02-15-2012, 07:36 PM
Днес, като паркирах пред нас по традиция,преди да изгася двигателя минавам на бензин(с газов инжекцион съм) и хоп колата поработи 10сек. и изгасна,досега никога не го е правила.Давам на контакт бензиновата помпа не се чува,гледам бушона й (номер 2)изгорял.Сменям,паля,работи 10сек.и пак изгасна,същата работа и така три пъти,три изгорели бушона 15А.Сложих 25А,колкото да я паркирам,като хората,поработи повече от преди и най накрая изгасна,викам си и този бушон изгоря,отварям,но уви здрав.И започна великото мислене и гадаене за проблема.Викам си бензиновата помпа е окъсила и изгоряла, и от там ми гори и бушонът, или пък релето му ми прави проблеми.Но ако е това причината,защо колата работи?След няколко часа сложих правилния бушон 15А(четвърти по ред),паля,работи около 10-тина сек.бушона изгаря и колата естествено гасне.А, между другото проверих кабеляците около помпата, видимо всичко е о.к.След като се консултирах с приятел(жокер обади се на приятел),стигнахме до извода,че най-вероятно в бензиновия филтър има замръзнала вода или боклуци, и от там се товари помпата и гори бушона.
Колеги,какво е вашето мнение и сблъсквал ли се е някой с подобен проблем. :!: :?:
Колеги,какво е вашето мнение и сблъсквал ли се е някой с подобен проблем. :!: :?:
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.