The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Относно ХС70

#1
Здравейте, имам няколко (повечко) въпроса относно ХС70 2.5T (ili2.4T), случайно го мернах в интернет и като кола отговаря на това което търся (комби или джип с 4х4 задвижване и да е по височко). Не успях да намеря ясни отговори в темите които прочетох ( всички) и за това отварям нова тема. Не съм карал и не съм се интересувал от марката до момента за това ако имам банални и разисквани вече въпроси моля да ме извините.

ДВИГАТЕЛ/СКОРОСТИ:
- каква е разликата м/у 2.4Т и 2.5Т
- имат ли някъкви хронични проблеми и дефекти (турбина, електроника, ит.н.)
- автоматиците здрави ли са или не се препоръчват.
- как им понася ГАЗ-та на тези бензинови мотори
- цялостна цена на първоначално обслужване (масло мотор/скорости, ролки, ремъци, филтри)

ХОДОВА ЧАСТ/КУПЕ
- на моделите с активно окачване може ли да се монтират от обикновените амортесьори (че ония са цифра)
- здрава ли е ходовата час относно амортесьори носачи и т.н.
- тихо ли е купето или имат скърцащи елементи
- озвучаването добро ли е или не особено

ИМА ЛИ НЕЩО КАТО ЦЯЛО В ТАЗИ КОЛА КОЕТО ДА Е СИЛНО ПРОБЛЕМНО И НЕОТСТРАНИМО КОЕТО ДА МЕ ЗАМИСЛЯ ЗА ПОКУПКАТА? Не съм мангизлия, като цяло съм се огледал в CR-V което е доста по бюджетна кола и за това не ги и сравнявам но, ако Волвото се окаже надеждна и сравнително безпроблемна кола съм склонен да понеса малко по-скъпата поддръжка от тази на ЦРВ-то.
Ясно ми е че до огромна степен всичко зависи и от екземплара на който ще попадна.
Като цяло точно тази ме грабна заради цената: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348053153726169&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
Reply

#2
jaccomo Wrote:Като цяло точно тази ме грабна заради цената: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348053153726169&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

На снимки го докарва, но доста неща от описанието липсват. Като DSTC например. Като гледам колата е само с ABS.

Електрониката е сравнително безпроблемна, най много таблото да се наложи да се ремонтира. Случва се и модула който управлява 4х4-то да предаде богу дух, но е рядко срещано явление.
Скоростната кутия... Автоматик втора ръка -> не се знае какъв трън ще излезе от този заек...
Ако си решил да я купуваш задължително през МП за диагностика, за да не се окаже някой ден, че е на 500-600 хиляди километра а по километраж да е на 150.
Reply

#3
Здравей, колега
Миналата година по това време докарах от Италия такава кола, само че с ръчни скорости. Тогава ми излезе около 9000лв. До момента съм дал още 6000лв грубо и колата въобще не е в състоянието, което трябва да бъде.
Reply

#4
jaccomo Wrote:Здравейте, имам няколко (повечко) въпроса относно ХС70 2.5T (ili2.4T), случайно го мернах в интернет и като кола отговаря на това което търся (комби или джип с 4х4 задвижване и да е по височко). Не успях да намеря ясни отговори в темите които прочетох ( всички) и за това отварям нова тема. Не съм карал и не съм се интересувал от марката до момента за това ако имам банални и разисквани вече въпроси моля да ме извините.

ДВИГАТЕЛ/СКОРОСТИ:
- каква е разликата м/у 2.4Т и 2.5Т
- имат ли някъкви хронични проблеми и дефекти (турбина, електроника, ит.н.)
- автоматиците здрави ли са или не се препоръчват.
- как им понася ГАЗ-та на тези бензинови мотори
- цялостна цена на първоначално обслужване (масло мотор/скорости, ролки, ремъци, филтри)

ХОДОВА ЧАСТ/КУПЕ
- на моделите с активно окачване може ли да се монтират от обикновените амортесьори (че ония са цифра)
- здрава ли е ходовата час относно амортесьори носачи и т.н.
- тихо ли е купето или имат скърцащи елементи
- озвучаването добро ли е или не особено

