The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с мощност на XC90 (2005) 2.5T 209hp ???

#1
Здравейте колеги! Ще съм Ви много благодарен да споделите вашето мнение по един проблем!

Имам VOLVO XC90 (2005) 2.5T 209hp. бензин, с 5 степенна автоматична скоростна кутия, пробегът е 99 000 км. Колата е закупена от "MOTO PFOHE" и е подържана само там до сега. Зареждам я с Безнин 95 от Shell.

Напоследък имам чувството, че автомобила няма тази мощност, както преди. При тръгване от спряло положение си превключва нормално на 2 и след като превключи на 3 забива муцуната за миг все едно превключва на 4, но още не е стигнала нужните обороти. И става тромава. При натискане на педала до край, превключва веднага една предавка на зад, но пак е тромава. Друг път няма такъв проблем. На 2 и 3 дърпа много. Скоростанат кутия си превключва безшумно и мазно всички скорости.
Сменил съм горивния филтър, въздушния ми филтър е спортен на К&N също почистен. По таблото не светят никакви лампи, и не изписва никакви съобщения на компютъра. Предполагам има стотици датчици по двигателят и скоростната кутия.

1. Има ли датчик, който измерва мощността на двигателя като подава сигнал на компютъра и той да легулира подаването на горивото?
2. Ако има проблем с турбото трябва ли да изписва грешка на компютъра?
3. Според Вас на какво се дължи проблема?
4. Къде може освен в "MOTO PFOHE" да ми направят качествена диагностика на всички части по двигателя и скоростната кутия?

Не че в "MOTO PFOHE" не са разбирачи, но се опитват да си правят далаверки като всички други маркови сервизи. Споделям го от опит. Исках да ми направят диагностика на цялата ходова част на колата. След като направеха огледа без да мога и аз да видя какво реално преглеждат ми казаха, че трябвало да се сменят предни носачи, които са комплект с други части започват от 400 лв. и, че може би кутията която включва задното задвижване не работи и само отварянето и преглеждането и започва от 600 лв. без поправката.(била малко омазнена и не били сигурни дали не била зацапана вътре).
Отидох в друг сервиз, в който пред мен вдигнаха колата и физически установихме, че всичко си е наред по окачването и няма никакви следи от омазняване или мърсотия по кутията за задното задвижване. А и нямал проблеми с нея, зимата си се включва автоматично и си работи нормално.

Колеги отново ще съм Ви благодарен ако споделите Вашето мнение за проблема с губенето на мощност! Wink
VOLVO XC90 2.5T 209hp.
Reply

#2
Привет,
на въпрос 4:
0889895499 човека се казва Сашо, има VIDA и ако има някакви грешки на компютъра и датчиците , ще ти го разчете.За самата диагностика , взимаше 30-40 лева, в МП е 66.
Поздрави:
Радо
Reply

#3
Пак по въпрос 4: цък
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#4
Благодаря Ви колеги за информацията.

Може би наистина първо от диагностиката трябва да се започне.
Ще споделя какви са били резултатите от диагностичния преглед.

До скоро!
VOLVO XC90 2.5T 209hp.
Reply

#5
Здравей колега, имаш ли развитие, оправихте ли проблема
Reply

#6
Само едно предположение - ако зареждаш само в Шел,смени бензиностанцията,пробвай другаде и сравни.Подобни проблеми със загуба на мощност след зареждане с тяхни горива съм имал и аз самия.Освен това зареждай бензин според това което пише на капачката на резервоара. Успех с отстраняването на проблема.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#7
и аз подкрепям напълно колегата... бягай на Еко-то слагай до горе 100-октана и после на магистралата газзззззз до ламарината... и ако няма след това никаква разлика - давай с диагностиката... между другото колега с XC-то, колко Ампер-часа ти е акумулатора че ми се иска да го сменя моя? 8-)
Infiniti Q60 Cabrio 320hp
Infiniti EX37 GT Premium 320hp eх
Volvo XC90 2.5T 210hp ex
Volvo 760GLE 2.4TD 105hp ex
Reply

#8
Jeronimous Wrote:и аз подкрепям напълно колегата... бягай на Еко-то слагай до горе 100-октана и после на магистралата газзззззз до ламарината... и ако няма след това никаква разлика - давай с диагностиката... между другото колега с XC-то, колко Ампер-часа ти е акумулатора че ми се иска да го сменя моя? 8-)
+някоя добаяка за почистване на дюзи-и почти съм сигурен че колата ще се оправи,много е важна часта с газ до ламарина,да продуха егр-а и т.н.И ЗАБРАВИ ЗА ШЕЛ ако искаш да си нямаш проблем с тези неща.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)