The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Кормилни накрайници на XC90

#11
Аз не съм с ХС90, но с ХС70, което не вярвам да прави съществена разликата по въпроса ... за 1,5 г. за втори път смених вътрешните кормилни накрайници... при положение, че колата се кара 90 % извън Сф само... Беше започнало да се чувства преди смяната леко треперене в предницата при рязко ускорение към извън позволените скорости Smile) както и силно тресене при рязко спиране от 160-170 надолу.

Без да разбирам много - или частите не са качествени, или си е слабо място Sad(
XC70 D5 automatic 2003
RR Vogue 3.6 TDV8 2007
Reply

#12
ISB Wrote:Аз не съм с ХС90, но с ХС70, което не вярвам да прави съществена разликата по въпроса ... за 1,5 г. за втори път смених вътрешните кормилни накрайници... при положение, че колата се кара 90 % извън Сф само... Беше започнало да се чувства преди смяната леко треперене в предницата при рязко ускорение към извън позволените скорости Smile) както и силно тресене при рязко спиране от 160-170 надолу.

Без да разбирам много - или частите не са качествени, или си е слабо място Sad(
Нито ти, нито колегата сте написали каква марка са частите ... единствено в едно по-горно мнение се споменава за части LEMFÖRDER, с които колата била ОК. Другото, което сте пропуснали - изминати км. Моята за 1,5 год. ще измине не повече от 10 000 км, а ти за това време може да изминеш и 110 000 км Wink
Ако си ги сменял в МП с оригинални и не си минал много км - тогава мога и да се съглася, че е слабо място, но да се твърди нещо, което е написано в някакво списание от журналисти, за които единствената марка е WV ... ще си замълча с коментара :lol:
п.с. Тези симптоми се препокриват и в друг случай - при мен тресенето при спиране и ускорение изчезна след реглаж на мостовете Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#13
За уточнение в дадената от мен информация:
Смяната беше след изминати около 25 000 км. за тази 1,5 г. Марката на заминалите накрайници - Delphi.
XC70 D5 automatic 2003
RR Vogue 3.6 TDV8 2007
Reply

#14
Nicky Wrote:Проблемите на ХС90 са други и както казва един колега по-горе, ако е проблем само тези кормилни накрайници - черпим яко.

Би било полезно да се отвори отделна тема относно тези по-чести проблеми при XC90. Мисля, че ще е добре потенциалните купувачи да знаят какво може да ги очаква. Не искам да звучи като анти-реклама на XC90 а по-скоро полезна и информативна тема, ясно е че автомобила има много силни страни, да иброим открито кои са му слабите.

Търсих подобни теми във форума за XC60 преди да си го купя - не можах да намеря такава, затова четох доста из чужди форуми преди да взема решението, където ги има споменати най-често срещаните 'болежки'. Далеч съм от мисълта че една кола е перфектна във всяко отношение.
XC60: AWD/D3 (D5244T16)/Geartronic
Reply

#15
Как точно може да се провери това при покупка на употребяван автомобил. Дали в Мото П. само заличават проблемите или правят необходимото обслужване ?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)