The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "rar" - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CarPC във VOLVO-то или как мечтата се материализира

#31
Обещания ПринтСкрийн:
   
Използван е шрифт VolvoBroad, който е основния при правене на рекламни матерали за Volvo Smile
Reply

#32
:roll: :roll: :roll:
Reply

#33
VolvoCarPC Wrote:Обещания ПринтСкрийн:
[ATTACHMENT NOT FOUND]
Използван е шрифт VolvoBroad, който е основния при правене на рекламни матерали за Volvo Smile
колега дай го този plugin насам
Reply

#34
аз си инсталирах 3.0 и е много куц ако имаш 3.1 пусни линк(ако може разбира се)
Имам и един вьпрос към теб,представи си качваш се в колата ,палиш пускаш музиката и........чакаш.....чакаш да се зареди XP после пак чакаш и за centrafuse и чак тогава получаваш....ами като гасиш колата ужас.Та питането ми е има ли начин да се избегне това.
Reply

#35
tervvel Wrote:колега дай го този plugin насам
Не е plugin - skin е.
Сам по себе си скина е достъпен от форума на CF (Centrafuse).
Мен лично ми харесва старата версия на Aqua-та затова съм преработвал нея.
Ето я темата: Aqua Skin (update: 5/14/2010) - Does not work with 3.5+
Използвам разцветката Original Aqua Skin. Директен линк към нея: CFAquaV3.1.0.6.exe

Инструкции за инсталиране:
1. Инсталирайте си Aqua скина (линка отгоре)
2. Изтеглете архива
.rar   Aqua_VOLVO.rar (Size: 2.1 MB / Downloads: 419) В приложения архив има:
Шрифта VolvoBroad - файла VOLVOBR__.TTF
Работния ми файл от PhotoShop - VOLVO_SKIN_WORK_FILE.psd (може да го изтриете, но го прилагам в случай, че някой иска да си пипа сам)
Файловете за подмяна. Да, подменяме оригинални файлове от скина (споко инсталацията на CF не я закачаме). Връщане назад няма, освен с преинсталация затова:
3. Направете си бакъп на папката Aqua в скиновете на CF
4. Инсталирайте си шрифта VOLVOBR__.TTF - става постандартния начин - Control Panel -> Fonts и пействате файла вътре
5. Разархивирайте aqua_volvo.rar в папката със скинове на CF - "C:\Program Files\Centrafuse\Centrafuse Auto\Skins"
При въпроса дали да замени файловете отговаряте с "Да, за всички".
6. От настройките на CF задайте, че искате да използвате именно този скин, а не някой друг.

Честито, имате си къстъм CF за VOLVO Smile
Reply

#36
мерси
Reply

#37
tervvel Wrote:аз си инсталирах 3.0 и е много куц ако имаш 3.1 пусни линк(ако може разбира се)
3.1 го има достъпно навсякъде - питай чичо гуугъл. Ако имаш предвид крак, дай на лични... 'Земат да спрат форума за глупости Smile

tervvel Wrote:Имам и един вьпрос към теб,представи си качваш се в колата ,палиш пускаш музиката и........чакаш.....чакаш да се зареди XP после пак чакаш и за centrafuse и чак тогава получаваш....ами като гасиш колата ужас.Та питането ми е има ли начин да се избегне това.
Ти сериозно ли ме питаш?
Започвал ли си такъв проект въобще?
Ок, има няколко принципа за захранване на ПЦ в колата. Основно се делят на това дали ще бъде лаптоп или мини дъно (обикновенно за индустриални цели, FanLess).
За кой от двата да ти говоря? Има изписано много има си специализирани захранвания, правени са схеми (в домашни условия), платки, управления (пик контролери) според напрежение на аклумулатор, вътрешна темература, позиция на контакта, отключване/заключване на колата, но почти всички се базират на чудото наречено Hibernate.

