The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Относно ХС70

#11
Има майстори и извън Мото-пфое. Поне в повечето големи градове има колеги от форума, които се занимават с ремонти на автомобили и то предимно Volvo. Проблеми със софтуер - за съжаление само там.
За частите има и други варианти освен Мото-пфое, но разликата в цената е малка или качеството на алтернативата не си заслужава, но всеки сам си решава дали да плаща повече за части или повече пъти на майстори.
Reply

#12
Прав си колега, всеки сам решава. Но щом казваш че разликата е малка или са и много скъпи частите по принцип или в МП е поевтиняло Smile
- А как са със стоплянето през зимата тези мотори, загряват ли сравнително бързо или като алфата и аудито което имам трябва да мина 4-5км Smile
Reply

#13
jaccomo Wrote:
Dodo 155 Wrote:След въпросите, които зададе ... по-добре си вземи CR-V Wink
Колега аз не се страхувам от поддръжка а от трошливи коли. Бих поддържал скъпа кола която не се чупи всеки дена не евтина която да ме тормози ежедневно. ЦРВ-то по нито един параграф не го сравнявам с това волво, просто я видях като кола и ми хареса и понеже не познавам марката се интересувам така лаишки от всичко наведнъж. Иначе карам Алфа ромео в момента която гледам като писано яйце и частите са и доста скъпи, просто ме дразни че се чупи често и за това питам дали и с Волвото няма да имам същия "КЪСМЕТ"
Колега, и аз съм алфист, но следващата ми Алфа ще е кола само за събота и неделя ... но да не задълбаваме в тази тема.
Отностно колите - всичко зависи от кого купуваш, т.е. дали от Човек или от Мърляч, защото дори W124 да си вземеш от мърляч - ще намразиш Мерцедес ... и обратното - Алфа от Човек ако си купиш, няма да посещаваш сервизи, а само бензиностанции.
Като цяло ВОЛВО е корава кола, доста дуракоустойчива, но и тя си има своите граници - няма да издържи на някой селянин, който ще й купува евтини части ментаци, ще слага скапано масло и т.н.
Аз лично купих 3 год. ХС на близо 140 000 км от МП и до сега по колата нищо не е правено. Миналата седмица сменях масла в диференциалите и пуснах поръчка за цялостен преглед ... всичко беше наред, а в МП надали щяха да пропуснат момента да вземат още някой лев, ако имах биалетка, тампон или шарнир за смяна.
Окачването им е ремонтно пригодно, т.е. не е като на 147/156 където заради един тампон се налага да сменяш цял носач - предполагам караш една от двете посочени, щом се оплакваш от Алфата Smile
Двигателите са доста надеждни и в много случаи милионници, нещо, с което малко марки могат да се похвалят.
Автоматиците са хубави, но трябва да се сменя маслото редовно (60-80 000 км по препоръка на АЙЗИН), защото не са необслужваеми както се рекламират.
Откъм електроника ... не знам на коя марка ползват "услугите", но поне не е ниско качество на БОШ, от което страдат всички италянки Wink
Без да се обиждаш, но колата която гледаш има уморен вид ... по-вероятно е да уцелиш "джакпот" с нея и да намразиш ВОЛВО :mrgreen:
Погледни bay-back колите в МП, може да вземеш нещо по-ново на лизинг и да купиш проверена кола.
УСПЕХ и дано намериш своето ВОЛВО, защото аз лично друга марка не бих карал за семейна кола вече.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#14
jaccomo Wrote:Прав си колега, всеки сам решава. Но щом казваш че разликата е малка или са и много скъпи частите по принцип или в МП е поевтиняло Smile
- А как са със стоплянето през зимата тези мотори, загряват ли сравнително бързо или като алфата и аудито което имам трябва да мина 4-5км Smile
JTD-та загравят адски бавно, за TDI-та нямам и не искам да имам наблюдение, макар че карам служебна Октавия, но с common-rail и при 140 к.с. мотора няма проблем със загряването.
Специално XC90 има печка и тези дни загрява доста бързо. Отделно ако купиш кола с подгрев на седалките (една много полезна екстра), няма да усещаш студа и да ти пречи, че ще загрява за 2-3 км.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#15
Bлагодаря ти колега за изчерпателния отговор. Може и да има уморен вид колата, не съм я гледал на живо, но съдейки по салона има най свеж вид от всички останали които се продават. За съжаление бюджета ми е нисък и може и да не се класирам за Волво, пак казвам грабна ме цената. Не мога да се спра на друг модел защото искам висока и проходима кола, просто ми се струва по практична и неискам да правя компромис със това.Особено със 4х4 задвижването, имаме една А4 1.9ТДИ Куатро в семейството и зимата е удоволствие да се излезе с нея, но е мн ниска и за една зима заминават всички кори отдолу.За съжаление Волво предлагат само 2 модела от които ЕВЕНТУАЛНО мога да си позволя единия от тях. Ако не се класирам за него ще се метна на ЦРВ-то и това е. Не е в същия клас но...... за мизерник като мене това е положението.
Reply

#16
jaccomo Wrote:Bлагодаря ти колега за изчерпателния отговор. Може и да има уморен вид колата, не съм я гледал на живо, но съдейки по салона има най свеж вид от всички останали които се продават. За съжаление бюджета ми е нисък и може и да не се класирам за Волво, пак казвам грабна ме цената. Не мога да се спра на друг модел защото искам висока и проходима кола, просто ми се струва по практична и неискам да правя компромис със това.Особено със 4х4 задвижването, имаме една А4 1.9ТДИ Куатро в семейството и зимата е удоволствие да се излезе с нея, но е мн ниска и за една зима заминават всички кори отдолу.За съжаление Волво предлагат само 2 модела от които ЕВЕНТУАЛНО мога да си позволя единия от тях. Ако не се класирам за него ще се метна на ЦРВ-то и това е. Не е в същия клас но...... за мизерник като мене това е положението.
За съжаление животът ни учи на много неща, а едното от тях е да не се доверяваме 100% на сетивата си, а на интуицията - евтина, но хубава кола ... звучи страхотно, но тогава се сещам за онази максима, че когато продаваш - искаш да вземеш колкото се може повече и обратното, така че не вярвам в "подаръците" Wink
Ето виж какво се случва със стари и захабени автосалони: <!-- m --><a class="postlink" href="http://avtointerior.com/sedalki.html">http://avtointerior.com/sedalki.html</a><!-- m -->
Кожата е много по-лесна за възстановяване от текстила, където трябва да се претапицирва, за да стане като хората ... а в случая за 3-400 лв. и колата става "много запазена" Wink Гумичките на педалите се намират лесно...
Определено ХС70 е с 4х4, което е различно от Куатро - с тези торсени е малко сложно, когато единият мост стъпи на лед и оставаш там :mrgreen: ... може и да си го изпитвал. Ауди "решиха" проблема с ABS, който лъже, че дадено колело е на здраво, за да премести силата на другия мост, но тогава накладките се сменят по-често от маслото ... както и да е, препоръчвам ти да си търсиш кола с история, да дадеш повече пари, но да си купиш нещо гледано.
УСПЕХ!
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)