The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на ХС90 2.4Д

#1
Колеги, нов съм в този форум, тъй като мисля да ставам горд собственик на Волво ХС90 2.4Д 163к.с. До сега карах Гранд Чероки 2001 3.1ТД. Бихте ли ми казали за особеностите на автомобила, плюсове и минуси, какво да гледам при покупката? Багодаря предварително.
Reply

#2
Насочил си се към модела преди фейслифта от началото на 2007. Основното за колата е състоянието на интериора, купето, аербези, двигателя и автоматика(95% от колите са с автоматик).Автоамтика има живот около 200 000 км в зависимост от начина на управление и дали е сменяно масло и филтър. При агресивно каране и несменено масло може да почне да дава дефекти и на 150 000 км, ако се кара внимателно и се сменя масло на 60 000 км може и 300 000км да изкара. За колите от този период са характерни проблеми с ABS и арматурните табла - Tisho от форума ги лекува успешно. Карам бензин и за двигателя не мога да кажа нищо, освен че е команрейл и е доста по-икономичен, тих и приятен за каране от VM 3.1-140 к.с. на Гранд Черокито. Внимавай дребни детайли по интериора да са наред и всички екстри да работят, че цените им като нови са ужасяващи. Според мен е задължително минаване през Мото Пфое за да се видят как са нещата.
Успех в покупката!
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#3
Благодаря колега. А в какво е изразяват проблемите с ABS и арматурното табло? Иначе за екстериор и интериор съм доста внимателен и взискателен. Просто обичам като купувам нещо, да работи всичко по него. И аз мисля, че трябва да мина през Мото-Пфое, но просто първо искам да отсея, което не става, за да не давам пари за куцу и сакато.
Reply

#4
kristo Wrote:Благодаря колега. А в какво е изразяват проблемите с ABS и арматурното табло? Иначе за екстериор и интериор съм доста внимателен и взискателен. Просто обичам като купувам нещо, да работи всичко по него. И аз мисля, че трябва да мина през Мото-Пфое, но просто първо искам да отсея, което не става, за да не давам пари за куцу и сакато.


Зависи коя година е колата. Между 2001 и 2003 са проблемните табла.
Като купувате XC90 и ако е с люк на тавана то задължително след покупката е хубаво да се направи проверка и почистване на дренажа на люк-а за да не се напълни крос-кънтрито с вода. Wink

Друго слабо място им е CEM. Добре е да се огледа там за влага.
Reply

#5
С риск да те хвърля в още по-дълбок размисъл, бих ти препоръчал да разгледаш и моделите 2.5Т - 210 к.с.(само тях, 2.9Т и V8 са по-ненадежни и по-скъпи от консумативи, макар че ако каращ малко една V8 е много добър избор-според мен). 2.5Т е с една турбина с ниско налягане и се конвентира успешно с газ(пропан-бутан) ще имаш поне с 20% по-ниски разходи за гориво от дизела и дефектите с автоматиците са най-редки, а и вероятността да е с по-малък пробег е по-висока. При дизели команрейл с голям пробег може да има неприятни изненади с висока цена - помпи, дюзи и т.н. Но не си купувай кола с вече монтирана газова, защото вероятността да е с убийствен пробег е голяма.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#6
И на мене бензина ми е в кръвта, но понеже все още се намира нафта по-така и затова засега клоня към дизела.
Reply

#7
С нафта "по-така" и команрейл нещата са доста рискови!!!
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#8
Докато знам от къде е нафтата и щом идва директно от колонката а не минава през системата на някой ЗИЛ, мисля че всичко ще е ОК.
Reply

#9
ЗИЛ дизел няма такова животно, само V8 бензинки 35-55л/100 км Big Grin
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)