Posts: 34
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Здравейте, забелязах че ми е празно казанчето на антифриза, и когато долях, реших да проверя и маслото. Жълта пяна на пръчката. Изчетох доста по форума и стигнах до извода че може да е лошо а може и да не е. Не ми пращайте линкове, прочетох всичко по темата. Колата пали и върви чудесно, мотора мърка, не пуши грам и прочие. Не знам колко време така съм я карал, но подозирам че е така от сравнително скоро ( студовете ). Молбата ми към вас е да ме насочите към някой който наистина ще я диагностицира правилно и ще я поправи, защото финансово съм трагедия в момента и нямам възможност за експерименти. Благодаря ви предварително. От София съм, живея в Люлин.
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
А как ти е маслото, като отвъртиш капачката на двг? Ако там е ок значи трябва да си видиш филтъра за картерните газове, ако и там е на бозЪ отиваш на ремонт.
По принцип като губиш антифриз, не е задължително да ти отива в двигателя.
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
И аз съм на мнение да провериш първо филтъра за картерните газове, но като за начало може да изчистиш и цедката която е преди дросела (тя пак е от системата за картерните газове).
П.П. На брат ми В40-ката по същия начин губеше антифриз и се "бозЪ" както се изрази колега, но при него се оказа запушена цедка, а антифриза му изтичаше от един тройник за газовата .
П.П.2 Ако незнаеш къде е цедката и филтъра за катерните газове (сепаратор се нарича) пиши ще ти обясня та даже мисля, че имам и снимки
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 34
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Благодаря Ви за съветите. Днес проверих ситуацията под капачката на двигателя. Видими следи от пяна няма. По долната страна на капачката дори си има капки масло. Но бъркайки в картера с щеката за маслото, няма масло, суха е щеката. Пяната също е изчезнала, тъй като колата не е карана и палена повече от 20 дена. Ако приемем че причината за пяната е филтъра за картерните газове, проблем ли е да карам колата? Кой е най-близкият за мен ( живея в Люлин) адекватен сервиз където да ми кажат нещо истинско, а не да ме удрусат за основен ремонт, какъвто съм сигурен че е излишен, тъй като мотора мърка и колата не пуши грам.
Благодаря Ви.
Posts: 54
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2011
Reputation:
0
Колега,бащами си кара 850ката при майстор в Люлин по пътя на 310 местността Смърдан в ляво от Кауфланд.Казва се Николай.Пряката я знам визуално и ако те интересува ще го питам за телефона.
Posts: 34
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Да, моля те, дай ми телефона на човека. Дали е наясно с тези картерни филтри, щото който не разбира от волво директно ми казва... Ооо, основен ремонт, вода в маслото, шлайфане, гарнитури...
Posts: 54
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2011
Reputation:
0
Posts: 99
Threads: 18
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
За да не пускам нова тема ще ползвам на колегата темата стига да не се обиди.
При мен се получи същия проблем само ,че с разликата ,че колата и студена и топла си пуши пара от зад. Възможно ли е пак да е идва проблема от въпросната цедка ?
Водата изчезва маслото е на боза. Иначе пали и върви перфектно. Гледах капачката на главата и там ми изглежда всичко наред.
Posts: 38
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
Ако пуши бяло на топъл мотор и при по-висока околна температура - за гарнитура на главата си.
Помириши изгорелите газове - мириса на антифриз се долавя отчетливо (ако го има, де).
И последно - стисни водните съединения. Ако са много твърди - гаранция си за ремонт.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://laptop4me.eu/">http://laptop4me.eu/</a><!-- m -->
Ако има нещо наистина криво в 850, то това е ГАДНОТО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!!
Трябва да се избягват всички коли започващи с "Ф" - Фиат, Форд и Фсички френски!
Posts: 34
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2011
Reputation:
0
Здравейте, благодаря на всички за помоща. Оказа се че проблема е в цедката и филтъра. Цедката се беше запечатала направо, едвам с тел пробихме дупките. Филтъра пък беше пълен с " грес ". Ремонта излезе 160 лв ( за мен, за вас незнам )с ново масло, маслен филтър, гарнитура за колекторите, вътрешно измиване на двигателя и труд, което според мен е много добра цена. Благодаря ви.
Телефона на човека който ми я оправи е 0888 66 32 22 Петров.
Сервизчето е на една пряка на Мария Луиза. Човека е много точен,не е измамник. Той самият ми каза да не се притеснявам за колата, каза че едва ли е нещо сериозно ( глава, гарнитура ), а че сигурно е филтъра за картерните газове и цедката. Всички други майстори ме настройваха за милиони левове ремонт само като чуеха за проблема. Кажете му че от форума на Волво сте чели за него, дето е оправил на едно 850 зелено комби филтър и цедка.
|