ИМА ЛИ НЕЩО КАТО ЦЯЛО В ТАЗИ КОЛА КОЕТО ДА Е СИЛНО ПРОБЛЕМНО И НЕОТСТРАНИМО КОЕТО ДА МЕ ЗАМИСЛЯ ЗА ПОКУПКАТА? Не съм мангизлия, като цяло съм се огледал в CR-V което е доста по бюджетна кола и за това не ги и сравнявам но, ако Волвото се окаже надеждна и сравнително безпроблемна кола съм склонен да понеса малко по-скъпата поддръжка от тази на ЦРВ-то.
Ясно ми е че до огромна степен всичко зависи и от екземплара на който ще попадна.
Като цяло точно тази ме грабна заради цената: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348053153726169&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->
След въпросите, които зададе ... по-добре си вземи CR-V Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
Tisho Wrote:
jaccomo Wrote:Като цяло точно тази ме грабна заради цената: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348053153726169&f1=details">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details</a><!-- m -->

На снимки го докарва, но доста неща от описанието липсват. Като DSTC например. Като гледам колата е само с ABS.

Електрониката е сравнително безпроблемна, най много таблото да се наложи да се ремонтира. Случва се и модула който управлява 4х4-то да предаде богу дух, но е рядко срещано явление.
Скоростната кутия... Автоматик втора ръка -> не се знае какъв трън ще излезе от този заек...
Ако си решил да я купуваш задължително през МП за диагностика, за да не се окаже някой ден, че е на 500-600 хиляди километра а по километраж да е на 150.

Задължително ще я закарам на диагностика където трябва. Съмнявам се да е на 5-600К защото това щеше да се отрази на кожата значително а тя изглежда добре но.... има изключения.
Reply

#6
napalm Wrote:Здравей, колега
Миналата година по това време докарах от Италия такава кола, само че с ръчни скорости. Тогава ми излезе около 9000лв. До момента съм дал още 6000лв грубо и колата въобще не е в състоянието, което трябва да бъде.

Има и такива моменти колега, и безбожно скъпа да е пак можеш да набиеш камион пари за нея и да не е кола. Не се знае на кой как му е изпаднала или колко бързо му трябват пари и за това да е такава цената
Reply

#7
Dodo 155 Wrote:След въпросите, които зададе ... по-добре си вземи CR-V Wink
Колега аз не се страхувам от поддръжка а от трошливи коли. Бих поддържал скъпа кола която не се чупи всеки дена не евтина която да ме тормози ежедневно. ЦРВ-то по нито един параграф не го сравнявам с това волво, просто я видях като кола и ми хареса и понеже не познавам марката се интересувам така лаишки от всичко наведнъж. Иначе карам Алфа ромео в момента която гледам като писано яйце и частите са и доста скъпи, просто ме дразни че се чупи често и за това питам дали и с Волвото няма да имам същия "КЪСМЕТ"
Reply

#8
Здравейте колега. За съжаление не мона да отговоря на въпросите така както е редно, но като човек който от две седмици се чифтосвам с едно хс70 2006 и съм карал въпросното C-RV модел 2010, мога да кажа следното:
1. За себе си знам че не харесвам хондата. Волвото няма грешка. По добра динамика, дизайн и сигурност. С риск да бъда краен ще кажа че хондата и дърво, чепато. Механиката сигурно е добра, но смея да твърдя че на Волвото е по-добра.
2. Много зависи какъв идиот е карал колата, защото силата е с идиотите и те могат да скапят и най най най доброто.
3. Все още не мога да схвана смисъла да даде урода 55000 долара за волвото и да не си направи труда поне маслото да сменя редовно. Както и да е.
4. Автоматик с главно А. В България до колкото разбирам няма майстори, а и самата подръжка е по-скъпа. Иначе читав автоматик на това Волво е къртач, абе голям кеф.
5. Избирай умно, с Волвото ще ти е скъпо сравнено с хондата, като подръжка ако това е основния критерий. Виж по другите параграфи аз съм за xc70.
6. Качи се и карай. Ще разбереш най-добре така.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#9
napalm Wrote:Здравей, колега
Миналата година по това време докарах от Италия такава кола, само че с ръчни скорости. Тогава ми излезе около 9000лв. До момента съм дал още 6000лв грубо и колата въобще не е в състоянието, което трябва да бъде.

Колега дай повече инфо. какво си сменил за тези 6000лв. И какво още има да и правиш ?
Reply

#10
Само Мото Пфое ли ги поддържа тези коли? Няма ли някой "форумен майстор" на марката дето да не дере като в мото пфое. И части само от там ли се купуват? Чета из форума и само за мото пфое се говори....... Ако е така...... всяка кола би ми се сторила безбожно скъпа за поддръжка ако се сервизира само в оторизираните центрове. Знам че е най добре , но все пак купуваме 10-12 годишни коли а не чисто нови, те частите там не отгговарят на пазарната цена на колата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)