Ако ме питаш как планирам аз да реализирам захранването - още е в процес на мислене, но едно е ясно
1. Ще се ползва батерията на лаптопа и той ще се пали при отключване на колата. Докато вляза и запаля той ще е заредил. Ще се пуска захраването му няколко секунди след като съм запалил. Така акумулатора няма да се тормози с излишен товар при неработещ двигател, а компа ще е заредил и готов да служи още в самото начало
2. Екрана ще се пуска едва след като съм запалил. Защо - защото ще се захранва от акумулатора чрез да го наречем траф (стабилизатор напрежение). Какво се случва докато въртиш да запалиш? Тока пада, трафа се побърква а монитора се шашка. Ако му прилагаш такъв стрес редовно рано или късно ще ти каже - "Брат, дотук бяхме с тебе. Ти не си човек!" Друго - екрана си е сериозен консуматор, а като добавиш и идеята ми да го механизирам (2 електромоторчета) свят ще му се завива на акумулаторчето всяка сутрин, особенно както е сега -15.
3. Споменах по-горе за пик контролери и температури... електрониката никак не обича ниската температура, ама никак! Висока как да е, ще се измисли охлаждане това-онова, но ниска t = конденз = късо (и не само, но накратко). Та един контролер който да чака да са изпълнени 3 условия: 1. Да си дал сигнал "запали се" (дали при отклюване или при контакт вече си е твое решение); 2. Акумулатора да има минимум **.*V напрежение; 3. Температурата да е над *** градуса.
Това е най-основното. Набелязал съм един братушка, който си правил контролер, точно като за нашия климат - голям студ и голяма жега. Много добре е обмислил нещата и с течение на времето ги е модифицирал. Пича дава всичко необходимо да си го направиш сам - платката за печат, компоненти, файла за контролера при това отворен код - може да си го пипнеш (ако знаеш как де)
Накратко е това. Като му дойде времето обещавам, че ще разясня с подробности, кое, как и защо се случва.
Ако при теб момента вече е назрял, кажи - ще те ориентирам с четива и съвети.
Reply

#38
Принципно имам много събрани неща за моята музика(и нито едно монтирано),но никак даже още не са назряли нещата.Но аз също мога евентуално да ти помогна с евтин монитор(нов и китайски)разбира се.Един приятел ги вкарва от Китай по няколко десетки хиляди бройки(те правят инсталацийте в така наречените умни къщи) и по принцип винаги има,но утре ще знам със сигурност цени инчове и дали има свободни за продажба.Ако имаш интерес кажи
Reply

#39
Търся 7" wide. С тъч или без, не е проблем - има дигитайзери Smile
Задължително условие е обаче да е VGA !!!
Reply

#40
tervvel Wrote:Имам и един вьпрос към теб,представи си качваш се в колата ,палиш пускаш музиката и........чакаш.....чакаш да се зареди XP после пак чакаш и за centrafuse и чак тогава получаваш....ами като гасиш колата ужас.Та питането ми е има ли начин да се избегне това.

Има. За това са измислени embedded системите. WIN CE, Андроид и др. такива доближаващи се до понятието RTOS. Wink

VolvoCarPC Wrote:Започвал ли си такъв проект въобще?
Ок, има няколко принципа за захранване на ПЦ в колата. Основно се делят на това дали ще бъде лаптоп или мини дъно (обикновенно за индустриални цели, FanLess).
За кой от двата да ти говоря? Има изписано много има си специализирани захранвания, правени са схеми (в домашни условия), платки, управления (пик контролери) според напрежение на аклумулатор, вътрешна темература, позиция на контакта, отключване/заключване на колата, но почти всички се базират на чудото наречено Hibernate.
Четох, четох и сега да попиша малко... :roll: Като предварително искам да се знае, че с написаното не искам по никакъв начин да засегна някого и/или да омаловажа труда който е положен.
Като цяло проекта според мен е да убием муха с топ. Не, че не става но... :mrgreen:
Обикновенно има два начина за постигане на дадена цел, единия е лесен и евтин, а другия скъп и сложен(по който сте тръгнали XP-та дъна, компютри, захранвания и т.н.).
До момента като фунционалност сте го докарали до нивото на един средно скъп китайски навигатор с WIN CE 6.0 струващ не повече от 100-120$ в деал екстриим.

