The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.0 dvg na 945 kombi - biva li ?

#1
V momenta sum v Germaniq i ima edna oferti4ka za edno 945 2.0 - bez turbo! 210 000 km, ne mu li e slabi4ko tova dvigatel4e na toz zver i kolko shte gori po magistrlata tui neshto da znam dali da dam malko pove4e pari za 2.3?
Reply

#2
Определено 2.0 с 8 вентила без турбо му е мъничко на този автомобил. Моето също е 945, но с мотор 2.3 - 131кс, което е точно на границата да съчетаеш полезното с приятното - мен лично този мотор напълно ме устройва. Колата си я взех от Германия преди година и половина за 1100 Евро.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#3
Em - da ama, govorq za cena ot 250 eu za tozi avtomobil, dosta dobre zapazen, samo deto dvg i e takoz - 112 konq li ili nqkude tam e, ama mi se struva 4e sha izduhva kolicata s toz motor. V obshti liini se dvoumq mejdi SAAB 9000 CS 92g i Volvo 945 - pak tam nqkude 92-93....
Vsi4ko 4itavo s 2.3 motor na Volvo e ot 800 eu nagore, tui prosto cenata mu e ninkakva... ama mai sha go ostaq


Izvinnqvam se za latinicata, no ne vijdam vgraden kirilizator na foruma.....
Reply

#4
Хмм мойта е 95 Конски и се понасят добре, поне на мен са ми достатъчни не се мъчи колицата, незнам колко тежи 9хх ама мисля ес40 беше към 1200 кг


/офф Колкото до вградения кирилизатор още се триумя дали да се опитвам да го инсталирам ама ще си помислиа оше малко ;о)
Reply

#5
A tozi 2.0 - 112 Ps dvigatel na Volvo li e ?
Reply

#6
Доколкото разбирам от някой СААБАРИ че сааба за подържане излиза скъпо в БГ. Докато волвото може да го подържаш и цени допустими.

п.п. Все пак си вземи това което може да го подържаш.
Иначе и аз искам чисто ново НО няма да мога да го подържам - недай си боже да му стане нещо.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
Ми че тва волво си е направо леко бе кво се притеснявате. Ето данниhttp://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13266.html

Нещо обаче ми се вижда много бавно от 0-100 за тези коне и килограми та незнам може и да не е вярна информацията за тежестта.
Reply

#8
Данните са абсолютно верни, но е друг въпрос дали автомобил, който тежи 1400кг празен може да се нарече лекичък Confusedhock: Да не говорим, че аеродинамиката му е близка до тази на тухла четворка, така че е нормално ускорението до 100 да му е за 13 секунди.

Колкото до бензиновите двигатели на 740 и 940 - всичките са еднакви и са на Волво, разликите са само в диаметрите на цилиндрите и в главите.

А що се отнася до цената от 250 Евро за 945 от 93а година, ще кажа само една известа поговорка - Не съм толкова богат, че да си купувам евтин автомобил. Това Волво кой знае колко е издухало, за да струва толкова, освен ако не ти го предлага някой познат, който се чуди какво да го прави :?
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#9
xamlet Wrote:Хмм мойта е 95 Конски и се понасят добре, поне на мен са ми достатъчни не се мъчи колицата, незнам колко тежи 9хх ама мисля ес40 беше към 1200 кг

Но твоята предполагам е турбо дизел /или греша :oops: / и има въртящ момент около 180-200Нм, при 2000об, така че е нормално да не се мъчи. Докато девятката с 2.0 двигател, с нейните 1400кг, 111кс и 160Нм, при почти 3000об си се мъчи, като стой, та гледай. А 2.3 моторчето има 131 кончета и 190Нм, при околко 3000об., което вече е съвсем друго нещо 8)
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#10
Moxy Wrote:Данните са абсолютно верни, но е друг въпрос дали автомобил, който тежи 1400кг празен може да се нарече лекичък Confusedhock: Да не говорим, че аеродинамиката му е близка до тази на тухла четворка, така че е нормално ускорението до 100 да му е за 13 секунди.

Колкото до бензиновите двигатели на 740 и 940 - всичките са еднакви и са на Волво, разликите са само в диаметрите на цилиндрите и в главите.

А що се отнася до цената от 250 Евро за 945 от 93а година, ще кажа само една известа поговорка - Не съм толкова богат, че да си купувам евтин автомобил. Това Волво кой знае колко е издухало, за да струва толкова, освен ако не ти го предлага някой познат, който се чуди какво да го прави :?

1400 килограма вобще не са много. Мойта е 1300 и се води лека. има коли по 2 тона.
Ето и някой примери:
Passat 1.8 90Hp 1295 кг допустима 1740 кг
Laguna 1.8 107Hp 1365 кг допустима 1910 кг
Mondeo 1.6 i 16V 90Hp 1305 кг допустима 1950 кг

Тези коли се движат съвсем нормално. С по-малки двигатели са и това вобще не ги затормозява. Вие ги изкарахте много слаби тези двигатели на волво Big Grin Никъв проблем няма за двигателя. Все едно в Пасата да се качат двама души и той да издъхне Big Grin Вижте, че им дават да носят до 2 тона без проблем. Виж за цената вече незнам. Наистина изглежда ниска като за Волво. В Германия по принцип Волво държат високи цени така че трябва хубаво да се огледа.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)