che4ef Wrote:Благодаря за отговора.
Понеже не ми се пуска нова тема за диференциали, къде може да се прочете? В haynes не видях (или не съм внимавал), има ли другаде да се прочете или да напишеш колега каква е процедурата.
Пак благодаря.
За съжаление нямам никаква представа как се сменят тези масла - доверявам се на официалния сервиз.
За вида масло може да се намери информация, както и за смяната в дифовете, но за Халдекс-а не намерих нищо. Той има и филтър, който също е препоръчително да се сменя.
Моят съвет е да се довериш и ти на МП, т.к. смяната е около 200 лв. с труда и не си заслужава рискът. Маслата са оригинални, носят отговорност и ще получиш 1 год. гаранция за този ремонт. Като цяло трудът е около 60-70 лв., останалото са консумативите. Ако примем, че решиш да си смениш сам маслата, но ги купиш от тях, ще спестиш 60-70 лв. Със сигурност ще загубиш повече от 2-3 часа (толкова е процедурата в МП), а щетите, които може да нанесеш на колата със сигурност ще са в пъти повече
Специално смяната на масло в автоматични кутии, дифове, спирачна течност, са специализирани процедури, които в много случаи изискват специфични инструменти и знания. Специално за БМВ има процес при смяна на масло в кутията (GM и ZF), който ако не се спази може да остане с малко масло или да се препълни без да се разбере. Сам разбираш и в двата случая какви са последствията, а цената на кутия 2-ра употреба за Е39, примерно, е около 700-800 лв., да не говорим за по-новите модели
Нова под 8-9000 лв. няма :lol: