The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 2.0 20V - проблем с горивната смес

#1
Колеги, видях се в чудо с моя Ръбчо. Колата има обикновена газова уредба и на газ работи добре - явно драмата не е от запалването. На бензин е голямата мъка - държи стабилен празен ход, но на студено, когато натисна газ-та започва да кювка, да се дави, няма никаква мощност. Когато позагрее е по-добре, но пак не работи равномерно.
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://laptop4me.eu/">http://laptop4me.eu/</a><!-- m -->
Ако има нещо наистина криво в 850, то това е ГАДНОТО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!!
Трябва да се избягват всички коли започващи с "Ф" - Фиат, Форд и Фсички френски! Smile
Reply

#2
Провери компютъра за грешки. Виж дали няма да покаже код. Коя година е колата?
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#3
che4ef Wrote:Провери компютъра за грешки. Виж дали няма да покаже код. Коя година е колата?

Дава грешка 2-3-2, което значи много неща - МАФ, датчик за температура на водата, помпа, регулатор и т.н.
Колата е края на 94-та.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://laptop4me.eu/">http://laptop4me.eu/</a><!-- m -->
Ако има нещо наистина криво в 850, то това е ГАДНОТО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!!
Трябва да се избягват всички коли започващи с "Ф" - Фиат, Форд и Фсички френски! Smile
Reply

#4
Колега аз съм по същия начин като теб, но с тази разлика че тази годи сложих АГУ, а самото глъхнене го имам от както купих колата и всяка година като стане студвно се задълбочава все повече и повече. Аз имам съмнения за дюзите, че вече от годинките са се позапушили. Нека по компетентните колеги да споделят до колко е възможно това, защото съм сменял един път маф вече.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#5
Щом на газ работи добре, първо бих проверил налягането на горивото и съответно регулатор на налягането, горивен филтър и горивна помпа.
Reply

#6
При мен няма как да е от помпата (мерена преди около 10 000, а проблема е от както съм я взел...вече почти 30000) от където следва че и филтъра не е защото е сменян. Регулатора имахме съмнение и се оказа че единия му вакум изпуска и го смених, но без промяна. Аз съм се насочил вече към дюзите, защото имам един проблем който ми прави от както съм я купил. Зимата когато е около 5-6 градуса някой път сутрин като паля колата пали и веднага гасне и се задавя и няма палене след това ако не ме дръпне някой. Като ме дърпат сигурно поне половин километър за да запаля (докато изгори влезлия бензин). Та колегата като каза датчик на температура ми звучи логично да се получи така ако той отчита че колата е загряла, а тя е студена или се хъркам. Аз иначе имам същата грешка. Сменил съм МАФ, датчик на оборотите, но без промяна. Някакви идеи?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#7
Датчика - сменен.
Промяна - никаква.
Сипах му един Дезолит и като да има някакво подобрение, но утре сутринта ще си проличи какво е реално положението.
Мерих и налягането на бензина - 2.5 бара на празен ход, но при отваряне на дросела отива на 3,5 или 4.0 бара. Това май не е съвсем ОК - в аутодатата пише само 2.5 бара, а не диапазон... :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://laptop4me.eu/">http://laptop4me.eu/</a><!-- m -->
Ако има нещо наистина криво в 850, то това е ГАДНОТО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!!
Трябва да се избягват всички коли започващи с "Ф" - Фиат, Форд и Фсички френски! Smile
Reply

#8
Релето за горивната помпа или самата помпа. Налягането е нормално да варира обаче в много много тесни граници. От това което си установил е горивоподаващата система. Горивния филтър как е? Ако не е сменяни направи това най-напред.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#9
По-скоро си мисля за регулатора на налягането. Ако беше помпата, налягането щеше да пада, а не да се вдига....
<!-- m --><a class="postlink" href="http://laptop4me.eu/">http://laptop4me.eu/</a><!-- m -->
Ако има нещо наистина криво в 850, то това е ГАДНОТО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!!
Трябва да се избягват всички коли започващи с "Ф" - Фиат, Форд и Фсички френски! Smile
Reply

#10
Вярно. Съвсем забравих за регулатора.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)