10-08-2011, 11:43 AM
Колеги, знаех си, че някой ден ще дойде и този момент, но все таих надежда, че ще го надмогна, но е много трудно. Продавам автомобила си и честно казано съм със сълзи на очите. Не опира до времената, опира до това, че тази кола не е за мен. Иска ми се да имах много пари и да бях някакво богаташко синче, за да можех да шофирам с нея по цял ден. Казвам шофирам, а не карам. С този автомобил се шофира, тя носи удоволствие във всеки един момент, носи сигурност и бързина. Не мога да ѝ смогна, а вкъщи се получават сблъсъци за по-малката кола тъй като тя харчи по-малко и звярът... просто става излишен... както и да е.
Характеристики на автомобила:
- Произведен 1985 година
- Двигател - B200ET - 163 h.p., 2000 кубика, турбо, интеркулер, бензин (колата е с премахната газова уредба, която преди стоеше за украса).
- Тегло - 1780 kg, дължината май беше около 4,25 м.
- Среден разход на гориво - Нормално каране извънградско - 8-9л./100 км. Градско 13-14л./100км.
- Гуми - 15 цола, оригинални джанти (6 броя), 4-тири зимни(Matador и Semperit) и 2 летни(Continental) - но са стари поне летните.
- Скорости - Мисля, че се водят полуавтоматик т.е. 5-та скорост се пуска с копче след като е вкарана четвъра. Маха се по същия начин.
- Километри - 155000 км, оригинални, на снимките се вижда оригиналният съединител, който сменихме на 148000 км, т.е. е минала по-малко от 10 000 км от тогава.
- Екстри и други подробности: Хидравлика, Климатик, 5 врати, подгряване на седалки, халогени, люк(отварящ се на 2 нива - изцяло или само нагоре), ел. стъкла и огледала отпред, защита за деца на задните прозорци, оригинални тонколони в перфектно състояние, запазен салон, затъмнени прозорци отзад, ABS, антена, която се вдига с копче, с ВОЛВО двигател, багажник за колелета, багажник за ски.
Неща, които са сменени:
- Халогени.
- Комплект съединител - 148000 км.
- Масло + филтри - 149 000км. Liqui Moly 10w40
- Предна решетка
- Преди 7-8 години е сменена турбината.
- Задни и предни накладки.
- Сменен антифриз.
Неща, които трябва да се направят:
- Да се смени ангренажът (да се разбира в комплект с водна помпа) - последна смяна на 120000 км, но са минали 5-6 години от тогава.
- Смяна на масло тъй като изтича скоро
- Да се долее фреон в климатика, тъй като в момента няма и не работи
- Да се оправи таванът, тъй като е нормално за кола 26 години да е провиснал
- Един от датчиците на АБС-а е изгорял. Трябва да се смени, за да спре да свети лампата на ABS-а.
- Да се намерят амортисьори за багажника, за да няма нужда от бухалката на снимката..
- Не работят задните фарове за мъгла.
