The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.0 dvg na 945 kombi - biva li ?

#11
освен мощноста се гледа и въртящия момент защото дизелите на волво ( рено ) са 90к.с ама си отнасят с/в40 без проблем с 176нм. моят 140кс мотор има 183нм 50 кс разлика и само 7 нм. мотора да не притеснява а общото състояние на колата щото наистина 250еу нещо ми се малеят за тази кола. да няма после олеле. все пак цените на частите на волво е над средната за стари коли
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#12
С 2,0 двигател това Волво не върви. Гледах няколко такива като си купувах, в добро състояние машинките ама много тромави. 2,3 му е тъкмо.Ако си навит за дизел няма да сбъркаш, стига да случиш на читав разбира се. 2,4 ТДИ си го дърпа без грам да се зори.
Reply

#13
Той човека си иска да е бензин-газ. Се пак ще му е по ефтино..... подръжката. Макар че това е относително.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#14
Malko poveche podrobnosti, kolata e garajna i e mnogo dobre zapazena - ne bih kazal. 4e ima zabelejki s izklu4enie na mirizmata i kosmite vutre - 4e si e vozil ku4eto pove4e ot jena si, izti4at mu tozi mesec TUV i AU i zatova i cenata e dosta niska.
No moje bi shte se naso4a kum nqkoi 2.3 ili diselqk - nqmam nishto protiv disela vse pak dve ot kolite, koito karam sa takiva.
Reply

#15
И на моята и изтичаха ТЮФ-а и АУ-то в месеца, когато я взех, а освен това имаше и забележки - стартерът беше прецакан, течеше бензин от един маркуч между филтъра и бензиновата помпа, а и беше чукнато леко горното ръбче на предния десен калник, да не говорим, че не беше гаражна и беше цялата в борови иглички, а вътре миришеше на обор, защото оня си беше фермерче и си е карал тор в багажника Confusedhock: Мисълта ми е, че въпреки посочените забележки това беше най-запазеното Волво, на приемлива за мен цена, което можах да намеря за 6 месеца в Германия. А на всичко отгоре колата е от най-първите модели на 940 - производство 1991-а година, да не говорим, че няма никакви допълнителни екстри, освен стандартните за модела. Така че това Волво за 250 Евро или е перфектно предложение, което просто не трябва да изпускаш, или е скрита лимонка, която в най-добрия случай ще избухне още докато си в Германия, а в най-лошия - някъде по пътя за България, където ще се чудиш какво да я правиш.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#16
Zdraveite,

Veche kato registriran potrebitel..
Rabotata s 945 nqma da stane, pone taka reshih, zashtoto si namerih edna 745, 2.3-83 KW, kraq na 89, s novata maska, dori e po-krasiva ot 940 otpred Tongue, 7 mestna, s kojen salon, dvg i skorostna sa na 150 000 km, no kupeto e na kum 350 000, nqma TUV. Ima malki zabelejki, ot sorta na zadno gurne, skapani gumi, skorostomera ne raboti
Tvurdo sum si reshil da se pribiram s golqmo VOlvo, taka 4e mai ve4e ne moje da me otkajete 8) , a i tova moga da go registriram na firmata, samodeto me pritesnqva, 4e nqma da moje na sobsven hod, poneje nqma TUV i ne znam dali shte mi dadat nimera.
Reply

#17
Номера май със сигурност няма да ти дадат, а TÜV струва майка си и баща си, най добре ако намериш някой познат с платформа или зимай 940-та щото прегледа за ТЮФ е към 1200 парички ако не ме лъже паметта и гледат майка си и баща си там ;о(
Reply

#18
Аз поне ни най-малко не съм се опитвал да те откажа - просто имах големи съмнения относно цената на онова 945. А за това - почти ти завиждам, че е със 7 места Confusedhock:

Този 2.3 мотор е доста по-добър от 2.0, въпреки че е само с 1 - 2 кВ отгоре - въртящият му момент е 183Нм, при 2500об, което са си почти 30Нм отгоре и то при 500об по-долу :wink:

От човек или от автокъща е това Волво, защото до колкото разбрах на около 200 000 км му е сменян мотора :? Кой го е карал, че да издуха мотор, че и скорости за 200 000км :o

Колкото до номерата - можеш да си вземеш жълти, но те не важат извън ЕС, така че като излезеш от Словения ще трябва да плащаш доста сериозни рушвети по границите.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#19
Sobstvenika se okaza jena, koeto do nqkude opravdava smqnata na skorostnata kutiq pri polojenie, 4e sus sigurnost na 220 000 km e imala nujda ot remont Confusedhock:, kolkoto do motora ne znam - tova sa i kazali tova napravila, znam li az. Okaza se, 4e da se mine TUV struva pod 100 eu!!!, ako vsi4ko na kolata e izrqdno - shte se opitam da otida i da q razgledam iz osnovi - pone da si napravq smetka kakvo trqbva da se remontira i opravi, za da mine TUV - kato na purvo vreme tova, koeto vidqh e v ramkite na 200 eu 4asti i ot men smqnata im i remonta Smile
Da si priznaq se vlubih v kolicata mnogo hubav cvqt tumno sin metalik s lek primes na zeleno, 4eren kojen salon - dosta zapazen - kakto i cqlata kartinka ne mi prili4a na kola na 350 000 km..., kato znam na kakvo stavat drugi koli sled 150 000 km.. Izvinqvaite za supostavkata Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)