The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 850 2.0 20V - недостатъчна мощност

#51
Какво показа BMW-то,имаше ли голяма разлика от показанията на VOLVO-то?
Reply

#52
Вчера по обяд излязох да се повозя за да загрея мотора. От запад притъмня, прибрах се, по bTV дадоха "код жълто" и писах деня "дъждовен"... Big Grin
А май не капна и една капка...

P.S. Сега един колега ме светна да мина покрай някой гумаджия и да закача уреда на компресор за сравнение на показанията.
Reply

#53
Еххх...
След година и повече опити в разни насоки проблема е решен! Поне 30 - 40 кончета се върнаха в стадото и колата сега ВЪРВИ КАКТО ТРЯБВА!
Проблема се оказа повече от банален - един разминат зъб на вала на всмукателните клапани и три (!) на изпускателните. Трудното беше откриването на оригиналните заводски маркери на колелата на валовете измежду многото слагани впоследствие, както и този на коляновия вал.
Reply

#54
ivopifa Wrote:Еххх...
След година и повече опити в разни насоки проблема е решен! Поне 30 - 40 кончета се върнаха в стадото и колата сега ВЪРВИ КАКТО ТРЯБВА!
Проблема се оказа повече от банален - един разминат зъб на вала на всмукателните клапани и три (!) на изпускателните. Трудното беше откриването на оригиналните заводски маркери на колелата на валовете измежду многото слагани впоследствие, както и този на коляновия вал.
Браво колега! Къде ти ги зацепиха правилно?
Reply

#55
Презацепихме ремъка в сервиз на приятел на приятел при строго съблюдаване на цялата процедура от моя страна и с помощта на материали от интернет на лаптопа. Да са живи и здрави приятелите и интернет!!! Big Grin
Тънкия момент се оказа намирането на маркера на коляновия вал. Наложи се да свалим ролката на пистовия ремък, след което всичко си дойде на мястото.
Reply

#56
Много се радвам, че сагата, поне в това отношение е свършила. Жалко, че след толкова много сменени неща и труд...
Reply

#57
BFal, благодаря за съпричасността! Благодаря и на всички други колеги за съветите и насоките!
Сагата определено свърши! Лошото е, че взе да свършва и заплатата - последните дни се возя постоянно... Big Grin

Излишно сменените неща не са чак толкова много - MAF, TPS и ламбда, но като се има предвид, че ги взех на изключително добри цени, даже съм доволен. Не се знае дали няма да потрябват някога. А в краен случай - ей го къде е раздел "Обяви"... Big Grin
За труда пък съвсем не съжалявам - по принцип се занимавам с ремонтни дейности, макар и не точно в автомобилна насока, обичам да човъркам, така че всичко ми е само в плюс. Дето се вика - всяко зло за добро. Научих много полезни неща.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)