Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Задно дясно-задно ляво-предно дясно...и нататък по избор :lol:
Останалото е лесно, точно кратко и ясно:
Единия го мушва, ти почваш да напъваш с тласъци педала, като се втвърди оня го изпразва, на теб ти омеква и пак от ново :mrgreen:
Малко разширено обяснение.
Единия вкарва маркуч на винта за обезвъздушаване, след това ти напомпваш педала на спирачката 3-4 пъти и натискаш силно до долу, казваш на другия че си готов, той отвива леко винта и изтича спирачна течност като през това време педала ти потъва но ти държиш.Другия завива, ти пускаш педала и изчакваш 3-4 секунди и пак и пак...докато със сигурност не ти протече бистра течност и без никакви балончета.Балончетата се виждат ако преди това единия край на маркуча е потопен в бурканче.Става и като го гледаш но все пак.Минаваш през четирите колела и си готов.Хубаво е за задните колела да е стъпила на нещо колата като стойки или трупчета заради разпределителя който отговаря за спирачното усилие към задния мост и ако е притворил и става малко по-бавно (принципно положение).
V40 B4204S '97