The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Задни амортисьори

#41
Колега, забрави за варианта със USA. Там V/S40 (това купе) почти не се виждат.
Ако намериш нещо ще е тук на стария континент или UK.

Между другото аз смених здрави нивомати със газово KONI (естествено с правилните пружини - аз карам V70) и не мисля, че откривам разлика 'с невъоръжено око'.... освен факта, не мога да товаря колкото преди(колата увисва повече)... ама пък това е кола, не е каруца...

Колега, ами ако утре ти изпусне и другия нивомат, какво ще правиш? Помисли го и това.
V70 T5/99-B5234T3, V70 T5/01-B5244T2, V70 R/04-B5254T, 940 SW/94-B230FT, V70 TDI/98-D5252T - беше, и не беше зле...
-...click
V70 2.4D/08-D5244T5
[Image: redvolvo.jpg]
Reply

#42
В момента съм с обикновени газови на SACHS амортисьори, които съм показал на снимката до нивоматния. Сложих и твърди пружини втора употреба пак от V40 които си бяха заводски вградени в колата от т.н. стандартно окачване. Да наистина задницата пак се вдигна както си беше на предишната височина с нивоматните(я) амортисьор. Здравия нивоматен амортисьор съм го прибрал в хола и очаква да му намеря другарче за да се монтират обратно на колата. После ще си имам резерва едно задно окачване с обикновени газови амортисьори и твърди пружини и като "изгърми" някои нивомат веднага да ги сложа - сменя. Само да видя какви разходи ще имам лятото с морето и за зимата ще "скоча" с едни 600лв за нивомат от МП!
VOLVO V40 1,8i 2000г.
Reply

#43
joro74 Wrote:Слагай обикновени пружини. Усилените пружини не са спортни, просто са твърди, водят се HEAVY DUTY във Вадис и вървят с HEAVY DUTY амортисьори.

Можеш да вземеш пружини и от морга. На 2-3 витка имат цветен код. Ето ги кодовете:

Нивомат - зелено или синьо.
Sport - кафяво/зелено, кафяво/розово, кафяво/лилаво, кафяво/кафяво или само розово.
Comfort/Dynamic - бяло/синьо, бяло/сиво

Без цветен код са за автоматик - не знам каква е разликата, но и амортисьора и пружината при автоматик са с различен код на продукт от останалите.

Колега, по твоите данни реших да проверя да не би точно от кофти комбинация между пружини и амортисьори да ми виси задницата... в момента е с обикновени амортисьори, но цветната маркировка на пружината е синьо и розово или бяло + розово... Искам да знам дали ако сложа стандартни пружини ще се оправи работата!Smile

[Image: 1623aqd.jpg]

Мерси предварително!
Reply

#44
Сменях амортисьори миналата седмица. Пружините ми са със същият код. При смяната се усети осезаемо, че едната пружина е по-мека от другата. Явно 15 години им идват много на тези пружини. Оригиналните амортисьори не бяха газови. Сложих газови и леко повдигна задницата, но при мен не е била много увиснала, просото ми направи впечатление, че отвори по-голяма дупка между гумата и калника.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#45
Колега @BFal като гледам маркировката на пружината ми прилича на сиво/червено, наистина доста поизбледнела от времето. Аз мисля, че тези пружини са с №30818685 с диаметър на телта 10,27мм и дължина на пружината 414мм. Такива пружини си купих втора употреба барабар с цялото задно окачване. Много са яки и са най-добрите за колите произвеждани за Европа. С тях бях два месеца, после от промоцията на МП си купих двата нивомтни и ги сложих миналия месец. Нивомата си е нивомат, супер е. Возията до морето и обратно беше супер. Ако имаш проблеми със задното си окачване то не е от пружините, а от амортисьорите ти. Ако разглобяваш задното окачване премери дължината на пружината от началото на витката до края й и ще се ориентираш в обстановката. Ако търсиш задни амортисьори аз мога да ти предлжа SACHS в гаранция <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=49&t=22957">viewtopic.php?f=49&t=22957</a><!-- l -->

Какво разбираш под стандартни пружини? Всяка пружина за дадена кола или серия от производство, е стандартна. Тук има общо взето два вида пружини за колите които са за Европа и те са в зависимост от това дали си с нивоматни или с газови амортисьори. Аз лично в тази тема съм писал доста за тези премеждия защото се сблъсках с всичките комбинации на задното окачване и за 3 месеца го свалях и качвах 4 пъти!Ужас !!!Това беше благодарение на "свестни майстори"!Така, че съм проучил нещата из основи ходил съм по магазини и морги, мерил съм параметри на пружини и съм видял, че това е положението. Моя съвет е да си премериш дължината на пружината и диаметъра на телта като преди това си направиш тест на амортисьори. Ще останеш изненадан от резултатите.
Поздрави и успехи!Поздрави и успехи!
VOLVO V40 1,8i 2000г.
Reply

#46
Колега @BFal, kолегата @joro74 в третия пост на темата е дал номенклатурите на двата типа амортисьори, на които се поставят и съответните пружини. За Европа е това. Прочети темата и линковете към нея и ще ти се изяснят нещата. Успехи
VOLVO V40 1,8i 2000г.
Reply

#47
И да добавя още, че съм пропуснал в предишните ми постове - на пружината в горния й край, този който е към макферсона, има набит щемпел с наменклатурата на пружината както и други номера. Те се намират в самото начало на пружината. Направи ми впечатление, че на едната пружина намерата са щамповани от горе, а на другата от долу на едно и също място. Гледах и нивоматните пружини и те бяха така. Не ми се вярва да са леви и дясни, защото за монтажа няма значение. Успехи
VOLVO V40 1,8i 2000г.
Reply

#48
Колеги, изкопах тази тема, колкото да не пускам нова за този проблем. Видях, че има и други.
Ще сменям амортисьори, не мисля, че има начин да се размине. Колата беше италиански внос, аз самият я карам 70 000 километра по нашите полигони. Като мина завой, за кратко време дори воланът дърпа ляво-дясно. На тресачка не съм ходил, не мисля, че е необходимо.
Ако може да споделите впечатления от марки и цени. Ако има избор на поведение, бих предпочел комфорта пред спорта. Признавам, че при целия си 32-годишен опит на шофьор никога не ми се е налагало да сменям този консуматив, но сега така се случи. Приемам съвети.
Reply

#49
tortomanin Wrote:Колеги, изкопах тази тема, колкото да не пускам нова за този проблем. Видях, че има и други.
Ще сменям амортисьори, не мисля, че има начин да се размине. Колата беше италиански внос, аз самият я карам 70 000 километра по нашите полигони. Като мина завой, за кратко време дори воланът дърпа ляво-дясно. На тресачка не съм ходил, не мисля, че е необходимо.
Ако може да споделите впечатления от марки и цени. Ако има избор на поведение, бих предпочел комфорта пред спорта. Признавам, че при целия си 32-годишен опит на шофьор никога не ми се е налагало да сменям този консуматив, но сега така се случи. Приемам съвети.
Сменал съм и аз, задни амортесьори ( т.е. майсторите в сервиза ) . Като марка си избрах Каяба, уш японско звучи . Не съм имал проблеми, вече две години минаха. Продължавам да си мечтая за нивоматни или някакви подобни, въздушни еле, пък и ако имат регулиране ... Smile ...мечти някакви....
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#50
И аз сложих KYB и съм доволен!И отстъпката за регистрираните тук не е маловажна в сайта по-горе! Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)