Малко свободни съчинения относно колата:
Много от колегите тук са виждали колата по някоя друга среща и знаят за какво става въпрос. Тази кола ми е част от сърцето. Споделял съм историята ѝ и ще го направя пак. Внесена е малко след производството ѝ в България. Стои при дядо ми в град Дупница в продължение на 5 години тъй като по комунистическо ако покажеш такава кола на яве.. знаете какво ще стане. След това баща ми вижда колата и я закупува веднага. След 20 000 км турбината издава багажа. Тогава дядо ми, който беше международен шофьор взима оригинална рециклирана турбина от Италия, тъй като този модел волво е изнасян за Италия специално. Сменя се турбината. От тогава колата е карана в продължение на 2 години. Стига около 130000 км и идват тежките времена, в които няма пари. След това стои в гаража ни около 6-7 години. Аз взех книжка и я вкарах в правилния път. За съжаление сега идва моментът, когато просто колата идва в нанагорно. Когато единия от нас кара по-икономичната кола, другата стои в гаража, тъй като си гълта повече. Както казаха много от колегите, Волво е кола за уседнали хора. Тя е моята страст, но е време да се разделя. Лепенките, халогените, новата лъскава решетка, затъмняването на прозорците, хубавите масла и филтри, чистенето и прането на салона, пастирането всяка година по 2 пъти... тези неща са мое дело. Разбира се, който не ги харесва може да се оттърве от тях по всяко време. Автомобилът е стегнат от всякъде. Регулирал съм гумите и в момента е в едно изключително перфектно състояние. Не тропа, вози много стегнато и е самолет, с който съм издухвал много коли (нека да включа безброй много нови). Заедно с нея давам заден стоп, десен мигач, стъкла и всякакви други части, които имам вкъщи. Имах големи планове за нея. Всички тези неща, които съм написал да се направят + доста тунинг. Определено бих сменил задното гърне, защото ми се струва малко за 2000 кубика кола. А и едни хубави отворени джанти ще я направят истинска красавица. Както и да е, спирам, че ми се къса сърцето. Ако хората са ентусиасти имам багажник за колела и багажник за ски за нея. Но за тях ще говорим на живо.
Това продавам. Ще се радвам ако получавам коментари само от хора, които искат да я закупят. Останалите просто ще ме направят още по-тъжен. Ще се радвам ако човекът, който я купи е човек, който цени волво като автомобил носещ сигурност, комфорт, мощност и невероятна визия...
Телефонът ми е: 0897919642. Казвам се Георги Мирчев. Автомобилът се намира в град Пещера, област Пазарджик.
Относно цената: 5000 лв.
За коментари само на живо. Уговорки и сделки по телефона са несериозни. Това е, което исках да кажа. Качвам малко снимки и отделно един архив с повече снимки. Обявата на колата ще стои тук 1 седмица. След това ще я разпространя на други места. Предпочитам да я дам на клубар. Също държа да отбележа, че от колата няма да бъда продадена дори частица отделно, дори това да ѝ коства месеци стоене в гаража.
АРХИВ СЪС СНИМКИ: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mediafire.com/?mtd8raoiv5ytnk2">http://www.mediafire.com/?mtd8raoiv5ytnk2</a><!-- m -->
Характеристики на автомобила:
- Произведен 1985 година
- Двигател - B200ET - 163 h.p., 2000 кубика, турбо, интеркулер, бензин (колата е с премахната газова уредба, която преди стоеше за украса).
- Тегло - 1780 kg, дължината май беше около 4,25 м.
- Среден разход на гориво - Нормално каране извънградско - 8-9л./100 км. Градско 13-14л./100км.
- Гуми - 15 цола, оригинални джанти (6 броя), 4-тири зимни(Matador и Semperit) и 2 летни(Continental) - но са стари поне летните.
- Скорости - Мисля, че се водят полуавтоматик т.е. 5-та скорост се пуска с копче след като е вкарана четвъра. Маха се по същия начин.
- Километри - 155000 км, оригинални, на снимките се вижда оригиналният съединител, който сменихме на 148000 км, т.е. е минала по-малко от 10 000 км от тогава.
- Екстри и други подробности: Хидравлика, Климатик, 5 врати, подгряване на седалки, халогени, люк(отварящ се на 2 нива - изцяло или само нагоре), ел. стъкла и огледала отпред, защита за деца на задните прозорци, оригинални тонколони в перфектно състояние, запазен салон, затъмнени прозорци отзад, ABS, антена, която се вдига с копче, с ВОЛВО двигател, багажник за колелета, багажник за ски.
Неща, които са сменени:
- Халогени.
- Комплект съединител - 148000 км.
- Масло + филтри - 149 000км. Liqui Moly 10w40
- Предна решетка
- Преди 7-8 години е сменена турбината.
- Задни и предни накладки.
