни е DTC.

STC = Stability and Traction Control = prevents wheelspin by braking a spinning wheel, so giving maximum traction when one side of the car is on a slippy surface. Equivalent to what VW call ASR.

DSTC = Dynamic STC = uses a sensor in the power steering and an accelerometer to measure the difference between where the front wheels are pointed and where the car is actually headed. Then brakes wheels individually to minimise the difference between desired and actual course. Equivalent to what VW call ESP. Reckoned by some to be the most important lifesaver since seat belts, and in the UK some insurers reduce premiums on cars equipped with this.

The manual says some markets get STC, some DSTC - check with your dealer.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)