The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
МАСЛА

#11
SAMUIL Wrote:Така е братле ама за мотор на над 220000 км. не е ли тъничко?
Въпрос на личен избор Smile За мотор T-5 B5234T повечето производители на масла препоръчват индекс 10w40.
Консумативи и авточасти Волво -
--->>>> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=25243">viewtopic.php?f=21&t=25243</a><!-- l --> <<<<---
Reply

#12
Мани ги производителите на масла ами виж производителят на колата какво препоръчва.За този мотор понеже е турбиниран (ако естествено е о.к. а не издухан) а и за нашите географски ширини се препоръчва вискозитет 5W-40, и то не защото на мотора нещо ще му стане даже да го караш с друго масло а заради турбината.Турбина задължително с пълна синтетика иначе и скъсяваш живота!
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#13
Здравейте колеги,
Всичко зависи какво е качеството на маслото. Нещата са много особени. В много случаи по-скъпо масло не значи по-хубаво. С течение на времето маслото си променя характеристиките и "поизтънява". Тука и по точно до колкото разбирам идва от Калифорния, маслото да се сменя на 5000 - 7000км или на 6-7 месеца. Така пичовете казват че дори и да вземаш по-евтино масло няма да имаш проблеми. Всички знаем какъв е климата там, така че нещата са си различни. Тука нагоре към Юкон и северна Алберта температурите падат до -55Целзий. Няма такова масло което да държи. Стоманата се троши ако е некачествена, затова на всеки паркинг отвън има захранване да си подгравят моторите. с 10W40 не може да се кара, трябва 0W40 примерно. Е идва лятотор темпертурите стават 20-25 С. Какво правим с маслото? Значи всичко зависи. Ако колата се кара като състезателна, маслото е друго пак.
Като заключение, това че мотора е на повечко километри не значи че маслото трябав да е по-гъсто. Един от пичовете тука на който Волво 850 1994 на около 300к си кара с 10w30 както пише, и казва че няма проблеми, но той си джурка по магистралата повече. За нас които сме в града и ходим напред назад 5W40 е добър вариант. В България лятото когато става и държи 30С 10W40 е добре. Лично аз бих препоръчал да се избягва полу-синтетиката и да се слага само пълна синтетика, но пка въпрос на личен избор. Volvo казва Castrol и за сега като слагам на атмосферката 5W40 и няма проблем. Замислям се обаче дали да не мина на 10W30, но трябва да помисля още.
Това е.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#14
Вече взех 10W40.7-8000км. все ще изкара!
Reply

#15
Масло ОМВ съм слагал на Сиера тъкмо ОМВ стъпваше във България купих го от бензиностанция ами само добри думи колата вървеше като изветряла с добавка и техният бензин не можеш да я познаеш.Последваща смяна с Арал колата заби нос направо се проклех до морето и обратно и изхвърлих Арала така че поне за мен не си сбъркал сподели как се държи с ОМВ Smile
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
Reply

#16
Сложих TOTAL 10W40 и не знам дали е внушение но ми се струва че мотора стана една идея по-тих.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)