The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
XC90 виене на първа предавка.

#1
Здравейте колеги,

Сдобих се с ХС90 3,2 бензин 2007 година. За пръв път да си купя кола и да не се чувствам прецакан, че нещо не работи ... да чукам на дърво. Върви добре и двигателя звучи перфектно.
Ходих до мотопфое да ми я обслужат. Препоръчаха смяна на масло на скоростна кутия - сменяло се на 100 хил. километра, а моята е на близо 90 хил. Смениха маслото и спирачни дискове и накладки по мое желание
, обаче механикът, който отишъл да я "разходи" и да пристърже спирачките забелязал, че на първа предавка се чува виещ звук. На мен не ми беше направило впечатление понеже тя на първа се задържа за секунда, но като ми обърна внимание го пробвах на ръчен режим само на първа предавка и го забелязах и аз. Звъкът е по-скоро като пневматично виене отколкото, като механичен звук от проблем с предавките. Все едно се включва някакво турбо, колкото и да звучи нелепо.

Някой от вас има ли идея какъв проблем би могъл да бъде това?

Благодаря предварително!
Reply

#2
Някой знае ли XC90 3.2 momentum 2007 година с кой модел скоростна кутия е? Чета ужасни неща по западните форуми за т6 кутията, но не разбрах до коя година я слагат. Хората трудно изкарват по 50 000 километра.
Reply

#3
дай номер на рамата и ще ти кажа каква е
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#4
Споко, кутията ти е TF80-SC на Айсин - 6 степенна и няма нищо общо с тази на Т6 - GM 4T65EV. С 3.2 мотора тази кутия е по-малко натоварена от D5 или V8. Автоматиците страдат от голям въртящ момент , а не от мощност. Това че вие на първа вообще не си го слагай и щом си сменил маслото и филтъра не трябва да има проблеми, освен ако предния не е бил пилот-изпитател. Тези кутии са много по-надежни от тези на Дженерал Мотърс, но за съжаление не се ремонтират.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#5
Nicky Wrote:Споко, кутията ти е TF80-SC на Айсин - 6 степенна и няма нищо общо с тази на Т6 - GM 4T65EV. С 3.2 мотора тази кутия е по-малко натоварена от D5 или V8. Автоматиците страдат от голям въртящ момент , а не от мощност. Това че вие на първа вообще не си го слагай и щом си сменил маслото и филтъра не трябва да има проблеми, освен ако предния не е бил пилот-изпитател. Тези кутии са много по-надежни от тези на Дженерал Мотърс, но за съжаление не се ремонтират.

Колега, големи благодарности за отговора! Сега ще спя по-спокойно и няма да се ослушвам за всеки странен шум Smile
Reply

#6
Nicky Wrote:Споко, кутията ти е TF80-SC на Айсин - 6 степенна и няма нищо общо с тази на Т6 - GM 4T65EV. С 3.2 мотора тази кутия е по-малко натоварена от D5 или V8. Автоматиците страдат от голям въртящ момент , а не от мощност. Това че вие на първа вообще не си го слагай и щом си сменил маслото и филтъра не трябва да има проблеми, освен ако предния не е бил пилот-изпитател. Тези кутии са много по-надежни от тези на Дженерал Мотърс, но за съжаление не се ремонтират.

Впрочем, като казваш, че не се ремонтират, какво точно имаш предвид? Питам, понеже ходих информативно до една от сериозните фирми за ремонт на автоматици и майсторът там каза, че ако се счупели ги правели с кеф и се получавали перфектно, за разлика от DPO кутиите, които били кошмар за ремонт.
Reply

#7
Мисля че за тях няма ремонтни китове, както има за по-старите. Все пак инфото ми е от преди две години и може вече да са пуснали ремотни китове. Какви са тия DPO кутии. В кой сервиз ходи ако не е тайна и ако е наистина сериозен и качествен сервиз го постни в раздела "За магазини и сервивзи" , че колегите които имат проблеми с автоматите да го използват.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#8
DPO са кутии, които го слагат на много френски коли. Аз лично имам сценик с такава и редовно ми влиза в авариен режим на по-сериозно нанагорнище, а е едва на 100 хил. километра. Сервизът за който говоря е в Пловдив: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.avtomatichni-skorosti.com">www.avtomatichni-skorosti.com</a><!-- w -->
Reply

#9
Колеги, някъде тук има ли тема за смяна на маслото на въпросната (TF-80SC Aisin) 6 степенна скоростна кутия? Четох в интернет, че била от кутиите, които не се нуждаят от поддръжка и били със специален флуид, който не подлежи на смяна. Тогава се питам защо ми препоръчаха в Мотопфое да го сменя и доколко въобще и с какво са го сменили. Чета, че дори да се смени било невъзможно да се смени целия, а само около 1/2, което според мен обезсмисля заниманието и прави работата половинчата.
Reply

#10
XC90 Wrote:Колеги, някъде тук има ли тема за смяна на маслото на въпросната (TF-80SC Aisin) 6 степенна скоростна кутия? Четох в интернет, че била от кутиите, които не се нуждаят от поддръжка и били със специален флуид, който не подлежи на смяна. Тогава се питам защо ми препоръчаха в Мотопфое да го сменя и доколко въобще и с какво са го сменили. Чета, че дори да се смени било невъзможно да се смени целия, а само около 1/2, което според мен обезсмисля заниманието и прави работата половинчата.
По принцип се води "Maintenance free", но поради доста проблеми след 150К км, Айсин препоръчва да се сменя на всеки 60 000 мили.
Сам се досещаш, че металният прах запушва каналите и т.н., започва да подскача при смяна, да вие и после хоп - чупи се. А после били слаби кутиите ... дрън-дрън. Няма слаба японска кутия, има немърливо отношение. Моето ХС е на 143К км, смених си маслото когато го купувах преди 6-7000 км и разбираш, че сменя само по индикатора на таблото.
При БМВ също не се сменя маслото, но ако колата мине 5 год. или 150 000 км, тогава трябва да се сменя.
Сети се колко ги карат навън и после как ние им се радваме :lol:
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)