The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Борд компютъра ми изписва "Break Assist Service required"

#1
Здравейте,
имам Волво ХС70-2003г от известно време автопилота работи когато си поиска, а след това на дисплея се изписва и гореспоменатия надпис. Когато разчетоха грешката, излезе че е изгоряла стоп машинка на непомня кое колело. Смених я, но проблемът остана. Нищо не се промени. За сега все още неможе да се открие, незнам защо. Има съмнения за ABS, но той работи при спиране, а и знаейки ценоразписа се моля да не е Big Grin . Бихте ли ми помогнали с мнение по въпроса..? Благодаря предварително...
Reply

#2
Възможно е да дефектирал ABS модула.
Няколко въпроса:
1. Светват ли ти от време на време всички лампи свързани с спирачките и системите за стабилност?
2. Като светнат лампита описани в въпрос 1 спира ли да показва скоростта с която се движи колата(обикновенно замръзва за момент на скоростта на която си бил и после отива на 0)?
3. След проявата на горните два въпроса круиз контрол-а не може да бъде включен. Оправя се само с гасене и палене на колата. Така ли е?
4. Напиши какви грешки записва в ABS модула?
Reply

#3
Ако АБС-а е дал дефект то тогава и километража няма да работи.Иначе компютъра ако не разпознава АБС-а АБС-а може да си продължи да работи,въпреки грешките,който дава компа.Долу на педалите има ключета,който са за автопилота,ако не работят и автопилота не работи-провери тях и най вече това на спирачките.И си смени майстора,защото това е негова работа да ти каже какъв е проблема.Ако си от София аз знам един който оправи моя автопилот и една година по-късно и АБС-а.
Reply

#4
tervvel Wrote:Ако АБС-а е дал дефект то тогава и километража няма да работи.Иначе компютъра ако не разпознава АБС-а АБС-а може да си продължи да работи,въпреки грешките,който дава компа.Долу на педалите има ключета,който са за автопилота,ако не работят и автопилота не работи-провери тях и най вече това на спирачките.И си смени майстора,защото това е негова работа да ти каже какъв е проблема.Ако си от София аз знам един който оправи моя автопилот и една година по-късно и АБС-а.


Не е точно така. Круиз контрол-а може да не работи и заради ABS модула. Просто трябва да се види, с гадаене не става. Wink
Reply

#5
Здравейте ,и на мен ми излиза същото съощение.Не съм ходил да прочетат грешката ,но след подробно ровене във Вадис и чужди форуми ,стигнах до заключение ,че проблема най-вероятно е в датчика за положението на спирачния педал/така наречения "brake pedal position sensor"/.Въпросния сензор се намира на сервоусилвателя ,вляво на помпата.Той дава сигнал на спирачния модул за положението на педала и за скоростта ,с която той се натиска,за да активира функцията "Emergenci Brake Assist".При запалване/подаване на контакт/,модула прави проверка на системата , като отчете неправилен сигнал или липса на такъв от сензора,излиза това съобщение на дисплея.Сигнала от този сензор се използва и от модула за управление на двигателя ,заради круиз контрола,затова ,когато е налице грешката ,круиза не може да се активира.
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#6
j-ikata Wrote:Здравейте ,и на мен ми излиза същото съощение.Не съм ходил да прочетат грешката ,но след подробно ровене във Вадис и чужди форуми ,стигнах до заключение ,че проблема най-вероятно е в датчика за положението на спирачния педал/така наречения "brake pedal position sensor"/.Въпросния сензор се намира на сервоусилвателя ,вляво на помпата.Той дава сигнал на спирачния модул за положението на педала и за скоростта ,с която той се натиска,за да активира функцията "Emergenci Brake Assist".При запалване/подаване на контакт/,модула прави проверка на системата , като отчете неправилен сигнал или липса на такъв от сензора,излиза това съобщение на дисплея.Сигнала от този сензор се използва и от модула за управление на двигателя ,заради круиз контрола,затова ,когато е налице грешката ,круиза не може да се активира.
не е сигурно може и да е от един куп неща,просто си трябва диагностика
Reply

#7
Видях, че има вече такава тема и реших да се присъединя към нея Wink
Днес за втори път в рамките на месец - два сутрин при запалване на колата ми изписва това съобщение. След повторно запалване надписа изчезва. Изчитайки мненията тук за сега ще се въздържа от действието - вкарване в бокса. Спирачките са си трепач и предполагам, че някой датчик вече може да дава фира.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
Колеги,първо диагностика,тогава спирачки,течности,накладки,датчици и прочие.Към,колегата който е пуснал темата: този майстор преди да ти смени датчика (не стоп машинката) на колелото,провери ли го?След като смени датчика,прочете ли пак колата,какви грешки записва? Не стреляйте на посоки,има си методика за намиране на проблема.Поздрави на всички
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#9
Здравей,

аз имах абсолютно същия проблем. Оказа се че компютъра е записал грешки. Решението беше просто на диагностика, закачиха ме и изчистиха грешките и от тогава проблема не се е появявал.
В началото това се случваше рядко, но нямах време да отида я закачат и мина около месец, в който тези съобщения започнаха да зачестяват.

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#10
Записаната грешка е отражение на някакъв вид проблем.Сама по себе си записаната грешка или грешки не представляват проблем.Съвременните автомобили са проектирани така,че при "регистрирането" на проблем (според зависи от каква степен на важност е и в коя система е отчетен) дадената система влиза в авариен режим,за да предотврати по-големи бели.Например ако не работи само един датчик на АБС системата се изключва,за да не се завърти колата при спиране.Ако в двигателната система на един дизелов автомобил се регистрира проблем примерно с налягането на турбината,компютърът влиза отново в сервизен режим,където мощността му е ограничена.При рестартиране на системата (изключване и включване на контакт),ако проблемът не се засича,системата продължава да си работи нормално,но има записана грешка от предния цикъл "палене-гасене". Това разбира се е много общо правило и има изключения,но в общи линии това е принципа.Поздрави
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)