Posts: 57
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Здравейте,
Първи пост във форума
Преди да започна - радвам се че ви намерих!
Купувам XC60 - имам доста въпроси относно колата, но като гледам тук информацията за този модел е все още доста оскъдна...
Да започна по същество, автомобила който взимам е на 1.5 год, 20+К км., D3 двигател (D5244T16, 163 кс, 420Nm), софтуерно спънат D5 и с малко по различни инжектори (от Д5) за по-добър разход доколкото разбрах. Geartronic скоростна кутия, много допълнителни 'екстри'. Колата е в отлично състояние.
Въпроса ми към вас е - до сега не съм има Волво, имал съм много други автомобили но все друга марка, гаранцията на XC60 изтича след 6 месеца, заслужава ли си според вас да се удължи - понеже ми беше предоставена такава възможност към Moto Phohe - около 1200лв на година излиза удължаването. Има ли нещо което ...сериозно да ме притеснява че може да се счупи толкова скоро?
Благодаря на отговорилите!
XC60: AWD/D3 (D5244T16)/Geartronic
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Гаранционно - кутията - 9к лв
Друго гаранционно надали.
По скоро дай тези пари за каско, че един фар на 2010-а XC си е цифра.
Относно кутията - хмм, на D3 би трябвало да държи повече (мотора не може да я тормози толкова много), но пък от друга страна ти правя сравнения със седаните... тази кутия на седан (S60 S80) 200коня + се скапва средностатистически на 150-200к км. От гледна точка на МП (MotoPfohe) кутията, цялата като агрегат е една резервна част. Няма еди-кое-си зъбно колелца и т.н. Това е само според политиката на VOLVO, иначе се предлагат пълни комплекти за рециклиране, които включват всичките карантии вътре, само стария алуминиев корпус остава. Цялата процедура излиза около 2-3к лв.
п.п. Говоря ти по възможно най-черногледият начин, да не си кажеш "Ай сиктир, к'о стана тука бе, не я щ'а тая кола".
Питаш какво може да се счупи - казвам ти, това може, но дали ще е съвсем друга тема. Има много хора с такава кутия и навъртяни 300-400к км, не знаят какво значи да пазят и не са имали проблеми
Кола 2-ра ръка е до късмет, съответно ти пожелавам да си късметлия.
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 57
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Благодаря за отговора yuckuJackD!
Колата ще я взимам това вече е решено. Решил съм да удължа гаранцията с още поне една година. Дали да взема 2ра година гаранция съм 50/50, купувам си спокойствие все пак...пък знаеш ли го откъде може да излезне дявола.
Не очаквам да има проблем с колата все пак е на 20,000 км, добър двигател с голям ресурс, но все пак...чукам на дърво. Имам още месец -два да поумувам за удължената гаранция.
Иначе за колата - няколко пъти и правих тест драйв (вкл и на магистрала), уникално добре се държи на пътя - тепърва ще я пробвам при различни условия
В един английски форум гледам имат си и няколко болни места, не е задължително да се проявят, но предимно са свързани със софтуер, датчици, контролери и т.н. Като механика и качество на изработка никои не се оплаква.
Ще се радвам ако има колеги с XC60 да споделят своето мнение от колата, има ли нещо което гаранционно да са сменяли по нея до момента?
Поздрави
XC60: AWD/D3 (D5244T16)/Geartronic
Posts: 57
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
За каското то е ясно че ще го има.
XC60: AWD/D3 (D5244T16)/Geartronic
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
Софтуер - няма как. Няма кола по-млада от 5 години, независимо от марката да не страда от това. Явно в близките години ще трябва или да ставаме хакери всички или да ставаме наркобарони или просто да си купим ... карта за градския транспорт
Датчици - и това са бели кахъри важащи за всички модели и марки автомобили.
Контролери - ако визираш ABS - може, но рядко
20к км! че тя на задните седалки сигурно още има найлони тук-там
Скачай вътре и газ!
УСПЕХ
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 57
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2012
Reputation:
0
Благодаря!
Ще ви държа в течение ако има проблеми с колата. Пък и не само
В един английски форум чета че има проблеми с 'замърсяване' на маслото с дизел при незавършена автоматична регенерация на филтъра за твърди частици и оттам показания за повишено количество масло.
Някой с XC60/70/90 дали е имал такива ядове?
Ще ми трябва и препоръка за добър следгаранционен сервиз (София), има време за това, но второ независимо мнение ако колата създаде проблеми няма да ми е излишно.
XC60: AWD/D3 (D5244T16)/Geartronic
Posts: 361
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Относно удължената гаранция - можеш да я удължиш до 21-я месец, след това не може! Друго условие е, че удължената гаранция е лимитирана по километри - до 150 000 км за СУВ 4х4. Освен това, не всичко се покрива от тази гаранция. Аз съм сключил такава полица и се надявам да не я ползвам, но си е някакво спокойствие
ex. 2006 Volvo S60 2.4
2013 Porsche Cayenne GTS
2009 Audi Q5 3.0 TDI Quattro
2005 Porsche Cayenne Turbo
2005 Mercedes SLK 200K
Posts: 557
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo 850
При скоростните кутий го дават маслото да не се сменя до живот,та затова при предните модели изтропват на 180 000-200 000км.Затова на 60-70 000 си го сменяй.Като цяло е много здрав и качествен автомобил,но и всичко зависи как се е грижил и го е експлоатирал предишния собственик.Моя съвет е щом имаш възможност си удължи гаранцията с 1г.,пък ти ще видиш през тоя период за какво иде реч.След това ако си я подържаш съвестно не би трябвало да имаш проблеми и би могло да си спестиш за гаранция.С пожелания за късмет и много базаварийни км.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Posts: 4,840
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
yuckuJackD, това което пишеш са дефекти на коли на 10+ години. XC60 е нов автомобил на който приликите с P2 шасито са мнооого малки, тоест не можеш да очакваш същите дефекти каквито имат нашите кошници. А и скоростните кутии които се монтират на XC60 са мнооого по различни от на S60 2003 година.
В нов автомобил по-скоро може да се очакват проблеми с монтажа и сглобяването на някой детайли, но пък има и друго, колата която купува RDRcontact е на 20 000км. което значи, че ако е имало подобен сорт пороблеми то те вече са отстранени.
RDRcontact разпитай застрахователите относно тази удължена гаранция. Мисля, че някой от тях предлагат възможността да застраховат и определени агрегати в колата (двигател, скорости). Може да излезе по изгодно от удължена гаранция в МП.
Posts: 361
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Удължената гаранция всъщност минава през застраховател, такива правят Алианц и Армеец, за Мото Пфое мисля е Алианц
ex. 2006 Volvo S60 2.4
2013 Porsche Cayenne GTS
2009 Audi Q5 3.0 TDI Quattro
2005 Porsche Cayenne Turbo
2005 Mercedes SLK 200K
|