09-03-2011, 08:34 AM
Здравейте колеги! Ще съм Ви много благодарен да споделите вашето мнение по един проблем!
Имам VOLVO XC90 (2005) 2.5T 209hp. бензин, с 5 степенна автоматична скоростна кутия, пробегът е 99 000 км. Колата е закупена от "MOTO PFOHE" и е подържана само там до сега. Зареждам я с Безнин 95 от Shell.
Напоследък имам чувството, че автомобила няма тази мощност, както преди. При тръгване от спряло положение си превключва нормално на 2 и след като превключи на 3 забива муцуната за миг все едно превключва на 4, но още не е стигнала нужните обороти. И става тромава. При натискане на педала до край, превключва веднага една предавка на зад, но пак е тромава. Друг път няма такъв проблем. На 2 и 3 дърпа много. Скоростанат кутия си превключва безшумно и мазно всички скорости.
Сменил съм горивния филтър, въздушния ми филтър е спортен на К&N също почистен. По таблото не светят никакви лампи, и не изписва никакви съобщения на компютъра. Предполагам има стотици датчици по двигателят и скоростната кутия.
1. Има ли датчик, който измерва мощността на двигателя като подава сигнал на компютъра и той да легулира подаването на горивото?
2. Ако има проблем с турбото трябва ли да изписва грешка на компютъра?
3. Според Вас на какво се дължи проблема?
4. Къде може освен в "MOTO PFOHE" да ми направят качествена диагностика на всички части по двигателя и скоростната кутия?
Не че в "MOTO PFOHE" не са разбирачи, но се опитват да си правят далаверки като всички други маркови сервизи. Споделям го от опит. Исках да ми направят диагностика на цялата ходова част на колата. След като направеха огледа без да мога и аз да видя какво реално преглеждат ми казаха, че трябвало да се сменят предни носачи, които са комплект с други части започват от 400 лв. и, че може би кутията която включва задното задвижване не работи и само отварянето и преглеждането и започва от 600 лв. без поправката.(била малко омазнена и не били сигурни дали не била зацапана вътре).
Отидох в друг сервиз, в който пред мен вдигнаха колата и физически установихме, че всичко си е наред по окачването и няма никакви следи от омазняване или мърсотия по кутията за задното задвижване. А и нямал проблеми с нея, зимата си се включва автоматично и си работи нормално.
Колеги отново ще съм Ви благодарен ако споделите Вашето мнение за проблема с губенето на мощност!
Имам VOLVO XC90 (2005) 2.5T 209hp. бензин, с 5 степенна автоматична скоростна кутия, пробегът е 99 000 км. Колата е закупена от "MOTO PFOHE" и е подържана само там до сега. Зареждам я с Безнин 95 от Shell.
Напоследък имам чувството, че автомобила няма тази мощност, както преди. При тръгване от спряло положение си превключва нормално на 2 и след като превключи на 3 забива муцуната за миг все едно превключва на 4, но още не е стигнала нужните обороти. И става тромава. При натискане на педала до край, превключва веднага една предавка на зад, но пак е тромава. Друг път няма такъв проблем. На 2 и 3 дърпа много. Скоростанат кутия си превключва безшумно и мазно всички скорости.
Сменил съм горивния филтър, въздушния ми филтър е спортен на К&N също почистен. По таблото не светят никакви лампи, и не изписва никакви съобщения на компютъра. Предполагам има стотици датчици по двигателят и скоростната кутия.
1. Има ли датчик, който измерва мощността на двигателя като подава сигнал на компютъра и той да легулира подаването на горивото?
2. Ако има проблем с турбото трябва ли да изписва грешка на компютъра?
3. Според Вас на какво се дължи проблема?
4. Къде може освен в "MOTO PFOHE" да ми направят качествена диагностика на всички части по двигателя и скоростната кутия?
Не че в "MOTO PFOHE" не са разбирачи, но се опитват да си правят далаверки като всички други маркови сервизи. Споделям го от опит. Исках да ми направят диагностика на цялата ходова част на колата. След като направеха огледа без да мога и аз да видя какво реално преглеждат ми казаха, че трябвало да се сменят предни носачи, които са комплект с други части започват от 400 лв. и, че може би кутията която включва задното задвижване не работи и само отварянето и преглеждането и започва от 600 лв. без поправката.(била малко омазнена и не били сигурни дали не била зацапана вътре).
Отидох в друг сервиз, в който пред мен вдигнаха колата и физически установихме, че всичко си е наред по окачването и няма никакви следи от омазняване или мърсотия по кутията за задното задвижване. А и нямал проблеми с нея, зимата си се включва автоматично и си работи нормално.
Колеги отново ще съм Ви благодарен ако споделите Вашето мнение за проблема с губенето на мощност!
VOLVO XC90 2.5T 209hp.