The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С СВЕЩИТЕ XC70 B5244T3

#1
от както съм я купил постоянно сменя свещи, след монтирането на нови от различни марки и дори оригинални на VOLVO покарвам малко и колата като загрее започва да работи нестабилно свалям свещта и порцелана почва да се върти в метала на който майстор я покажа всеки казва че не е виждал такъв проблем. Моля ви ако на някои се е случвало кажете как решихте проблема. :roll:
Reply

#2
На всички цилиндри или на един и същ? Ако е само на отделни цилиндри значи има някакъв проблем с тези цилиндри. Свещите за този двигател са иридиеви (върха на електрода е тънък като карфица), не би работил с други. По калатог на NGK са BKR6EIX.

Ако е на всички е възможно да пренатягаш свещите при монтаж. От правилното натягане зависи разпределението на топлината от свещта към блока.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Тези са стандартни за модела:
Denso- PK20PR-P8
NGK- BKR6EVX
Но щом порцелана се отделя проблема надали е в свещта. Може би нещо е правено по резбата на главата, където се навива.
Консумативи и авточасти Волво -
--->>>> <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=25243">viewtopic.php?f=21&t=25243</a><!-- l --> <<<<---
Reply

#4
по принцип мисля че е на всички цилиндри сега съм сложил тези NGK-BKR6EIX но малко се съмнявам дали са истински защото на кутията имаше надпис с модела а на самата свещ има само надпис иридии и как да разбера колко да ги натягам.
Reply

#5
Всички свещи с шайба се натягат еднакво - 30 Нм. По принцип отлепянето заради пренатягане е много теоретична постановка и аз пръв път чувам за отлепени, а съм карал и коли със свещи от бакалията. По вероятно е да скъсаш резба отколкото да ги натегнеш така, че да се отлепят. Ако ми се случи на мен бих писал направо на производителя.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
на кои производител на първите бяха тези с които я купих на волво след това поръчах от Англия оригинални и пак същото след това на BOSCH иридии и пак всички отидоха сега са на NGK но най интересното е че ги нагрявам на газовия котлон и ако не се въртят на студено започват да се въртят като ги нагрея.
Reply

#7
Може и да е нормално. При мен когато след загряване изчезваха 2 цилиндъра се оказа бобина. На диагностика си изписваше грешка за бобината, но лампата за двигателя на таблото не светеше.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Местя темата в правилния раздел. Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)