The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с климатроника

#1
Здравейте, имам проблем с климатроника, който ме дразни. Колата е С40 1996 1.8 с климатроник, карам я от 3 години, досега не съм имал забележки - даже съм изключително доволен, но сега нещо му стана. Като работа си изстудява нормално, но като че ли работи само на функция обдухване на стъклото - на другите функции не сработва, а интересното е че при пусната друга насока на обдухване освен тази за на предното стъкло, бутона за циркулация вътре в купето може да се пусне, усеща се че е пуснат също. Забележих, че при палене на колата и включено копче за климатроник отначало за примерно около 30 секунди бутона за вътрешна циркулация и бутона за изключен климатроник мигат - всичко това при включен климатроник - това е и нтересно и ме озадачава, дали някой филтър е за смяна, копчето за сменя на посоката на духане ли е повреден - по-скоро не мисля че е така, мисля че и фреона не е свършил - изстудява си, много съм озадачен
Reply

#2
И аз съм озадачен, от твоя български език, направо не разбрах какво точно искаш да попиташ, ама хайде ще пием по една ракия, за твое здраве, а ти ако искаш пак попитай за твоя проблем :twisted:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
milenmetodi Wrote:Здравейте, имам проблем с климатроника, който ме дразни. Колата е С40 1996 1.8 с климатроник, карам я от 3 години, досега не съм имал забележки - даже съм изключително доволен, но сега нещо му стана. Като работа си изстудява нормално, но като че ли работи само на функция обдухване на стъклото - на другите функции не сработва, а интересното е че при пусната друга насока на обдухване освен тази за на предното стъкло, бутона за циркулация вътре в купето може да се пусне, усеща се че е пуснат също. Забележих, че при палене на колата и включено копче за климатроник отначало за примерно около 30 секунди бутона за вътрешна циркулация и бутона за изключен климатроник мигат - всичко това при включен климатроник - това е и нтересно и ме озадачава, дали някой филтър е за смяна, копчето за сменя на посоката на духане ли е повреден - по-скоро не мисля че е така, мисля че и фреона не е свършил - изстудява си, много съм озадачен
1.''копчето'' или по-точно врътката за смяна на местата на обдухване ще видиш наред ли са по един прост начин : когато го завърташ се усеща как клапите се разместват и врътката се движи с леко усилие.Ако врътката се движи съвсем свободно има нещо счупено.
2. Бутона за циркулация на въздуха няма нищо общо с климатика.
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#4
momcho00 позволи ми да те поправя Smile при климатроника копчетата са електрически, т.е. отзад в управлението влиза само един "сноп" кабели . Усилието на всички врътки е абсолютно еднкаво. Ако врътката е с жила е друг въпроса, но колегата казва климатроник и от там съдя че не е с жила.За бутона за циркулация ... в случая не влия толкова. По скоро проблема е в онази разпределителна кутия с клапите(незнам точно как и е името). Ако има нещо заяло, по нея, някоя клапа, или изкъртена зъбна предавка в следствие старост...това са само мои предположения.
Колкото до бутона за циркулация, ако е пуснато да върти само вътрешен въздух и се насочи да духа на предното стъкло , автоматично се изключва и започва да вкарва само външен въздух. При смяна на посоката скоято и да е друга, клапата пак се затваря .
Колкото да мигането при палене - винаги ли го прави , защото има значение. При мен се е случвало да мигат лампите на климатроника и на клапата , ама след гасене на мотора и повторно запалване се оправят нещата(за мен си го водя моментно ошашкване нещо Big Grin)
Reply

#5
traffic Wrote:momcho00 позволи ми да те поправя Smile
Колега , винаги , ВСЕКИ може да ме поправи.Не мога да знам всичко идеално.Благодаря ти в случая че ме поправи.Поздрави Smile
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#6
Колега milenmetodi,

Това, че при палене започват да мигат бутоните за рециркулация и за пускането на климатика означава, че на климатроника ти нещо не му харесва/има нещо не наред/. Целия модул на климатика ти се свързва само с един куплонг. Виж първо да не би да се е разместил. Моя модул на климатроника след като го свалях за смяна на изпарителя на климатика започна да мига по същия начин и се оказа куплуга отзад. Най- добре пробвай с Вол ФЦР/но не съм сигурен дали ще го прочете защото колата ти е 96г/ дали не е записана грешка в самия модул.
Reply

#7
Благодаря на всички за отговорите, доста насочват, а колега del, къде се намира този куплунг, и аз мисля, че нещо не му харесва, но какво точно... А иначе - да, преди се чуваше едно така да се оприличи като размесване на някакви неща когато сменявах посоката на обдухване. Мигането се появи отскоро когато забележих и това за което става въпрос
Reply

#8
milenmetodi Wrote:...Забележих, че при палене на колата и включено копче за климатроник ...
Колега, не е хубаво това което правиш.Компресора го изключвай преди да изгасиш и го включвай след като запалиш.
V40 B4204S '97
Reply

#9
Коминочистач (шегувка ест) с грешка си - копчето он/офф въобще не го базарай, най-добре ще направиш. Сериозно - на 40-ката компресора се включва като запалиш след 2-3-4 секунди (чува се), а на 80-ката пък след като угасиш, навън е ден и температурата е еди-каква-си (има условия за развитие на микроорганизми) вентилацията в купето се включва на макс 50 мин. след като си угасил за да изсуши тръбите, но само ако климатроника е бил на положение "авто" - извод - абе хора за какво има климаТРОНИК - за да му кажеш колко градуса искаш и нищо друго да не те вълнува, другото е климаТИК - въртиш като маносан през 5 километра и све не ти е натамън.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#10
+1 за господин JackD , за 40-ката и 80-ката нещата са точно така Smile
Куплунга отзад... единствения вариант да се размести е да не е хванала щипката му, другия вариант е да е счупена и да се изважда от вибрации. Провери я ако не си го направил вече.Друг вариант е да напръскаш е контактен спрей... знам ли , ако нещо е калпаво като връзка може и да помогне Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)