- Сменен антифриз.
Неща, които трябва да се направят:
- Да се смени ангренажът (да се разбира в комплект с водна помпа) - последна смяна на 120000 км, но са минали 5-6 години от тогава.
- Смяна на масло тъй като изтича скоро
- Да се долее фреон в климатика, тъй като в момента няма и не работи
- Да се оправи таванът, тъй като е нормално за кола 26 години да е провиснал
- Един от датчиците на АБС-а е изгорял. Трябва да се смени, за да спре да свети лампата на ABS-а.
- Да се намерят амортисьори за багажника, за да няма нужда от бухалката на снимката..
- Не работят задните фарове за мъгла.
Малко свободни съчинения относно колата:
Много от колегите тук са виждали колата по някоя друга среща и знаят за какво става въпрос. Тази кола ми е част от сърцето. Споделял съм историята ѝ и ще го направя пак. Внесена е малко след производството ѝ в България. Стои при дядо ми в град Дупница в продължение на 5 години тъй като по комунистическо ако покажеш такава кола на яве.. знаете какво ще стане. След това баща ми вижда колата и я закупува веднага. След 20 000 км турбината издава багажа. Тогава дядо ми, който беше международен шофьор взима оригинална рециклирана турбина от Италия, тъй като този модел волво е изнасян за Италия специално. Сменя се турбината. От тогава колата е карана в продължение на 2 години. Стига около 130000 км и идват тежките времена, в които няма пари. След това стои в гаража ни около 6-7 години. Аз взех книжка и я вкарах в правилния път. За съжаление сега идва моментът, когато просто колата идва в нанагорно. Когато единия от нас кара по-икономичната кола, другата стои в гаража, тъй като си гълта повече. Както казаха много от колегите, Волво е кола за уседнали хора. Тя е моята страст, но е време да се разделя. Лепенките, халогените, новата лъскава решетка, затъмняването на прозорците, хубавите масла и филтри, чистенето и прането на салона, пастирането всяка година по 2 пъти... тези неща са мое дело. Разбира се, който не ги харесва може да се оттърве от тях по всяко време. Автомобилът е стегнат от всякъде. Регулирал съм гумите и в момента е в едно изключително перфектно състояние. Не тропа, вози много стегнато и е самолет, с който съм издухвал много коли (нека да включа безброй много нови). Заедно с нея давам заден стоп, десен мигач, стъкла и всякакви други части, които имам вкъщи. Имах големи планове за нея. Всички тези неща, които съм написал да се направят + доста тунинг. Определено бих сменил задното гърне, защото ми се струва малко за 2000 кубика кола. А и едни хубави отворени джанти ще я направят истинска красавица. Както и да е, спирам, че ми се къса сърцето. Ако хората са ентусиасти имам багажник за колела и багажник за ски за нея. Но за тях ще говорим на живо.
Това продавам. Ще се радвам ако получавам коментари само от хора, които искат да я закупят. Останалите просто ще ме направят още по-тъжен. Ще се радвам ако човекът, който я купи е човек, който цени волво като автомобил носещ сигурност, комфорт, мощност и невероятна визия...
Телефонът ми е: 0897919642. Казвам се Георги Мирчев. Автомобилът се намира в град Пещера, област Пазарджик.
Относно цената: 5000 лв.
За коментари само на живо. Уговорки и сделки по телефона са несериозни. Това е, което исках да кажа. Качвам малко снимки и отделно един архив с повече снимки. Обявата на колата ще стои тук 1 седмица. След това ще я разпространя на други места. Предпочитам да я дам на клубар. Също държа да отбележа, че от колата няма да бъда продадена дори частица отделно, дори това да ѝ коства месеци стоене в гаража.
АРХИВ СЪС СНИМКИ: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mediafire.com/?mtd8raoiv5ytnk2">http://www.mediafire.com/?mtd8raoiv5ytnk2</a><!-- m -->
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985