The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с филтър

#11
air-d Wrote:И оборотите с които се кара извънградско са от значение. Трябва да са по-високи. Тогава ДПФ се самопочиства, ако всичко е наред. За качественото гориво също съм съгласен. И ДПФ си има обаче някакъв експлоатационен живот, така че ако е свършил ще се наложи или да го замените с нов или да го премахнете. Поради високата цена на новия се практикува втората опция.


Мдам.
А аз все повече се убеждавам, че дизелова кола не е за градско каране. Особенно ако е палиш минаваш 3-4км и гасиш.
При мен на всяко излизане извън града(примерно 200-300км градско) регенерира DPF-а. Абе дизел...
Reply

#12
luzi72 Wrote:Здравейте. Днес се сблъсках със следният проблем- изписа ми :" soot filter full check manual " след което загуби мощност.Някой имал ли е същият проблем. Колата е XC90 D5 2007
Здравей колега,
За да стартира рециркулация на ход, има изискване да са налице (по спомен) - температура на двигателя - над 70 градуса, 2 500 оборота за повече от 10 секунди, работещ изрядно алтернатор, подгревни свещи и реле, изряден датчик за диференциално налягане, темпераурни датчици на входа и изхода на DPF-а, температурен датчик на охладителната система. Volvo преди няколко години пуснаха ъпдейт за рециркулацията и вероятно процеса е променен в някаква степен, въпреки това, технически автомобила трябва да е изправен за да стартира процеса. Не си спомням граничните стойности на диференциалното налягане, но ако минеш над определена граница, рециркулация не стартира на ход а само принудително. С Vida Dice може да се провери за проблеми се пусне принудителна рециркулация. Ако имаш някакви неизправности и не успееш да стартираш рециркулация, можеш с добавка да почистиш временно и караш около 600 - 1 000 км така. Ако продължиш да караш с това съобщение без да вземеш мерки, стигаш до стойности при които и принудителна рециркулация не стартира, а се спасяваш с механично почистване или нов DPF.

Tisho Wrote:
air-d Wrote:И оборотите с които се кара извънградско са от значение. Трябва да са по-високи. Тогава ДПФ се самопочиства, ако всичко е наред. За качественото гориво също съм съгласен. И ДПФ си има обаче някакъв експлоатационен живот, така че ако е свършил ще се наложи или да го замените с нов или да го премахнете. Поради високата цена на новия се практикува втората опция.


Мдам.
А аз все повече се убеждавам, че дизелова кола не е за градско каране. Особенно ако е палиш минаваш 3-4км и гасиш.
При мен на всяко излизане извън града(примерно 200-300км градско) регенерира DPF-а. Абе дизел...

Тишо, как разбираш, че рециркулира на ход, опитвал съм се да хвана по нещо, но до сега не съм успял?
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#13
Zahariev Wrote:
Tisho Wrote:Мдам.
А аз все повече се убеждавам, че дизелова кола не е за градско каране. Особенно ако е палиш минаваш 3-4км и гасиш.
При мен на всяко излизане извън града(примерно 200-300км градско) регенерира DPF-а. Абе дизел...

Тишо, как разбираш, че рециркулира на ход, опитвал съм се да хвана по нещо, но до сега не съм успял?

По разхода на гориво, при мен вдига с около 1-2л на 100км. докато регенерира.
Reply

#14
Здравей Tisho,
Т.е. ако съм разбрал правилно, трябва да се следи моментия разход на дисплея? И колко горе долу продължава като времетраене? Променят ли се по някакъв начин оборотите?
Reply

#15
Не помага нито регенерация нито почистване (особено за автомобили около 200000 или над). Смяна или премахване. Аз моя лятото го махнах и нямам никакви проблеми.
Reply

#16
Здравейте,
Сега се сетих да споделя как разреших проблема с моето запушено Волво. Накратко, отидох във Вианор на Черни връх (срещу Фантастико) и там закачиха колата да и направят диагностика. Оказа се запушен филтър на твърди частици (каква изненада!?). Пуснаха ръчна регенерация и за около час на 3000 оборота колата си изгори всичките насъбрани боклуци. Сега всичко е наред Smile
Здравко
Volvo V60 D3 2012
Reply

#17
Zdravooo Wrote:Здравейте,
Сега се сетих да споделя как разреших проблема с моето запушено Волво. Накратко, отидох във Вианор на Черни връх (срещу Фантастико) и там закачиха колата да и направят диагностика. Оказа се запушен филтър на твърди частици (каква изненада!?). Пуснаха ръчна регенерация и за около час на 3000 оборота колата си изгори всичките насъбрани боклуци. Сега всичко е наред Smile


Мда. Това е начина. През VIDA също става да се пусне регенерация на филтъра.
Reply

#18
SnowflakeTD Wrote:Здравей Tisho,
Т.е. ако съм разбрал правилно, трябва да се следи моментия разход на дисплея? И колко горе долу продължава като времетраене? Променят ли се по някакъв начин оборотите?

Аз го виждам по стрелката на горивомера. Пример на отиване(около 200км в едната посока) изгаря някакво количество гориво, а на връщане по същия маршрут - по малко. :mrgreen:
Обикновенно това е индикация. че е имало регенерация.
Reply

#19
jordan.rizov Wrote:Не помага нито регенерация нито почистване (особено за автомобили около 200000 или над). Смяна или премахване. Аз моя лятото го махнах и нямам никакви проблеми.
Само да ти споделя, че преди 1-2 седмици гледах едно ХС90 на 317 000 км, а филтърът беше в идеално състояние!
Всичко зависи от начин на каране (дали се кара само градско), нафта и дали наистина са 200 000 км или 500 000 км?!
Немците до 400-450 000 км нямат никакви ядове с DPF-a.
Има само един D5, който му се запушва филтъра - 163 к.с., този със "скопения" софтуеърно мотор.
Не може да вдигне достатъчно EGT в града и само го задръства.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#20
@Dodo 155
Моля помогнете на един тотално объркан мераклия за XC 60....... Много D-та, много нещо, и всичките различни Smile Smile
Чета всичко което намеря във форума за XC 60 с D4 мотор. И съм почти на края Smile Smile Smile
В горното си мнение този мотор ли имаш предвид, като казваш D5 - 163 к.с. ?
Силно се двоумя за покупка на XC 60 с D4 мотор, гаранционен до края на годината към МП, на 125к км.
И ако точно този е с проблемния DPF, работата е ясна...
Поздрави
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)