VolvoCarPC Wrote:Ако ме питаш как планирам аз да реализирам захранването - още е в процес на мислене, но едно е ясно
1. Ще се ползва батерията на лаптопа и той ще се пали при отключване на колата. Докато вляза и запаля той ще е заредил. Ще се пуска захраването му няколко секунди след като съм запалил. Така акумулатора няма да се тормози с излишен товар при неработещ двигател, а компа ще е заредил и готов да служи още в самото начало
Това начинание е крайно опасно, като се има в предвид, че в лаптопите батерията обикновенно е или литиево-йоннна или литиево-полимерна.
И двата тип-а батерии при -10 градуса капацитета им клони към 0... Но пък при високи температури (лятно време температурата в колата може да достигне над 60 градуса) опит за зареждане на батерията може да приключи така : http://www.youtube.com/watch?v=RQjudHKh-bI
Проблем в зарядното и/или късо също довежда до този ефект. Батерията гърми и гори с пламък докато не свърши активното вещество,
С две думи такава батерия няма място в автомобил, за да не си намерим някоя сутрин пожарникари изпълняващи си задълженията по автомобила в който с голям ентусиазъм сме сложили car-pc...

VolvoCarPC Wrote:2. Екрана ще се пуска едва след като съм запалил. Защо - защото ще се захранва от акумулатора чрез да го наречем траф (стабилизатор напрежение). Какво се случва докато въртиш да запалиш? Тока пада, трафа се побърква а монитора се шашка. Ако му прилагаш такъв стрес редовно рано или късно ще ти каже - "Брат, дотук бяхме с тебе. Ти не си човек!"
Съжалявам, но това са признаци на калпаво проектирано захранване. Автомобилната електроника трябва да издържа +-60v импулси по захранване като не се рестартира и не гърми. Има си стандарти на които всяко устройство монтирано в автомобил трябва да отговаря. 7805 не ги покрива... Wink

VolvoCarPC Wrote:3. Споменах по-горе за пик контролери и температури... електрониката никак не обича ниската температура, ама никак! Висока как да е, ще се измисли охлаждане това-онова, но ниска t = конденз = късо (и не само, но накратко). Та един контролер който да чака да са изпълнени 3 условия: 1. Да си дал сигнал "запали се" (дали при отклюване или при контакт вече си е твое решение); 2. Акумулатора да има минимум **.*V напрежение; 3. Температурата да е над *** градуса.
Това е най-основното. Набелязал съм един братушка, който си правил контролер, точно като за нашия климат - голям студ и голяма жега. Много добре е обмислил нещата и с течение на времето ги е модифицирал. Пича дава всичко необходимо да си го направиш сам - платката за печат, компоненти, файла за контролера при това отворен код - може да си го пипнеш (ако знаеш как де)
Накратко е това. Като му дойде времето обещавам, че ще разясня с подробности, кое, как и защо се случва.
Ако при теб момента вече е назрял, кажи - ще те ориентирам с четива и съвети.

1. Пик контролер - това е нещо което става само за играчки и евтина домакинска техника. За сериозни приложения никой не слага тия тези Майкрочипски безумия. Особенно при automotive приложения. Wink
2. Условията за образуване на конденз са много по-различни от ниска температура. Напротив необходима ни е висока температура и охладено тяло за да кондензира влагата. Елементарни мерки могат да защитят доста добре електрониката от конденз. А и сам по себе си конденз-а не е чак толкова опасен, все пак резултата от конденз-а е дестилирана вода която сама по себеси е лош проводник, опасни са примесите.
3. При подбор на компонентите няма да е хич лошо да се гледа да са поне индустриално изпълнение, в най добрия случай automotive. Електолитните кондензатори задължително 105 градусови.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)